Fitness Seller

Gemiddelde Groei

Bezoekers in dit topic

Je kunt echt wel een heeel stuk meer dan 5kg in je eerste jaar gainen, rippetoe laat al z'n trainees 20-35kg gainen in hun eerste jaar, vnl spiermassa.
 
Je kunt echt wel een heeel stuk meer dan 5kg in je eerste jaar gainen, rippetoe laat al z'n trainees 20-35kg gainen in hun eerste jaar, vnl spiermassa.

Allemaal aan de rippetoe , met McDonalds + Squats + melk.;)
 
Okay, ik ben in het afgelopen jaar 15 kg gegroeit, waarvan ongeveer 10 kg VVM.
Stats: 75 kilo
V.P: 11% (was 5,8 haha)
Lengte: 1,90.

Hoeveel spier kan je gemiddeld groeien? per jaar/per maand.

Offtopic: Doorbulken of cleanbulken? haat het wanneer vet percentage groeit. maja misschien werkt dat wel het beste om meer VVM te krijgen.

hey thanks people!

60 kilo bij 1,90 1 jaar geleden, dat is wel vrij mager...

Met deze kennis denk ik komende jaar nog 5 kilo VVM, daarna 4 en daarna 3 ... ZOiets... Zonder je VP te veel te laten stijgen zoals je al aangeeft...

Denk niet dat je over 3 jaar > 90 weegt met een VP van 11 beoordeeld op jouw beginstatus...
 
Allemaal aan de rippetoe , met McDonalds + Squats + melk.;)
:roflol:
lang leve MC Donalds, daar zou ik op den duur nog eens anorectia van krijgen zeg! all die vette rommel. Daar zou je toch van gaan kotsen, right:rolleyes:

@ Hatched: k had ze gezien in de Menshealth.
De verhoudingen kloppen niet echt, beetje jammer.

@ The Maximizer: Ja ik was ook ontzettend mager! als ik nog een fototie kan vinden, laat ik die zien ehhe. Je kon m'n ribben tellen, en heupen ruimschoots zien zitten. Echt super lelijk.
over die 90 kilo, geeft niet. we hebben tijd zat toch:rolleyes:
ene heel leven lang:cool:



Offtopic:
K heb m'n nieuwe voedingsschema ook effe gepost, miss wel leuk. ;)
 
dus 1 kg per maand aan spier moet te doen zijn??

Met de optimaalste beginsituatie (mager, leeggelopen spieren (dwz helemaal geen vocht erin; puberteit (ontwikkeling van spiermassa en botmassa) en een heel goed stel genen is dat mogelijk in een jaar...

Maar dat jaar erna wordt 0.5 kg/maand al heeeeeeel moeilijk

Ja en hoeveel je daarna nog pakt kan niemand je vertellen... dat moet jezelf uitvinden...

Trouwens toename in VVM is moeilijk te onderscheiden van toename in botmassa en vet rondom je organen en intermusculair)
 
Zoek zelf maar op, mark rippetoe.
 
ALex T, je draaft door....

Wie is rippetoe???

Zelfs met een jaar vol kuren met de zwaarste middelen is dat nog niet haalbaar....25-30 kg/jaar

Met dit soort uitspraken verlies je je TOTALE geloofwaardigheid als iemand die er wel wat van weet....
 
Je kunt echt wel een heeel stuk meer dan 5kg in je eerste jaar gainen, rippetoe laat al z'n trainees 20-35kg gainen in hun eerste jaar, vnl spiermassa.

Zelfs met een jaar vol kuren met de zwaarste middelen is dat nog niet haalbaar....25-30 kg/jaar

Met dit soort uitspraken verlies je je TOTALE geloofwaardigheid als iemand die er wel wat van weet....

Blijkbaar moet je nog veel leren... Ja of ik natuurlijk.. Maar toch denk ik jij...
 
Zelfs met een jaar vol kuren met de zwaarste middelen is dat nog niet haalbaar....25-30 kg/jaar

Met dit soort uitspraken verlies je je TOTALE geloofwaardigheid als iemand die er wel wat van weet....

Blijkbaar moet je nog veel leren... Ja of ik natuurlijk.. Maar toch denk ik jij...
ik moet zeggen dat het me ook ERG sterk lijkt dat je 25-30 kg/jaar aan kan komen.
ik bedoel, ik was zo enorm mager, begon als een malle te eten, en ben langzam aan (naja eigenlijk snel, maar vergeleken met dat langzaam) aangekomen.
25-30 kg is misschien mogelijk, maar dan heb je ongeveer 20kg vet er bij, en 10 kg spier, lijkt mij:rolleyes:
 
Zelfs met een jaar vol kuren met de zwaarste middelen is dat nog niet haalbaar....25-30 kg/jaar

Met dit soort uitspraken verlies je je TOTALE geloofwaardigheid als iemand die er wel wat van weet....

Blijkbaar moet je nog veel leren... Ja of ik natuurlijk.. Maar toch denk ik jij...

Ik zeg niet dat die 25kg all muscle is, maar 15kg+ vvm zal zeker niet uitgesloten zijn.

Ik denk overigens dat Rippetoe op het gebied van het fysieke kunnen een veel betrouwbaardere autoriteit is dan jij, dus wat dat betreft denk ik dat jij nog wat moet leren.
 
Je kunt echt wel een heeel stuk meer dan 5kg in je eerste jaar gainen, rippetoe laat al z'n trainees 20-35kg gainen in hun eerste jaar, vnl spiermassa.

Ja WAT is het nou!?!?!?!

Eerst zeg je 20-35 kg, vnl spiermassa.....

Daarna zeg je 15 VVM... Is wel een stuk minder meteen....

Zeg eens gewoon meteen wat je bedoelt....

"I dont like people that exaggerate"
 
Ja WAT is het nou!?!?!?!

Eerst zeg je 20-35 kg, vnl spiermassa.....

Daarna zeg je 15 VVM... Is wel een stuk minder meteen....

Zeg eens gewoon meteen wat je bedoelt....

"I dont like people that exaggerate"

Lees m'n vorige post nog eens goed door, ik nam bij 25kg massa als voorbeeld dat je dan wss op 15+ vvm zit.
 
ik moet zeggen dat het me ook ERG sterk lijkt dat je 25-30 kg/jaar aan kan komen.
ik bedoel, ik was zo enorm mager, begon als een malle te eten, en ben langzam aan (naja eigenlijk snel, maar vergeleken met dat langzaam) aangekomen.
25-30 kg is misschien mogelijk, maar dan heb je ongeveer 20kg vet er bij, en 10 kg spier, lijkt mij:rolleyes:

Ach ik zeg dit: Hoe denk je dat gasten als Paul Anderson groot en sterk zijn geworden, nog voor de tijd van enorm AS gebruik? Niet van rustig 5kg in hun eerste jaartje gainen, maar door keihard trainen en bulken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ach ik zeg dit: Hoe denk je dat gasten als Paul Anderson groot en sterk zijn geworden, nog voor de tijd van enorm AS gebruik? Niet van rustig 5kg in hun eerste jaartje gainen, maar door keihard trainen en bulken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"nog voor de tijd van enorm AS gebruik?"

Welke Paul Anderson, en in welke periode leefde dees...

Voor 1935??

Zoniet, dan moet je je eens verdiepen in het gebruik en ontwikkeling van AS.... En dan met name in de Oostbloklanden in de jaren 50 tijdens de olympische spelen....

"De geschiedenis van het moderne dopinggebruik begint in 1935. In dat jaar ontdekten drie onderzoeksteams, gesponsord door met elkaar wedijverende farmaceutische firma’s, een manier om het mannelijk geslachtshormoon testosteron te maken uit cholesterol. Het synthetische geslachtshormoon werd binnen korte tijd een rage"

"In de jaren vijftig kwam John Ziegler, de coach van het Amerikaanse team gewichtheffers, daar op pijnlijke wijze achter. Zijn pupillen raakten steeds verder achter bij de Russen en beten bij elk internationaal treffen in het stof"
 
Het zal iig niks zijn vergeleken met wat er nu gezet wordt. Zijn overigens nog talloze andere voorbeelden te bedenken, bud jeffries bv, 400kg+ raw squat zonder AS.
 
heb op t-nation eens geleden dat iemand die zeg maar redelijk goede genen heeft en perfect omstandigheden me slaap en rust zo rond de 1 kg vvm kan gainen per maand

die gene onder ons die meer genen dek mar eens hier aan

vvm
vet
vocht ( en je weet wel hoe snel je daar in kunt gainen)
grotere glycoceenvoorraad waardoor meer carbs opgenomen kunnen worden door de grotere spiermassa

mensen die 9 kg gainen en menen dat alles ervan vvm is; 6kg vvm en 3 kg vet/vocht laat iedereen droger uitzien, is echter nog steeds 6 kg vvm

wil je snel dan aan de as
 
clean bulken al die extra kilo's vet die je aanzet betekent dat je lichaam al genoeg heeft ook voor spiergroei dus imo nutteloos.
 
Back
Naar boven