MuscleMeat

De beste krachtsport clips op YouTube? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dr livingstone

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
810
Waardering
26
Wat zijn ieders favoriete krachtsport clips op YouTube?

Om te beginnen zal ik mijn top 10 (in willekeurige volgorde) tonen. Enkele zullen ongetwijfeld al eens eerder langsgekomen zijn...

1)Glen Chabot is met Jeremy Hoonstra waarschijnlijk de sterkste "raw" bencher tot op heden. Hier drukt ie 3x 280kg.

YouTube - glen chabot raw

2)Ongelooflijk inspirerend optreden van Ortmayer. Je moet over een zeer groot vertrouwen in je eigen kunnen beschikken als je het complete deelnemersveld voor je ziet falen en er dan toch nog 3 reps uitperst:

YouTube - Travis Ortmayer winning SUV deadlift

3)Een zware fullsquat dwingt een bewondering af waar geen enkele power squat aan kan tippen, zeker niet als het om 2x 310kg gaat:

YouTube - eduardo guadamud 310 x 2 squad

4)Zo gecontroleerd en ogenschijnlijk gemakkelijk bij een gewicht van minder dan 70kg:

YouTube - Dabaya 5x200 front squat

5)Kroczaleski doet af en toe "high rep" sets om zij geestelijke kracht te trainen:

YouTube - 40 rep Squats

6) en 7) Twee zeer massieve en zeer sterke Russen:

YouTube - Vladimir Kalinichenko

YouTube - Femis Lambrionidis

8)Als je een eigen soundtrack hebt weet je dat je levende legende bent:

YouTube - Andy Bolton Training DVD preview

9) Deze man is gewoon gemaakt om te deadliften:

YouTube - Deadlift - Konstantins Konstantinovs 948lb (430kg) @ 275

10) Mooie synergie met de muziek van Dream Theather:

YouTube - Kevin Levrone

Wie biedt meer?
 
youtube freak :p
 
deze natuurlijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die kende ik nog niet maurice86, cool!
 

Mooie filmpjes van Ironmind. Ik heb de dvd's ook. Het opvallendste fragment is dat van Suleymanoglu (de "Pocket Hercules") die zo klein is dat hij op een stapel schijven moet staan om de stang uit het rek te kunnen tillen maar vervolgens wel 180kg for reps front squat bij een gewicht van onder de 60kg!
 
Mooie filmpjes van Ironmind. Ik heb de dvd's ook. Het opvallendste fragment is dat van Suleymanoglu (de "Pocket Hercules") die zo klein is dat hij op een stapel schijven moet staan om de stang uit het rek te kunnen tillen maar vervolgens wel 180kg for reps front squat bij een gewicht van onder de 60kg!

Waar heb je ze gehaald, gewoon via de Ironmind website? :)
 
Derek Poundstone werd dit weekend 4e bij de wereldkampioenschappen van de IFSA met 1 punt verschil van nummer 3 Savickas. Het was zijn eerste WK (hij is pas 25) dus we zullen in de toekomst nog veel van hem horen!

1)Glen Chabot is met Jeremy Hoonstra waarschijnlijk de sterkste "raw" bencher tot op heden. Hier drukt ie 3x 280kg.

Vidas Blekaitis heeft 2 weken na de Sterkste Man ter Wereld 2006 5 reps met 280kg gemaakt. Ook raw!!
Hij heeft er verder niets aan maar toch leuk dat het kan.

Derek Poundstone heeft zeker een visite kaartje afgegeven tijdens het WK.
Of we lang van hem kunnen genieten weet ik niet.
Hij is 26 en heeft maar 1 ding in zicht. zo snel mogelijk Sterkste Man ter Wereld worden.
Hij heeft er al een flinke blessure opzitten en ik ben bang dat als hij zo door doet binnen 2 jaar op is. Omdat z'n lichaam het niet vol kan houden
 
Of we lang van hem kunnen genieten weet ik niet.
Hij is 26 en heeft maar 1 ding in zicht. zo snel mogelijk Sterkste Man ter Wereld worden.
Hij heeft er al een flinke blessure opzitten en ik ben bang dat als hij zo door doet binnen 2 jaar op is. Omdat z'n lichaam het niet vol kan houden

Dan klinkt iemand als Kevin Nee verstandiger in interviews, wanneer hij zegt dat hij nog jong is en het wellicht nog meer dan tien jaar zal duren eer hij zijn piek bereikt.
 
Vidas Blekaitis heeft 2 weken na de Sterkste Man ter Wereld 2006 5 reps met 280kg gemaakt. Ook raw!!
Hij heeft er verder niets aan maar toch leuk dat het kan.

Je hebt altijd baas boven baas! :) Het enige dat ik ter verdediging van Chabot kan aanvoeren is dat hij minder dan 275lbs (125kg) woog.

Derek Poundstone heeft zeker een visite kaartje afgegeven tijdens het WK.
Of we lang van hem kunnen genieten weet ik niet.
Hij is 26 en heeft maar 1 ding in zicht. zo snel mogelijk Sterkste Man ter Wereld worden.
Hij heeft er al een flinke blessure opzitten en ik ben bang dat als hij zo door doet binnen 2 jaar op is. Omdat z'n lichaam het niet vol kan houden

Wat is volgens jou de manier om het langer vol te houden? Trainingspauzes inlassen?

Is die gretigheid ook niet nodig om kampioen te worden? Bij Pudzianowski zie ik dit bijvoorbeeld als de factor die hem onderscheid van de rest van het deelnemersveld. Dat hij steeds heelhuids uit de strijd komt verbaast me telkens weer.

Een kampioen is dus misschien niet alleen de sterkste, snelste, fanatiekste maar ook degene wiens lichaam alle "mishandelingen" het best doorstaat?
 
Je hebt altijd baas boven baas! :) Het enige dat ik ter verdediging van Chabot kan aanvoeren is dat hij minder dan 275lbs (125kg) woog.

Je hoeft hem niet te verdedigen hoor;)
Ik zal het waarschijnlijk nooit drukken.

Wat is volgens jou de manier om het langer vol te houden? Trainingspauzes inlassen?

Is die gretigheid ook niet nodig om kampioen te worden? Bij Pudzianowski zie ik dit bijvoorbeeld als de factor die hem onderscheid van de rest van het deelnemersveld. Dat hij steeds heelhuids uit de strijd komt verbaast me telkens weer.

Een kampioen is dus misschien niet alleen de sterkste, snelste, fanatiekste maar ook degene wiens lichaam alle "mishandelingen" het best doorstaat?

Gretigheid is goed. Ben ik ook nog altijd. Maar ik heb daar dingen gezien en gehoord en ik loop nu zelf al wel zo lang mee dat ik weet dat het op deze manier bijna niet vol te houden is.
Kevin Nee is ook zo'n geval. Die geef ik ook nog 2 jaar en dan komen de blessure's. Let maar op...
Mariusz is een uitzondering op de regel. En daar zijn er maar heel weinig van!!
 
Gretigheid is goed. Ben ik ook nog altijd. Maar ik heb daar dingen gezien en gehoord en ik loop nu zelf al wel zo lang mee dat ik weet dat het op deze manier bijna niet vol te houden is.
Kevin Nee is ook zo'n geval. Die geef ik ook nog 2 jaar en dan komen de blessure's. Let maar op...
Mariusz is een uitzondering op de regel. En daar zijn er maar heel weinig van!!

Bedankt voor je antwoord. Je wilt niet een tipje van de sluier oplichten van wat je daar gezien en gehoord hebt? :D
 
Back
Naar boven