AndroidHealthClinic

ben ik egoisties of vastberaden

Bezoekers in dit topic

Blokkieblok

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
368
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ( ik zelf vindt dat ik gewoon vastberaden ben en dat een relatie is gebasseerd op geven en nemen toch ?????
 
Hardcore, dat ben je;)
 
en op de huwelijksnacht ga je direct naar bed?
 
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ( ik zelf vindt dat ik gewoon vastberaden ben en dat een relatie is gebasseerd op geven en nemen toch ?????

oke goed van je.dit heeft niks met egoistisch te maken.maar met doorzettingsvermogen en een sterke geest.;) maar je vrouw zal er geen problemen mee hebben neem ik aan? neem maar een bak kwark mee.:D
 
Beetje overdreven zeg, jezus. Hoevaak trouw je nou?
 
Imo... eet lekker van de taart en diner, die dag is er meer een keer. Een wedstrijd kun je vaker meedoen. Kleine kans dat je volledige cut mislukt door een paar hapjes vet. En anders sta je er maar met 0.2% meer vet... meer ruimte voor verbetering bij de volgende wedstrijd dan.

niet dat je over 20 jaar terugkijkt en je voor je kop slaat dat je je mooiste dag van je leven irritant hebt gedaan qua eten alleen om een kleine wedstrijd mee te doen ;)
 
Maakt 1 stukje taart dan zoveel uit ?
 
Ga gewoon bulken, dan hoef je je die middag helemaal nergens druk om te maken. :p :D
 
Hardcore idd, iets te.. geniet van die dag!
 
2 dingen:
1) egoïstisch zou ik het niet noemen, eerder bizar. Waarom zou je in godsnaam niet eten op je trouwdag???

2) leer spellen.
 
Ga gewoon bulken, dan hoef je je die middag helemaal nergens druk om te maken. :p :D

hahahaha denk dat de andere gasten ook nog willen eten, als ie gaat bulken blijft er niks meer over :P
 
Ik vind het overdreven. Dat ene stukje taart zou niks uitmaken voor je vetpercentage. Iig niet iets zichtbaars.
 
Of je 'egoisties' bent ligt eraan wat je vrouw ervan vindt. Je bent iig nogal obsessief bezig naar mijn mening.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kun je niet een stuk vlees eten of wat anders dan die vette troep.ik denk dat niemand er problemen mee heeft als jij geen taart eet.anders vind ik het mooi sneu.ken ook van die mensen die zich echt bemoeien met wat een ander eet.dat vind ik zwak.en laat je je kop niet gekpraten door mensen die zelf de verleiding van een stukje taart NIET aankunnen.dat kan jij dus wel.:D;)
 
heerlijk al dat commentaar mijn vrouw staat er nu na 2 weken volledig achter tof chickkie toch ?
 
IMO draaf je door..
 
Back
Naar boven