Fitness Seller

Aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanderrr

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2007
Berichten
1
Waardering
0
Hallo iedereen,

Omdat de meeste tips over voeding / dieten met betrekking tot krachttraining over verbranden van vet gaat vraag ik het toch maar zelf in een eigen topic (sorry als er ergens al duidelijk antwoord staat op mijn vraag) ;)

Even wat info'tjes die misschien handig zijn voor een meer persoonlijk antwoord :
Ben 18 jaar
Ben 193 cm en ~65 kg (iets te dun dus :mad:)

Ik wil graag aankomen via krachttraining (dus spiermassa) (3 keer per week, per keer anderhalf uur~), ik zit al een tijdje bij een goede fitnesscentrum maar ik heb echt meer informatie nodig over voeding anders wordt et nooit wat :(

Zelf denk ik dat 80~85 kg mijn idieaal gewicht zal zijn. Ik ben niet van plan om een pro bodybuilder te worden ;) Gewoon een goed gespierd lichaam is mijn doel

Weet iemand misschien een goed voedsel schema voor mij? Met misschien voorbeelden van voedsel (dus ipv met x calorieen aan te komen, een voorbeeld geven dat zoveel x calorieen goed levert) en tijd schema's~ (dus op welk gedeelte van de dag etc. etc.), waardoor ik de nodige 15~20 kg spiermassa (+ beetje vet massa is ook niet erg) mee aankom?

Je ziet et waarschijnlijk al, ik ben nogal beginner, maar met jullie hulp kom ik misschien nog ergens :cool:
Bedankt en ik waardeer jullie hulp :)
 
Wat eet je zoal op een dag dan??
 
Lees om te beginnen eens alle [Link niet meer beschikbaar]door, dan kom je al een heel eind :study:
 
Lees om te beginnen eens alle [Link niet meer beschikbaar]door, dan kom je al een heel eind :study:

idd, volg deze tip en als er nog iets onduidelijk blijft kan je het nog altijd navragen;)
 
65 kg bij 193 is idd veel te dun, maar ik heb zon idee dat je voeding dan ook niet in orde is
 
Back
Naar boven