AndroidHealthClinic

zaterdagavond , uitgaan of thuiszitten ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

off ;niet beledigend bedoeld,maar geloven jullie moslims niet in leven na de dood ? want je spreekt jezelf een beetje tegen nu.ofniet ?:D

Had je ondertussen al niet door dat ik geen moslim ben ? :D
Nee man, ik geloof niet in een leven na de dood. Vanaf die gedachte is het dan zeer belangrijk (imo) dat je zoveel mogelijk dingen meemaakt in je leven.(vooral positieve dingen dan). Maar dat is natuurijk voor iedereen anders. Dus als je thuis wilt blijven ==> goed. Als je wilt uitgaan ==> ook goed.

Persoonlijk zou ik wel uitgaan.
edit: zo heb ik gisteren een meisje ontmoet die final fantasy, anime, hentai, cosplay fan is. En raar maar waar is ze nog sexy ook.
Dit soort shit mag je niet missen!
 
Had je ondertussen al niet door dat ik geen moslim ben ? :D
Nee man, ik geloof niet in een leven na de dood. Vanaf die gedachte is het dan zeer belangrijk (imo) dat je zoveel mogelijk dingen meemaakt in je leven.(vooral positieve dingen dan). Maar dat is natuurijk voor iedereen anders. Dus als je thuis wilt blijven ==> goed. Als je wilt uitgaan ==> ook goed.

Persoonlijk zou ik wel uitgaan.
edit: zo heb ik gisteren een meisje ontmoet die final fantasy, anime, hentai, cosplay fan is. En raar maar waar is ze nog sexy ook.
Dit soort shit mag je niet missen!


:roflol: hentai lover ?
 
[/COLOR]

:roflol: hentai lover ?

Dat is niet zo verwonderlijk. Het verwonderlijke is dat ze nog mooi is.
Je kan makkelijk zeggen dat 90% van mensen die in dat soort shit bezig zijn,(anime, games, sciencefiction shizzle) de nerds van de nerds zijn en vaak erg lelijk.

Hier in Gent heb je jaarlijks zo'n soort sciencefiction even genaamd 'FACTS'
Wat voor volk dat er daar allemaal komt is te zot voor woorden :roflol:

Echt waar, ik kan niet genoeg benadrukken hoe zeldzaam dat soort meisjes zijn.:D
 
ja, tis lekker rustig hier, beetje op i-net :coffeepc:, beetje kletsen met mensen hier, peukie doen, bakkie koffie doen :coffee:, en de tijd gaat vanzelf voorbij :roflol:
 
nog een tvtje erbij:p
 
Gewoon weer werken om 2300. Maar zou dus echt niet thuis blijven omdat je perse goed wil eten. Je kan ook uitgaan en water drinken en af en toe wat kip eten bij de Shoarmaboer. Niet optimaal maar toch eruit geweest.
 
Gewoon weer werken om 2300. Maar zou dus echt niet thuis blijven omdat je perse goed wil eten. Je kan ook uitgaan en water drinken en af en toe wat kip eten bij de Shoarmaboer. Niet optimaal maar toch eruit geweest.

eyyy Jamesss, alvast werkse voor strax, keep it safe! ;)
 
ik ken mensen die op zaterdagavond om 10 uur na bed gaan.:D
 
Back
Naar boven