Fitness Seller

zaterdagavond , uitgaan of thuiszitten ?

Bezoekers in dit topic

...als zij bijvoorbeeld de volgende dag willen trainen;)

ze trainen niet , dat is nog het ergste en ze kunnen ook savonds trainen als ze dat gedaan zouden hebben willen doen.
 
ik ga strax uit in gent ^^

waar weet ik nog niet :p

veel plezier iedereen wat je ook van plan bent !
 
Had je ondertussen al niet door dat ik geen moslim ben ? :D
Nee man, ik geloof niet in een leven na de dood. Vanaf die gedachte is het dan zeer belangrijk (imo) dat je zoveel mogelijk dingen meemaakt in je leven.(vooral positieve dingen dan). Maar dat is natuurijk voor iedereen anders. Dus als je thuis wilt blijven ==> goed. Als je wilt uitgaan ==> ook goed.

Persoonlijk zou ik wel uitgaan.
edit: zo heb ik gisteren een meisje ontmoet die final fantasy, anime, hentai, cosplay fan is. En raar maar waar is ze nog sexy ook.
Dit soort shit mag je niet missen!

een meisje die graag anime ziet:eek: heeft ze nog vriendinnen:o
 
Als ik een tijdje ni weg ga, moet ik mij precies bij iedereen verantwoorden waarom ik wegbleef
 
Nah, vandaag blijf ik thuis. Gister een feessie gehad en heb nog pijn in mijn harses. Moet ook werken morgen (weet nog niet hoelaat, dat beslis ik morgen wel).
 
Ik ga zometeen mijn komkommer afwegen en even lekker snoepen.
 
Dit weekend blijf ik thuis, zit nu midden in een periode 14 dagen op 14 werken...
 
een meisje die graag anime ziet:eek: heeft ze nog vriendinnen:o

Waarschijnlijk wel want ze is een sociale.:D
Maar die zijn ook voor mij:p

Je bent van west-vl zie ik. Als je zo'n groot fan bent van anime, ga je dan niet naar Facts ofzo ? Gegarandeerd dat je anime-lovers ontmoet. Kans is wel miniem dat je een chick vindt van bmi onder de 30 ofzo:roflol:
 
Waarschijnlijk wel want ze is een sociale.:D
Maar die zijn ook voor mij:p

Je bent van west-vl zie ik. Als je zo'n groot fan bent van anime, ga je dan niet naar Facts ofzo ? Gegarandeerd dat je anime-lovers ontmoet. Kans is wel miniem dat je een chick vindt van bmi onder de 30 ofzo:roflol:

:roflol: ze zijn dun gezaaid, mooie meiden die van anime houden, de meeste van hun denken dat manga een soort slang is:D
 
ze trainen niet , dat is nog het ergste en ze kunnen ook savonds trainen als ze dat gedaan zouden hebben willen doen.


hmmmm,misschien zijn het mensen die er niet tegen kunnen om laat naar bed te gaan?
 
'de mijne' (:D) is ook serieus extreem. Niet enkel hentai, maar ook aan cosplay toestanden.
Ze zei dat ze zich laatst verkleedde als chii van Chobitz.(google it, best geil!)
Ik hoop dat ze me niet te diep meesleurt in dit soort shit, want heel eerlijk, cosplay toestanden is zo zwaar zielig imo.
Ik kan m'n lach niet inhouden als ik sommige mensen zie in FACTS.

kostuum29G.jpg


:roflol:
 
blijf toch maar thuis ga zo slapen. ben net hersteld van een ziekte.......
 
blijf toch maar thuis ga zo slapen. ben net hersteld van een ziekte.......

rust maar eens goed uit, maak je anders een goede kop warme melk met honing en eventueel een beetje jenever ;)
 
Deze week verpleger gespeeld in huis ivm ooglaseren wat niet super lekker is gegaan bij vriendin, zelf wat buikgriep sinds het chinees eten dinsdag (zou het samen hangen :o) , toch nog wat dagen thusi gewerkt etc.

Dus morgen proberen eens wat te trainen en rustig aan te doen op zaterdag avond.

Jaren en jaren iedere weekend aan de deur gestaan.. uitgaan vind ik dus sowieso al niet veel meer aan.
Meer wat uit eten, bioscoopje, bij vrienden thuis wat fun hebben, etc.
 
'de mijne' (:D) is ook serieus extreem. Niet enkel hentai, maar ook aan cosplay toestanden.
Ze zei dat ze zich laatst verkleedde als chii van Chobitz.(google it, best geil!)
Ik hoop dat ze me niet te diep meesleurt in dit soort shit, want heel eerlijk, cosplay toestanden is zo zwaar zielig imo.
Ik kan m'n lach niet inhouden als ik sommige mensen zie in FACTS.

kostuum29G.jpg


:roflol:

:roflol:

heb chii altijd al geil gevonden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar cosplay is idd zielig
ma misschien als ik me verkleed als guts van berserk dat ik iemand kan oppikken in FACTS
breng haar vriendinnen mee :D je kan ze vast niet allemaal aan
 
Back
Naar boven