MuscleMeat

De druk erop. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem88

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
1.886
Waardering
6
Lengte
1m82
Hallo mensen,

Ik ben net met mn training (biceps en borst). Alleen merkte ik tijdens de training dat als ik met de echt zware gewichten aan het werk ga, ik het warm krijg in mn hoofd en er druk op mn hooft komt te staan. Is dit normaal???
Ik let ook heel erg goed op mn ademhaling, dus weet niet of het daar aan ligt.

Alvast bedankt;)
 
ben je bang voor het gewicht?
 
Don't be a pussy :P

Tenzij je echt serieus koppijn krijgt ga dan naar een dokter.
 
geen erg hoor... Je inspanning is zodanig hoog dat je je volledig opspant... Je hard werkt harder en je bloed strormt door je lichaam...
 
gunman.gewoon doorgaan.pas stoppen als je dreigt flauw te vallen.
 
veel water drinken en bij het uitdrukken ook uitblazen, soms vergeet ik dat ook wel eens, dan word ik licht in mijn hoofd.
 
gewoon blijven ademen en trainen , is normaal bij gebruik van zware gewichten ;)
 
ok thnx jongens. ik vroeg het me af omdat ik een tijdje geleden erg vaak last had van hoofdpijn. Ik dacht dat het misschien door het trainen zou kunnen komen.
 
Bij krachtzetten rustig uitademen.
In terugpositie weer rustig inademen.
Waarschijnlijk wordt het dan al minder.
 
met welke oefeningen heb je het? push of ook met pull oefeningen ??
of met alles als je heel zwaar gaat.
 
met welke oefeningen heb je het? push of ook met pull oefeningen ??
of met alles als je heel zwaar gaat.

gewoon oefeningen als de dumbbell curls (bij zware gewichten dan he)
 
Uitademen tijdens krachtzetten = no-no. Pas uitademen bij de lockout. Dan ook weer inademen, eventueel meerdere keren in- en uitademen, buik aanspannen en voor de volgende rep gaan. Uitademen tijdens het krachtzetten zorgt voor een drop in de druk in je lichaam. Dat wil je niet hebben.
 
Misschien ook een geval van hoge bloeddruk oid? Zou het eens opmeten voor de zekerheid, zometeen explodeert je hoofd en daar zal de gym eigenaar denk ik niet zo blij mee zijn.
 
Dat zal gunman's probleem dan niet zijn ;P
 
Back
Naar boven