Fitness Seller

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diamond1

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2007
Berichten
15
Waardering
0
Hallo Bodybulders,

Ik ben 20 jaar, en ik weeg rond de 62/63 Kg. Ik eet veel vlees, rijst macaroni enz. Ik ben niet serieus bezig met fitness.

Ik vind me zelf een beetje te dun, dus wil ik een beetje bijkomen met anabolen, en een mooier lichaam krijgen.

Welke anabolen raden jullie mij aan ?

Ik kan geen pillen slikken, daarom wil k liever spuiten.

Alvast bedankt !
 
:hamer:

Onnozele kloot
 
Clone-wars...
 
Je bent veel te jong om te starten met een kuur, daar komt nog eens bovenop dat je er weinig tot niets van af weet. Probeer eerst eens een paar jaar goed te trainen ism een goed dieet. Verdiep je ondertussen wat in de wereld van AAS en kom daarna eens terug met een goed voorstel.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je wilt iig aan de injectables, dat is een goed begin:D

Maar even zonder gein, je zegt zelf dat je niet serieus bezig bent met fitness?? Dan gaat geen hond jou hier anabolen aanraden. Begin eerst maar een serieus eten en trainen, en probeer dat te perfectioneren. Supps heb je nu eigenlijk helemaal nog niet nodig!

Als je dan straks al een kilo of 10 verder bent kun je misschien kijken naar whey of creatine. Wat mij ook veel geholpen heeft is fenegriek. Krijg er honger van als nooit tevoren, alleen werkt het niet bij iedereen.

En hetgene wat ik nu ga zeggen gaat een beetje in tegen de gedachtengang hier: Als de 'gewone' bulk niet echt wil lukken, probeer dan voor een paar maanden een 'dirty' bulk (Lee Priest style). D.w.z. dat je gewoon van alles maar kunt eten wat je lekker vind, en er zijn maar 2 regels: Genoeg eiwit binnenkrijgen, en de hele dag vol zitten! Alleen doe het niet TE lang, want het is natuurlijk niet bepaald goed. En natuurlijk goed blijven trainen.

Succes!
 
Je bent veel te jong om te starten met een kuur, daar komt nog eens bovenop dat je er weinig tot niets van af weet. Probeer eerst eens een paar jaar goed te trainen ism een goed dieet. Verdiep je ondertussen wat in de wereld van AAS en kom daarna eens terug met een goed voorstel.

Te jong? Hoe weet jij nou of iemand te jong is om te kuren?? De een is op zijn 18e al volledig uitgeroeid en de ander heeft op zijn 22ste nog geen fatsoenlijke baard. Valt dus weinig van te zeggen.

Weet er weinig tot niets vanaf?? Is dat boeiend? Moet ik ook eerst elk biermerk uit mijn hoofd leren, weten hoe bier gemaakt wordt en wat alcohol precies doet met mijn lichaam voordat ik me elk weekend de tering mag inzuipen? Natuurlijk niet.

Verder vind ik wel dat je toch minimaal een jaar lang redelijk serieus moet trainen om iets aan AAS te hebben. Dus TS, je instelling is een beetje fout. Zeker op een forum als DBB.
 
Als ik anabolen ga gebruiken, ga ik natuurlijk serieus trainen en goed eten.

Aleen ben ik van plan om 8 weken te gebruiken en daarna stoppen en verder gaan met eiwit shake en ijzer pillen.

Hoeveel kan ik bijkomen in die 8 weken ?
 
9kilo met wat vocht en vet.
na ja nakuur zal je ongeveer6 kilo kunne behouden als je goed eet en goed traint
 
de omgekeerde wereld eerst kuren en dan beginnen eten en trainen!!!!!!!!!!
zeg mij aub dat je dit vraagt om te lachen

leer eerst eten en trainen en denk er binnen 3jaar nog eens aan
 
de omgekeerde wereld eerst kuren en dan beginnen eten en trainen!!!!!!!!!!
zeg mij aub dat je dit vraagt om te lachen

leer eerst eten en trainen en denk er binnen 3jaar nog eens aan


Maar dat is te lang w8ten voor mij, ik eet wel goed, alleen ik moet seireus beginnen met traine
 
Hallo Bodybulders,

Ik ben 20 jaar, en ik weeg rond de 62/63 Kg. Ik eet veel vlees, rijst macaroni enz. Ik ben niet serieus bezig met fitness.

Ik vind me zelf een beetje te dun, dus wil ik een beetje bijkomen met anabolen, en een mooier lichaam krijgen.

Welke anabolen raden jullie mij aan ?

Ik kan geen pillen slikken, daarom wil k liever spuiten.

Alvast bedankt !

Zou een dikke kuur Karmabolics nemen , heb ik ook gedaan .

je hoeft er bijna niet bij te trainen , gewoon goed eten en elke dag

beetje trainen.

200 per dag is genoeg voor week of 12 . pak je zeker 20 kg mee

zonder vocht vast te houden.

niet je nakuur vergeten van 4 weken Amino x-plode liquids

2 amps per dag.;)
 
Ooohw, dank je wel voor je tip, en waar kan ik dat allemaal krijgen ?
 
Ze zijn je aan het uitlachen man...

Ik ben indertijd net gestart als u en zat in dezelfde situatie maar het heeft me wel geholpen.

Als je zo mager bent dan ben je ook fysiek zwak en mentaal nog zwakker dat je het vaak niet kan opbrengen om serieus te starten met trainen want de blikken van iedereen boren je in de grond.

Met een kuurtje test/winstrol ben je vertrokken :

1-10 test ent. : 250mg/5dagen
6-12 winny : 30mg/dag of 50mg inject eod
12-15 nakuren met nolva 40/20/20/20
 
Ze zijn je aan het uitlachen man...

Ik ben indertijd net gestart als u en zat in dezelfde situatie maar het heeft me wel geholpen.

Als je zo mager bent dan ben je ook fysiek zwak en mentaal nog zwakker dat je het vaak niet kan opbrengen om serieus te starten met trainen want de blikken van iedereen boren je in de grond.

Met een kuurtje test/winstrol ben je vertrokken :

1-10 test ent. : 250mg/5dagen
6-12 winny : 30mg/dag of 50mg inject eod
12-15 nakuren met nolvadex 40/20/20/20

omg wa ben jij een zwakkeling,ik was ook mager maar als je er gewoon veel voor doet en goed eet heb je de eerste jaren geen anabolen nodig.
 
geef die jonge gewoon een tip wat boeid jullie het wat hij met zijn leven doet?
 
omg wa ben jij een zwakkeling,ik was ook mager maar als je er gewoon veel voor doet en goed eet heb je de eerste jaren geen anabolen nodig.

Niet iedereen is geholpen met meer te eten...ik at indertijd 6000kcal per dag en kwam geen gram aan...ik had problemen met mijn hormonenspiegels maar standaardonderzoeken brachten dat niet aan het licht...door een kuurtje te doen en daarna een goede nakuur heeft mijn lichaam een trigger gekregen en loopt alles nu normaal.

Iedereen reageert anders mar als iemand veel eet en niet aankomt dan ligt dat ofwel aan de stofwisseling ofwel aan je hormonen en aan niks anders.

Het heeft me zelf aangezet om alles te gaan bestuderen en wat sommigen hier allemaal neerpennen val je pas van om.:eek:
 
Niet iedereen is geholpen met meer te eten...ik at indertijd 6000kcal per dag en kwam geen gram aan...ik had problemen met mijn hormonenspiegels maar standaardonderzoeken brachten dat niet aan het licht

Dat zijn tekenen dat je schildklier niet goed werkt. Dan zou ik zeker geen AAS in mijn lijf steken.
 
Back
Naar boven