XXL Nutrition

Dikkere onderarmen/polsen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je polsen kunnen degelijk groeien. Voor genenverhaal geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als andere spiergroepen. Hier zijn trouwens recent nog nuttige topics over geweest. Kan zo even niet vinden en ben eigenlijk ook te lui op het moment.

Hoe zit het eigenlijk met het herstelvermogen van onderarmen,zou je die al om de 2 dagen mogen trainen ?

Dat vraag ik me dus ook. Kan me voorstellen dat je ze snel overbelast omdat je ze al zoveel gebruikt.
Ik train ze nu op willekeurige dagen alleen niet voor of na deadliften.

Ze lopen bij mij ook wat achter en dat is een fikse belemmering in gewicht en reps met shrugs, bor en deadlift. Maar is ook een beetje eigen schuld want ik verdom het om straps te gebruiken dus.

..wacht nog op bericht van FitnessSeller die ons dbb-ertjes op verzoek die grippers probeert te regelen. Wordt aan gewerkt:)
 
Laatst bewerkt:
Train me onderarmen nu een half jaar ofzo en zijn van 32 naar 33 gegaan polsen zijn echter gewoon 20 cm gebleven vraag me dan ook echt af hoeveel je hier op kunt winnen denk dat het vrijwle te verwaarlozen is!
 
je moet wel oppassen dat als je wristcurls erbij gaat doen dat je onderarmen niet overbelast raken. indirect gebruik je ze toch bij meerdere oefeninge.

je gebruikt ze zelfs bij bijna alle oefeningen, alles waarbij je iets vast houd (bb-curl, db press, chin-up) heb je je onderarmen nodig...alleen bij benen en kuiten pak je ze over het algemeen niet mee!
 
Deadlift hard en knijp harddddd heb soms gewoon spierpijn in me onderarmen ervan ook uprightrows helpt voor de bovenkant onderarm
 
de oefening eerder beschreven: een stuk houd met een touw eraan en een gewicht aan de onderkant en dan d.m.v het opdraaien ervan de onderarmen trainen is echt top.

ik heb er 38cm onderarmen van gekregen(met pomp).

deze oefening, en andere oefeningen voor pols niet ineens 20 herhalingen gaan doen enzo, gewoon 7,8, of max 12. en lekker zwaar, dan groeien ze wel.
 
Pronated deadlifts + BB holds/Farmer walks.
 
Pronated deadlifts + BB holds/Farmer walks.

Dat werkt zeker top :thumbs:



Maar ook een dynamische oefening kan niet verkeerd zijn. Ik heb een ijzersterke grip maar toen verleden jaar een grote kast met de hand in elkaar moest schroeven toen voelde ik het ook enorm. Sindsdien draai ik 1 x per week met een schroevendraaier dikke schroeven in een dik stuk hout en weet eruit. Mijn onderarmen zijn met sprongen vooruit gegaan :)
 
hoeveel meten jullie polsen dan??

Ik zit op de 14 cm:(

Volgens gaat niemand hier onder zitten:o
 
ook op school heb ik tot nu toe niemand gevonden die kleinere polsen had:p
 
:eek: En ik maar denken dat mijn 18 cm polsjes klein waren :eek:
 
de oefening eerder beschreven: een stuk houd met een touw eraan en een gewicht aan de onderkant en dan d.m.v het opdraaien ervan de onderarmen trainen is echt top.

ik heb er 38cm onderarmen van gekregen(met pomp).

deze oefening, en andere oefeningen voor pols niet ineens 20 herhalingen gaan doen enzo, gewoon 7,8, of max 12. en lekker zwaar, dan groeien ze wel.

Ben al langer van van plan om dit eens te gaan proberen. Moet nog steeds ff wat improviseren met de gewichtjes van me dumbbells aan een touwtje ofzo.

Maar hoeveel kilo zou ik er ongeveer aan moeten hangen?:dunno:
 
hoeveel meten jullie polsen dan??

Ik zit op de 14 cm:(

Volgens gaat niemand hier onder zitten:o

Holocaust survivor:eek:?

14cm is wel erg klein, ik zit op 19cm.
 
een kilo of 4 moet te doen zijn je voelt het zelf wanneer het te zwaar is
heb zelf nu onderarmen van 34 ik heb namelijk het probleem dat mijn biceps niet
groeien zijn namelijk even dik als mijn onderarmen
 
een kilo of 4 moet te doen zijn je voelt het zelf wanneer het te zwaar is
heb zelf nu onderarmen van 34 ik heb namelijk het probleem dat mijn biceps niet
groeien zijn namelijk even dik als mijn onderarmen

Als je je onderarmen nog een beetje doortraind word je een soort popeye
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven