MuscleMeat

damn dr dre is biggie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

detox bedoelt ie zn nakuur mee???
 
Lijkt wel alsof ie zo'n muscle-suit onder z'n trui draagt LOL.

Mag wel eens zijn benen bijtrekken overigens
 
de tering Dre. ziet er bruut uit volgens mij man.

Ik wist altijd al dat hij fors was en trainde, maar normaal draagt hij altijd van de wijde (vaak zwarte) shirts waardoor je moeilijk contouren ziet.

Timbaland moet ff wreed droogtrainen, denk dat er ook genoeg mass onder zit.
 
wie weet brengt hij ook een boek uit, net als LL cool J:p
 
Van Timbaland viel het me ook al op inderdaad. Ook in die clip met die Nelly Furtado, ik dacht WTF, waar komen die armen vandaan? Timba was in die clip met Aaliyah nog een klein dikkertje.
 
Dr. Biggie :D
 
Die kerel heeft de hele tijd in de gym gezeten, daarom dat Detox zo lang op zich laat wachten!
 
volgens mij zijn er in Amerika nog wat supplementen die hier nog niet zo bekend zijn of misschien stukken te duur zijn ....
 
Dr. Dre heeft idd tijd super albums uitgebracht zoals The chronic en 2001!! zijn zowat mijn favoriete albums ooit! maar wanneer komt nu in godsnaam die opvolger??
hij zegt daar iets v "detox baby, it's coming" .. is dat de naam van zijn album dat er !!eindelijk!! komt?
 
Ja viel mij gister ook al op!


Timbaland ziet er trouwens uit alsof hij een goede bulk heeft gehad, maar zit zeker ook flink wat massa op.

Kijk bij 2:50: (3:33 als hij de tijd aftelt)
YouTube - Nelly Furtado, Justin Timberlake & Timbaland - VMA 2007


Maar dr. dre is een stuk droger en groter.

dat meen je toch niet zeker?? ik zie alleen een heel mager ventje...:scratch:

dr.dre daarentegen is wel gegroeid ja,ze hebben dan ook wel geld genoeg om af en toe eens te kuren ,en rappers hebben dan natuurlijk ook het stoere imago,de meesten zijn wel goed gespierd van die kerels
 
Plus dat die mannen een compeet uitgeruste gym hebben, persoonlijke trainers en wss wordt hun eten ook voor hun gemaakt
 
inderdaad.
als ik zoveel poet had gehad dan vulde ik mijn dagen met trainen, slapen, blowen, nken en vreten. :thumbup:

O.T. de tering :eek: zo breed was Dr. Dre echt niet toen 2001 uitkwam. Ben benieuwd wat ie deadlift en bankdrukt.
 
detox bedoelt ie zn nakuur mee???

Dr. Dre heeft idd tijd super albums uitgebracht zoals The chronic en 2001!! zijn zowat mijn favoriete albums ooit! maar wanneer komt nu in godsnaam die opvolger??
hij zegt daar iets v "detox baby, it's coming" .. is dat de naam van zijn album dat er !!eindelijk!! komt?


jep, wel pas in 2008 dacht ik maar het komt eraan.
 
Jezus 2008, volgens mij zijn de verwachtingen wel enorm hoog nu.
 
Back
Naar boven