MuscleMeat

Nog een paar kleine maandjes... (1 bezoeker)

Die-hard of niet?


  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Nog even en dan komen de feestdagen er weer aan. De pepernoten en marsepein liggen al in de winkels.
De vraag is... Wat doe jij tijdens de feestdagen met eten?

Zit je in de (clean) bulk, of in de cut?
Eet je dan een paar dagen nog schoner of nog minder, zodat je met de feestdagen je ietsje kan laten gaan, of is het die-hard!! Gewoon cutten met die handel, ook tijdens feestdagen!!

Ben wel benieuwd ernaar. Ikzelf zit dan in een kuur dus laat mezelf qua vreterijen lekker gaan.

Nou vreetse!!
 
Ik hou nergens geen rekening mee met de feestdagen , als mensen mij normaal zien eten snappen ze al niet waar ik het laat hahah.

eet nooit geen pepernoten , chocola , marsepijn , kerststol ,oliebollen appelflappen of al die zooi .

eet wel koekjes van de Kerstman , kratje bier zal er ook wel doorgaan in die 2-3 dagen. :hahaha:
 
Ik hou nergens geen rekening mee met de feestdagen , als mensen mij normaal zien eten snappen ze al niet waar ik het laat hahah.

eet nooit geen pepernoten , chocola , marsepijn , kerststol ,oliebollen appelflappen of al die zooi .

eet wel koekjes van de Kerstman, kratje bier zal er ook wel doorgaan in die 2-3 dagen. :hahaha:

Waarschijnlijk krijg jij dan ook een heel speciaal cadeautjes van de goede man ;)
 
cutten is cutten , gewoon doorzetten en dan wordt je vanzelf een monster :rolleyes:
 
cutten is cutten , gewoon doorzetten en dan wordt je vanzelf een monster :rolleyes:

haha okeej dan! ik zou het zelf ook doen, maar heel erg gelukkig zit ik dan in de (clean) bulk met een kuur dus hoef me geen zorge te maken :D
 
Ik ben van plan om heeerlijk te gaan genieten van de feestdagen. En daarmee bedoel ik dus ook lekker eten!! Ik ga me niet volproppen, genieten kan ook met mate. Die paar dagen in het jaar moet kunnen lijkt me. :meal::kerst:
 
ik ga lekker eten wat ik wil ik zit nu toch maar op 10 % BF, maar snoepen doe ik toch niet echt hou ik niet zo van drinken dat weer wel:D
 
Gewoon vreten, winter is toch bulk tijd?
 
Zit waarschijnlijk dan toch nog in de bulk . Dus maximaal eten en drinken , ga er niet teveel opletten. Is maar 1x per jaar
 
Als ik nog aan het bulken ben eet ik gewoon wel een stukje marsepein ofzo, maar ben meestal niet zo van het snoepen. Als ik aan het cutten ben zal ik waarschijnlijk wel mee eten met kersdiner maar dan op een wat mindere mate wat ik normaal doe en voor de rest gewoon strak aan mijn schema houden.
 
Met Sinterklaas eet ik niets anders dan normaal omdat ik niet van zoetigheid hou.
Kerst is een ander verhaal en dan eet ik lekker mee met al het lekkers wat op tafel komt.
Dit is niet persé ongezond maar wel meer als normaal.
 
de feestdagen zijn juist ideaal om lekker te bulken, cutten doen we wel in de lente :D
 
'k zou wel graag eens goed doorvreten ! alles wat er te vinden valt.
@5 % BF kan'k echt ng wel wat permiteren :D
 
'k zou wel graag eens goed doorvreten ! alles wat er te vinden valt.
@5 % BF kan'k echt ng wel wat permiteren :D

5%...lean and mean of gewoon mager?
 
Bulktijd babyyyyyyyyy....

Ik eet wel lekker clean.....
Maar een beetje zondigen met kerst moet kunnen he (als je in de bulk zit).
 
iik zit in de clean bulk,maar ik snoep sowieso al zeer weining tot niet, dus zal er geen moeite meehebben.
 
Back
Naar boven