MuscleMeat

Vader vriendin tegen onze relatie :s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Los daarvan is het wel interessant om weten waarom ze gevaarlijk zijn de eerste weken?

Hangt ervan af. Als iemand bv wat suicidale gedachten erop nahoudt en die persoon neemt antidepressiva valt het voor dat de drempel om die suicidale gedachten tot uitvoering te brengen aanzienlijk kleiner wordt.

Iemand kan dus wel van de ene dag op de andere serotoninelevels gaan boosten, maar zichzelf zuiveren van destructieve gedachten waarmee de depressieve zichzelf een tijdje geconditionneerd heeft duurt wat langer. De apathie die een persoon ervaart in een depressie beschermt hem in sommige gevallen dus ook.
 
Soow sterkte zeg! Wat een verhaal.

Doe atm zo sociaal mogelijk, zo veel mogelijk bij vrienden en vriendinnen blijven. En praten helpt :)

Ik doe zo sociaal mogelijk nu, ze kan er niet eens tegen :s Want ze vindt en denkt al dat ik ze aan het bedriegen ben en nu voelt ze zich gebruikt door mij.
 
Wat een gestoord wijf :eek: Ik kan echt niet tegen zo'n mensen! Maar het is ook typisch vrouwengedrag, hun eigen fouten zien ze niet in, maar als jij gewoon iets doet dat normaal is doen ze alsof je een grove fout hebt gemaakt!
 
Wat een gestoord wijf :eek: Ik kan echt niet tegen zo'n mensen! Maar het is ook typisch vrouwengedrag, hun eigen fouten zien ze niet in, maar als jij gewoon iets doet dat normaal is doen ze alsof je een grove fout hebt gemaakt!

Ik zou ze niet gestoord noemen. Ik denk dat ik en zij elkaar niet meer begrepen op het laatste... Veel mensen hebben haar ook gekke ideëen aangereikt. Die mensen zou ik ook niets kwalijk nemen. Ik kon ze nooit bewijzen, wat ik ook deed, dat ik ze graag zag. Ze had voortdurend schrik dat ik ze ging laten zitten of bedriegen. Ze vertelt dat natuurlijk verder dat ze bang had en waarom ze bang had. Mensen interpreteren dat dan en geven haar weer feedback waardoor het de angst vaak nog versterkte. Ze vond alleszins dat de oplossing voor ons probleem geen rekening meer houden was met mijn gevoelens,terwijl ze niet besefte hoeveel zeer dat ze me deed. Ze had immers het idee dat ik ze altijd als dweil behandeld had (wat niet waar is, ik gaf altijd toe aan haar gevoelens op den duur) terwijl ze niet besefte hoeveel zeer dat ze me deed. En als ze dat niet beseft dat ze me pijn deed, ja dan moet ik toch een klootzak zijn om te reageren hoe ik reageerde.

En inderdaad wat ik doe gaat nooit door de beugel, wat zij doet wel. Als ik met een vriendin omga die ze niet kan uitstaan omdat die vriendin een oogje op me heeft, dan is dat volgens haar en al haar vrienden fout van mij. Nochtans moet je met 2 zijn om iets te misdoen, ik had geen oogje op dat meisje. Als zij gaat samenhokken met een gast ipv met mij in een kot dat wij gekozen hadden om in samen te hokken, dan vinden zij en al haar vrienden dat het kan en begrijpen ze niet wat daar mis aan is.
 
Laatst bewerkt:
FF iedereen bedanken voor de steun en de soms ongenuanceerde adviezen. Ik ben over het verlies heen en het waren zeer kwade dagen. Ik kan alleen maar concluderen dat zij een mooie toekomst met mij en een hoop mooie kinderen + diploma +een terug goedgekomen band met de ouders is misgelopen.
Nu heeft ze slechts 2/3 gewonnen.

Ik ga verder, dit topic mag dicht.
 
Laatst bewerkt:
FF iedereen bedanken voor de steun en de soms ongenuanceerde adviezen. Ik ben over het verlies heen, en ik kan alleen maar concluderen dat zij een mooie toekomst met mij is misgelopen. Ik ga verder, dit topic mag dicht.

;)

Veel succes verder!!!!!!!!

een ander meid vinden lukt je vast wel;)
 
;)

Veel succes verder!!!!!!!!

een ander meid vinden lukt je vast wel;)

Psstt, Gunman... Even off-topic, maar hoe is het met jou en je stille liefde afgelopen??
 
Psstt, Gunman... Even off-topic, maar hoe is het met jou en je stille liefde afgelopen??

:( :o

We zijn niet veel verder gekomen...Dus niks nieuws te melden. Maar ik ga haar morgen weer zien op school en ga alles gewoon duidelijk proberen te krijgen, voor haar en voor mezelf. Kan niet zo langer doorgaan. Maar ik laat het zker nog wel weten, als er iets te melden valt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven