MuscleMeat

MarcJ 5x5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes allemaal :) Ikzelf zit nu in week 1, ben eens benieuwd :D

eerste 2-3 weken lijkt het minder enzo maar ook die weken tellen mee, voral ter voorbereiding voor de zwaardere weken... and keep in mind dat techniek het allerbelangrijkst is. niet foetelen, niet meer/ minde doen of dagen erbij gooien. gewoon schema to the bone volgen en dan komt het allemaal vanzelf :cool:
 
Njah ik was vandaag echt zo wat teleurgesteld omdat alles te snel vooruit ging en ik precies niets had gedaan dus heb ik een aantal oef extra gedaan... Ik zal dit wel in zijn perken probere te houden.
 
Njah ik was vandaag echt zo wat teleurgesteld omdat alles te snel vooruit ging en ik precies niets had gedaan dus heb ik een aantal oefening extra gedaan... Ik zal dit wel in zijn perken probere te houden.

de meeste mensen verneuekn bill star/ ripptoe enz enz door te veel assistence der in te gooien, de naam zegt het al, het is gewoonweg assistence, ik merkte al in de eerste week na de laatste dag dat ik het gewoon overal wel een beetje voelde juist omdat je ful body doet en compound........ dus volg het programma tot op het bot anders ben je vanaf week 5-6 al tot stilstand gekomen
 
Ok merci voor de raad :) Ik zal hem in acht nemen!
 
W3,D2

Squat

5x56,25
5x70
2x5x85

MP
5x35
5x40
5x47,5
5x53.75

Comment: laatste 2 reps op de laatste set hielp mijn spotter een beetje, terwijl ik hem ook zelf wel gered had :mad:, ging alleen wat langzamer, had namelijk nog spierpijn van maandag en dat voelde ik al bij de lichtste set......

Deadlift
5x85
5x102,5
5x120
6x137,5

comment: waarom 6? omdat ik bij de 5de rep een beetje scheef hing en ik niet tevreden was dus met deadstop een 6de erachteraan gegooid.
's Morgens trainen zuigt en hard!!! ik merk het gewoon dat mijn lichaam nog niet helemaal klaar is voor de gewichten op zo'n dag
met MP kijk ik eht volgende week aan, dan is er 5x55 aan de beurt, haal ik die niet dan stagneer ik daar een beetje bij, want de mp is gebaseerd op de smith mp en verschil merk je wel degelijk

situps BW
2x20xBW
1x15xBW

had nog spierpijn hier van maandag dus niet al te veel gedaan
 
Ziet er goed uit man.... wil het zelf ook nog een keer gaan doen die 5x5.

Je deadlift :thumbs:
 
Die dag 2 van dat schema is zo snel gedaan é:) ik vind het soms zonde om dan al te stoppen :) Majah doorbijten en alles netjes volgen :d
 
Die dag 2 van dat schema is zo snel gedaan é:) ik vind het soms zonde om dan al te stoppen :) Majah doorbijten en alles netjes volgen :d

jah hij is ook ZO gedaan maar wel belangrijk, je traint veelal doro op al gestimuleerde spieren zeg maar, vandaar dat je niet zooo veel doet maar wat je doet wel van belang is..

bedoel.. had na de training een kleine shake erachteraan gegooid en 1 uur erna dikke pasta met gehakt en tonijn erin..... misschien te veel voor wat ik verbrand heb maar je moet goed eten anders herstel je voor geen meter, merk dat nu al en zit pas in week 3, na week 4 gaat het echt los.

@ porter + M@riposa: thnx kerels, doe mijn best... volgende week 5x140 en vanaf daar pr's knallen, love this exercise.
 
Laatst bewerkt:
W3,D3

Squat
5x56
5x70
5x85
5x98,75 ( parallel, door de onderste pin)
3x115( dito)
8x85 ( attg)

comment; die onderste pin zorgt ervoor dat de zwaarste squats parallel zijn en dat voelt niet zo lekker als attg, eens kijken wat ik hier an kan doen, want als ik het niet red straks is die pin wel handig.

Bench
5x34
5x43,75
5x51,25
5x60
3x70(easy)
8x51,25

Row
5x32,5
5x40
5x48,75
5x55
3x65
8x48,75

Dips
3x8xBW

Ezbar curl
3x8x ezbar + 22,5 kg

Lying ezbar extension
2x8x ezbar + 30
1x6x ezbar + 32,5 ( PR)

2-3 dagen rust nu en week 3 zit erop, volgende week 5 rm weken al. kijk vooral uit naar mp en row want die hebben nog heel wat werk voor de boeg, de rest is peanuts.
 
nice squats vindt ik wel :) En uw bicep curls zijn ook wel stevig moet ik toegeven :D
Veel succes nog, mijn eerste week zit er op :)
 
nice squats vindt ik wel :) En uw bicep curls zijn ook wel stevig moet ik toegeven :D
Veel succes nog, mijn eerste week zit er op :)

thnx :thumb:

squats moet echter nog veel aan gebeuren, maar de 3x115 was vrij easy

bicep curls ben ik minder tevreden over, mijn armen liggen namelijk grandioos achter op mijn torso en bovenbenen maar wordt zwaar aan gewerkt :cool:
 
Leuk log, ga ik volgen:D

We hebben ongeveer dezelfde kracht stats (jij deadlift alleen 10kg meer, maar ik denk dat ik de 160 ook wel haal, de rest is hetzelfde) dat maakt het extra leuk:D
 
Leuk log, ga ik volgen:D

We hebben ongeveer dezelfde kracht stats (jij deadlift alleen 10kg meer, maar ik denk dat ik de 160 ook wel haal, de rest is hetzelfde) dat maakt het extra leuk:D

en je bent 4 jaar jonger :thumb:

hoop hier nu met bill star mijn kracht stats en mijn massa te vergroten, ben benieuwd, vooral mijn rug heeft last van grandiose spierpijn door het (correct) roeien...... :p

we doen ons best he ;)
 
en je bent 4 jaar jonger :thumb:

hoop hier nu met bill star mijn kracht stats en mijn massa te vergroten, ben benieuwd, vooral mijn rug heeft last van grandiose spierpijn door het (correct) roeien...... :p

we doen ons best he ;)

zeker:D

me bench gaat ff slecht, heb 85 gebenched maar tgaat nu om 1 of andere reden nie zo geweldig dus ik ga weer iedere week benchen en vanaf 70kg 3x3 en dan opbouwen.... deadlifts komt de 160 er snel aan denk ik en squats wil ik ook de 140 halen (lukte eerst maar zakte ik niet diep genoeg)

We komen er wel:D
 
hoop hier nu met bill star mijn kracht stats en mijn massa te vergroten, ben benieuwd, vooral mijn rug heeft last van grandiose spierpijn door het (correct) roeien...... :p

we doen ons best he ;)

gaat lekker :thumbs:
 
Kheb nu 1week juist gedaan enz... Heb tot nu toe misschien 1 uurtje spierpijn gehad in mijn rug van de training de dag ervoor... voor de rest ben ik nog goed gespaard gebleven van spierpijnen... I'll give an update in 4 weeks :p
 
zeker:D

me bench gaat ff slecht, heb 85 gebenched maar tgaat nu om 1 of andere reden nie zo geweldig dus ik ga weer iedere week benchen en vanaf 70kg 3x3 en dan opbouwen.... deadlifts komt de 160 er snel aan denk ik en squats wil ik ook de 140 halen (lukte eerst maar zakte ik niet diep genoeg)

We komen er wel:D

als ik jou was zou je beter 5x5 doen omdat dit zeg maar gezien wordt als funtionele hyperthrophy, spiermassa bouwen en kracht. bij 3x3 is het veel meer krachtw at je bouwt. natuurlijk ook spiermassa, maar dan moet je al meer in de trant van 10x3 trainen... gewichten komen wel bro, ik verkijk me er niet meer op in ieder geval, het is niet alles ;)




thnx bro, doe mijn best :D

Kheb nu 1week juist gedaan enz... Heb tot nu toe misschien 1 uurtje spierpijn gehad in mijn rug van de training de dag ervoor... voor de rest ben ik nog goed gespaard gebleven van spierpijnen... I'll give an update in 4 weeks :p

dat komt nog wel kerel, dat komt nog wel, ben benieuwd :cool:



Jongens, ik zit met een dilemme. Ik heb zaterdag getraind en trainde eerste dinsdag donderdag en zaterdag. maar omdat ik nu zeg maar met school ook les heb en om half 6 eruit moet is trainen op die dag k*t. vrijdag moet ik er ook om 6 uit.

ik was daarom aan het denken om maandag, woensdag en vrijdag te gaan trainen, maar an zou ik dus morgen al weer moeten beginnen en hoewel ik geen extreme spierpijn heb behalve rug weet ik niet of dat een goed idee is. en ik heb ook geen zin om 1 week complete rust te nemen want dan doe ik het schema te niet ben ik bang. ik ga nu na week 4 en ik weet dat ik de pr's van maandag makkelij moet kunnen want kon die vrijdg al, maar ja..... iemand enig idee.......

want ik heb geen idee of ik nog wel doorgroei na morgen avond zeg maar...... dilemma dilemma
 
Gewoon doorknallen en vandaag gaan trainen.... echt andere optie heb je niet volgens mij.
 
Back
Naar boven