Fitness Seller

Marilyn Manson eigen drankje! [Absinth!!!] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb vroeger eenmaal absint gedronken (kwam uit portugal) was bijna 80°, ik was al compleet murw gezopen toen en wilde mijn glas in een keer leegdrinken.
Ik viel bijna van mijn sus, wat heb ik daar van moeten kotsen zeg:kots:
 
lekker is dat spulletje maar vroeger zat er een hallucinerend drankje in
 
geef mij maar een breezer:)
 
Heb nog 3 liter TOP kwaliteit absinth hier thuis staan:D
 
Het smaakt best lekker. Maar veel te duur.
 
Vind het niet te zuipen..bah!
 
ik drink het wel graag maar heb een keer die van 80% gehad dat is net wat te als je een halve fles leegklokt verdomme dat ging niet meer goed


maar de dosering van die thujon is veel te laag om er iets van te merken ....dju he
vroeger werkte de absinth hallucinerend en daar heb ik nooit wat van gemerkt dus er is iets veranderd
 
ik drink het wel graag maar heb een keer die van 80% gehad dat is net wat te als je een halve fles leegklokt verdomme dat ging niet meer goed


maar de dosering van die thujon is veel te laag om er iets van te merken ....dju he
vroeger werkte de absinth hallucinerend en daar heb ik nooit wat van gemerkt dus er is iets veranderd
dat kwam omdat er toiletreiniger of dergelijke in zat :)
 
ik drink het wel graag maar heb een keer die van 80% gehad dat is net wat te als je een halve fles leegklokt verdomme dat ging niet meer goed
maar de dosering van die thujon is veel te laag om er iets van te merken ....dju he
vroeger werkte de absinth hallucinerend en daar heb ik nooit wat van gemerkt dus er is iets veranderd


verklapt

kijk-mij-eens cool-zijn-ik-kan-veel-zuipen-post
 
Laatst nog een keertje absinth 80 gehad. Sterk spul, wordt je wel wazig van.
 
Back
Naar boven