Fitness Seller

Varkens tegen komst moskee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Westerlingen (ongelovigen) moeten dood.
Westerse vrouwen zijn hoeren en moeten gestenigd worden.
Wij nemen jullie land over en dan piepen jullie wel anders.
Homo's moeten van de flat gegooid worden.
Wij zijn vieze kaaskoppen, maar roepen wij vuile marokkaan, dan zijn wij racisten.

Moet ik doorgaan?

Ik denk dat wij dat verhaal over onnodig provoceren wel gehad hebben. Wij mogen het niet, maar hun wel.

tijd voor andere acties en dan is deze ervan wel een hele leuke.

Je hoeft mij er echt niet van te overtuigen dat er problemen met moslims bestaan hoor. :D
 
Alle moslims? Nee, nuff said.

Nee niet alle moslims zullen zulke uitlatingen doen, maarja de goeden lijden onder de slechten en dat zal altijd zo blijven..
 
Je hoeft mij er echt niet van te overtuigen dat er problemen met moslims bestaan hoor. :D

Nou je beaamt dus dat dit onder andere problemen zijn met moslims, maar toch vind je dat er niet met een varken over een stukje bouwgrond mag worden gelopen omdat je ze dan uitlokt?? Wat een heerlijke tolerantie :D
 
Fantastisch, kunnen we niet meteen sproeivliegtuigen met varkensbloed over Europa

hahaha deze reactie erop:haha:
 
Als het even kan vind ik dat je niet onnodig moet provoceren. Als iedereen andersdenkenden de hele dag gaat lopen ****en wordt de maatschappij er niet gezelliger op.
Helemaal mee eens, maar zo denk ik ook over geloof, het maakt het er niet beter op.
 
Alle moslims? Nee, nuff said.

Als echte moslim moet je gewoon zeggen dat het zonde is. Het doden zal ik niet zeggen maar het is zonde vanuit de koran bekeken
 
Keep it cool heren, doodsverwensingen zijn niet nodig.
 
Zo, en jij klaagt over generalisering...

Ah daar hebben we Zeekip weer. Lega Nord is inderdaad triest volk en heeft een achterban die aan te merken valt als fascisten. What's your problem, dude?
 
Nou je beaamt dus dat dit onder andere problemen zijn met moslims, maar toch vind je dat er niet met een varken over een stukje bouwgrond mag worden gelopen omdat je ze dan uitlokt?? Wat een heerlijke tolerantie :D

Lees mijn posts nog eens door, maar dan extra langzaam, en wie weet begrijp je mijn punt dan wel. :)
 
samengevat. de culturen botsen zoals in nederland, belgie, duitsland enz. en daardoor krijg je een hoop gezeik. voorkomen is beter dan genezen.
 
De culturen botsen mede omdat er dwazen menen de zaken op de spits te moeten drijven. Botsingen tussen extremisten zijn het dan meestal, maar gematigden van beide kanten worden er ongewild in meegesleurd.
 
De culturen botsen mede omdat er dwazen menen de zaken op de spits te moeten drijven. Botsingen tussen extremisten zijn het dan meestal, maar gematigden van beide kanten worden er ongewild in meegesleurd.

idd
 
Als er extremisten van een kant zijn, dan krijg je ook extremisten van de andere kant.
 
Als er extremisten van een kant zijn, dan krijg je ook extremisten van de andere kant.

Die krijg je niet, die waren er meestal al. Het wakkert hooguit een sluimerend vuurtje meestal aan.
 
Als er extremisten van een kant zijn, dan krijg je ook extremisten van de andere kant.

Ben het hier wel mee eens. Als je steeds gezeik hebt (licht gezegd) met groep 1 , dan gaat groep 2 zich ergeren en terug zeiken, waarop 1 weer bozer wordt enz. enz.

Heb maar ff groep gezegd;)

EDIT

zie het als een beginnende ruzie. Je hebt geen hekel aan iemand in het begin maar hoe meer problemen de ander veroorzaakt hoe meer jij je gaat ergeren wat zich kan omzetten in haat zeg maar.

Volgen jullie het nog:D
 
Ah daar hebben we Zeekip weer. Lega Nord is inderdaad triest volk en heeft een achterban die aan te merken valt als fascisten. What's your problem, dude?

Hallo, hier is Zeekip weer :)
Lega Nord is een groepering die noord-Italie wilt afscheiden van de rest van Italie. Hier zitten inderdaad ook fascistische personen tussen maar niet ieder lid van Lega Nord is een fascist.

Mijn naam is Zeekip en geen Seachicken, doed.
 
Westerlingen (ongelovigen) moeten dood.
Westerse vrouwen zijn hoeren en moeten gestenigd worden.
Wij nemen jullie land over en dan piepen jullie wel anders.
Homo's moeten van de flat gegooid worden.
Wij zijn vieze kaaskoppen, maar roepen wij vuile marokkaan, dan zijn wij racisten.

Moet ik doorgaan?

Ik denk dat wij dat verhaal over onnodig provoceren wel gehad hebben. Wij mogen het niet, maar hun wel.

tijd voor andere acties en dan is deze ervan wel een hele leuke.

ja ben benieuwd
 
Het is Italiaans grondgebied en als een volbloed Italiaan daar met een varken wilt lopen is dat zijn goedrecht. Als de gastheer op z'n eigen tapijt een hoop stront uitscheid op zijn feestje in zijn huis, kan de gast hem dat moelijk verbieden.

Alleen is de beargumetering voor deze actie onder het motto 'jullie pesten ons, dus mag ik wat terugdoen' niet oplossend. Want als je landelijk oproepen gaat doen isoleer je de Moslim gemeenschap.

Al is dit trucje slim om iig, mocht er ooit in jou wijk een ongewenste Moskee komen, iets om te onthouden.
 
Back
Naar boven