MuscleMeat

Wie pist wel eens in het zwembad?

Bezoekers in dit topic

Ik pis altijd in het zwembad, lekker warm. Nu alleen nog wachten tot er in het water een indicator zit. Daarom pis ik altijd in het bijzijn van andere mensen, ook heb ik mij het pissen-terwijl-je-zwemt aangeleerd. Erg handig, hoef je niet ineens stil te gaan staan en zo'n hoofd te trekken.
 
Ik pis altijd in het zwembad, lekker warm. Nu alleen nog wachten tot er in het water een indicator zit. Daarom pis ik altijd in het bijzijn van andere mensen, ook heb ik mij het pissen-terwijl-je-zwemt aangeleerd. Erg handig, hoef je niet ineens stil te gaan staan en zo'n hoofd te trekken.

Ken je de fontein ook beter bekend als de Dolfijn?
Als je moet pissen moet je de rugslag doen en voïla:D
 
super normaal toch om in het zwembad te pissen?
 
ll
 
Laatst bewerkt:
nee, ma heb wel eens gescheten in de zee
 
als je in het zwembad pist niet vergeten flink met je armen rond te zwieren anders valt die gele plek zo op:D
 
Ik pis altijd van de duikplank.
 
Dat is dus waarom ik nooit in het zwembad kom!
 
Ik zou hier wel eens een anonieme poll van willen zien.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ik pis altijd overal, het leuke trouwens over die indicator is dat het onmgelijk is omdat je geen stof kan uitsluiten die zeker door de urine komt en niet door al bestaande delen in het zwembad
 
Als ik een lelijk wijf zie, of iemand wiens gezicht me niet aanstaat dan zwem ik naar ze toe om vlak naast ze mijn blaas te legen.

Ik spuug ook wel eens mensen op de rug. Dan spetter ik tegelijkertijd wat water zodat ze het niet merken.
 
Als ik een lelijk wijf zie, of iemand wiens gezicht me niet aanstaat dan zwem ik naar ze toe om vlak naast ze mijn blaas te legen.

Ik spuug ook wel eens mensen op de rug. Dan spetter ik tegelijkertijd wat water zodat ze het niet merken.

where did it go wrong :D
 
ok, ik dus niet meer zwemmen :rolleyes:
 
Back
Naar boven