Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ey Ripaf, vet apparaat heb je daar staan man *kwijl*. Nooit in de verleiding gekomen om over te stappen naar een R1?
 
Ey Ripaf, vet apparaat heb je daar staan man *kwijl*. Nooit in de verleiding gekomen om over te stappen naar een R1?

Al aan gedacht, maar kan deze nog niet op zijn limiet rijden. Dus ja, waarom overschakelen. Hij gaat ook wel goed vooruit hoor, redelijk veel mods opgezwierd.
 
Al aan gedacht, maar kan deze nog niet op zijn limiet rijden. Dus ja, waarom overschakelen. Hij gaat ook wel goed vooruit hoor, redelijk veel mods opgezwierd.

Idd groot gelijk heb je, eerst een 600 onder de knie krijgen, nog genoeg tijd om een 1000 te bestijgen. Powercommander heb je er ook op gezet enzo?
 
Ja als je dat niet hebt dan moet je op uitdraai rijden, maar maak je niet ongerust, heel veel mensen rijden zo. Zorg dat ie gewoon 25kw is en je uitdraai altijd bij je hebt. Aanhouden doen ze alleen als je een overtreding maakt of bij een (alcohol)controle, maar de meeste agenten doen niet moeilijk over een uitdraai. Ken tot nu toe 1 iemand die er een boete voor gehad heeft. 1 jaar geleden. En dan nog ben je 50,- goedkoper uit dan dat je hem op kenteken liet zetten. Anders kan je altijd op zoek gaan naar een motor die al 25kw op kenteken staat. Bespaard je een hoop moeite en kan je er meteen op rijden.

Dat valt mee dan idd.

Een motor die al 25kw staat is opzich wel ideaal ja, maar heb tot nu toe geen FZR 600 gezien, die het had. Sowieso is de kans klein, omdat het dus niet kan. Dus zou er toevallig iemand moeten zijn die hem geimporteerd heeft.

Trouwens als je motor op kenteken 25kw is, kan je dan straks wel met vol vermogen?
 
Dat valt mee dan idd.

Een motor die al 25kw staat is opzich wel ideaal ja, maar heb tot nu toe geen FZR 600 gezien, die het had. Sowieso is de kans klein, omdat het dus niet kan. Dus zou er toevallig iemand moeten zijn die hem geimporteerd heeft.

Trouwens als je motor op kenteken 25kw is, kan je dan straks wel met vol vermogen?

Moet je een nieuw kenteken bewijs aanvragen en dan kan je vol vermogen. Vriend van me rijd ook een fazer op 25kw, maar heeft ook gewoon een uitdraai.
 
Jep, een een onsteekingsvervroeger opgezet (of hoe je het ook noemt), K&N airfilter en Factory Pro V-Flares in de luchtbox gezwierd, Graves Slide stops kit (carburatie kit) toegevoegd en dan nog een power commander erbij en die custom laten tunen op de testbank na het toevoegen van al die mods.
 
Moet je een nieuw kenteken bewijs aanvragen en dan kan je vol vermogen. Vriend van me rijd ook een fazer op 25kw, maar heeft ook gewoon een uitdraai.

Oke, thx kerel:D
 
Hier effe een pic van mijn Angel Eyes :
(kan ze zowel in het rood als in het geel zetten)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond dat een leuke mod.
 
Gruwelijk die angel eye's waar kan je die krijgen?

@bass: No problemo.
 
Gruwelijk die angel eye's waar kan je die krijgen?

Euhm, helaas voor zover ik weet in Amerika. Heb die volledige kop eruit gehaald vorig jaar en opgestuurd met een verzekerde zending nr Amerika.Die kerel die de mijne gedaan heeft, heeft ondertussen wel zelfmoord gepleegd. Daar daat je levenslange garantie :(

Het is trouwens een volledige koplampen mod. De 2 buitenste lichten zijn witte Hid's en de 2 binnenste zijn de grote lichten geworden. Nu heb ik er 4 ipv 3.

Maar die angel eyes kan je krijgen in DIY (do it yourself kits ook)

Zal eens effe kijken.
 
Euhm, helaas voor zover ik weet in Amerika. Heb die volledige kop eruit gehaald vorig jaar en opgestuurd met een verzekerde zending nr Amerika.Die kerel die de mijne gedaan heeft, heeft ondertussen wel zelfmoord gepleegd. Daar daat je levenslange garantie :(

Het is trouwens een volledige koplampen mod. De 2 buitenste lichten zijn witte Hid's en de 2 binnenste zijn de grote lichten geworden. Nu heb ik er 4 ipv 3.

Maar die angel eyes kan je krijgen in DIY (do it yourself kits ook)

Zal eens effe kijken.

Tanx man, wel gruwelijk, maar je heb toch ook die dingen die glow in de dark zijn ofzo, die heb ik wel eens gezien, alleen vind dat 10x niets.
 
Deze zijn met 2-kleurenleds gedaan. Geen glow in the dark maar net zoals je bij BMW ziet als hun standlichten opstaan.
 
Nadeel is dat ik geen dubbele unit heb maar, maar 1. Dus wilde gewoon een ring om die ene lamp. Maar inprincipe zijn die dingen toch vrij universeel?
 
Iemand hier trouwens ook ervaring met een testbank uitdraai van 25kw, en daarna de begrenzers eruit halen?
 
Iemand hier trouwens ook ervaring met een testbank uitdraai van 25kw, en daarna de begrenzers eruit halen?

Doe nou maar niet, mochten ze ooit controleren of je ringen er na een ongeluk inzitten en het blijkt niet zo te zijn lig je je leven lang krom, gewoon 2 jaar 25kw rijden, leer je tenminste ook rijden en niet te vertrouwen op het vermogen van je motor maar op je eigen techniek.
 
Echt een super vette bike RipAf
 
Doe nou maar niet, mochten ze ooit controleren of je ringen er na een ongeluk inzitten en het blijkt niet zo te zijn lig je je leven lang krom, gewoon 2 jaar 25kw rijden, leer je tenminste ook rijden en niet te vertrouwen op het vermogen van je motor maar op je eigen techniek.

Goed idee:p
 
Doe nou maar niet, mochten ze ooit controleren of je ringen er na een ongeluk inzitten en het blijkt niet zo te zijn lig je je leven lang krom, gewoon 2 jaar 25kw rijden, leer je tenminste ook rijden en niet te vertrouwen op het vermogen van je motor maar op je eigen techniek.

:thumbs:

Helemaal juist !!
en dan daarbij loopt een teruggerschroefde 600 ook nog een goede 220 km/uur ;)

Btw vandaag weer lekker de hele dag wezen toeren !! Was weer super !!

Volgende zomer een DBB-motor-meet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven