Fitness Seller

2 kilo aankomen in 5 week tijd?

Bezoekers in dit topic

lub

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 sep 2007
Berichten
16
Waardering
0
hoi allemaal,

ik moet eigenlijk 2 kilo aankomen in 5 weken tijd, nu heb ik twee vragen:

1: is dit wel mog elijk?

2:hoe ga ik dat doen?

ik heb een intensief kickboks trainings rooster en kan eigenlijk maar 2 uur per week vrij maken om kracht training te doen!

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

groeten lub (179cm 76 kg)
 
2 kilo aankomen kan iedereen, zeker in 5 weken, gewoon meer eten
 
ik eet al het maximale wat ik kan eten;)
en bovendien kickboks ik iedere dag en doe ik veel aan mn conditie dus ik verbrand ook heel veel...
het liefst kom ik ook 2kg spieren aan en niet vet..

maar toch bedankt voor je reactie!
 
Als je het maximale eet wat je kan eten (dit is onzin)
En je hebt geen tijd om meer krachttraining te doen,
EN je wil alleen spieren aankomen,

dan is het misschien idd. een onbegonnen zaak.
 
Wie niet genoeg eet zal ook niet groeien.;)
 
2kg spier kan denk ik niet.
Maar als je persee 2 kg zwaarder moet zijn voor een weging.
Zou ik gewoon een pot creatine monodhraat halen en veel koolhydraten en zout eten zodat je veel vocht vast houdt
 
ik eet elk moment van de dag en heb 2 warme maaltijden verder heb ik altijd een goed gevulde broodtrommel mee en eet ik heel vaak een tussendoortje( meestal zuivel )
 
kijk dat zijn de tips!!
 
2kg spier kan denk ik niet.
Maar als je persee 2 kg zwaarder moet zijn voor een weging.
Zou ik gewoon een pot creatine monodhraat halen en veel koolhydraten en zout eten zodat je veel vocht vast houdt

of je koopt voor 1/4e van dat geld cheap ass junk food en freet elke dag wat extras, kom op.. wat is nou 2 kilo... maar goed als het echt vvm moet zijn dan wordt het lastig

2kilo aan extra vet zie je amper tot niet bij jou lengte (ben zelf 178).. gewoon lekker junken en dan zit het snor met je weging
 
"Milk is for babies, men drink beer"

"Milk is for babies, men drink beer"

Wie zou dat gezegd hebben?!?!?

in ieder geval niet mijn baas, denk dat ik een andere baan kan gaan zoeken als ik de hele dag bier drink... beetje rare quote... je denkt toch niet ik in de 48 uur van mijn weekend het grootste deel aan melk besteed?
 
of je koopt voor 1/4e van dat geld cheap ass junk food en freet elke dag wat extras, kom op.. wat is nou 2 kilo... maar goed als het echt vvm moet zijn dan wordt het lastig

2kilo aan extra vet zie je amper tot niet bij jou lengte (ben zelf 178).. gewoon lekker junken en dan zit het snor met je weging

Ik heb liever 2 kilo vocht ipv 2 kilo vet :D
 
Melk de witte motor!
en de zwarte brandstof!:D

zoals eerder al gezegt, probeer gewoon elke keer net iets meer te eten.
drink veel (water!). 2kg vet aankomen is niet zo heel moeilijk, maja als je niet -echt niks meer- kan eten.. ja. dan wordt t moeilijk. Ook als je echt niet mere kan trainen.. ja dan zou ik toch voor de hint van mammoth gaan ;)
 
nu gewoon 5 weken vol douwen met lkkr dingen.
 
Suggestie:

kruitnoten.jpg


Goedkoop en makkelijk veel kcal naar binnen werken.
 
Doet de sint nu al zijn intreden in Nederland?!
 
tuurlijk je kan zelf het dubbele aankomen als je wil;)
gewoon meer eten en mssgn een weightgainertje erbij nemen:)
 
Back
Naar boven