MuscleMeat

Wat is dan het maximale haalbare volgens JOU? (naturel) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een dom gezeur hier weer. Iedereen weet dat Cutler groot is geworden door MuscleTech producten, dat staat zelfs op hun site. :rolleyes:


3. Over 178 cm
Maximum weight (in kg) = height (in cm) – 100 (maximum
+6 kg allowance) e.g. a competitor who is 184 cm in height may weight a
maximum of 90 kg

Dan mag ik max 93 kg wegen. En die afmetingen, ik vind het maar raar om hier regeltjes aan te stellen ???
 
Layne zegt het al in zijn filmpjes dat mensen niet willen horen dat ze waarschijnlijk 20 kilo moeten inleveren om totaal ripped te zijn als natural

Je hebt het dan wel over 20kg spier en ik denk idd dat niet veel mensen 20kg spier (hoelang doe je daar over als natural) in willen leveren om voor een paar dagen zo scherp mogenlijk te zijn.

Als je van 10% naar 4% gaat en dan 20 kilo spier moet inleveren is wel iets teveel van het goede. Ik bedoelde eigenlijk 20 kilo in totaal. Zo drama is het ook weer niet om natural te cutten , hoor. :D
 
Wat een dom gezeur hier weer. Iedereen weet dat Cutler groot is geworden door MuscleTech producten, dat staat zelfs op hun site. :rolleyes:




Dan mag ik max 93 kg wegen. En die afmetingen, ik vind het maar raar om hier regeltjes aan te stellen ???

Dan kan er dus nog maar 7,5 kg bij boko.. zal vast niet 100% kloppen die regel:o
 
wat een gezeik allemaal.. persoonlijk vind ik de classic bodybuilding klasse gruwelijk en mooi om tezien..

allemaal grote mond maar 184 bij 90kg met 3% is toch echt wel brutal hard en groot..
 
Ja zelfs op 4% is het verre van huge ???

bovendien garanderen die klassen niet dat kuurders wegblijven.

Ik denk toch dat het op 4% er echt wel groot uitziet. 90kg VVM bij 1.87m is best veel namelijk. 4% is wel retemoeilijk te halen naturel geloof ik.
 
Ik zat met dezelfde vraag toen ik 16 was.
7 jaar later ben ik tot de volgende conclusie gekomen.

Als je foto's wil van natural BB'ers dan moet je foto's nemen pre 1935.
Enkel dan ben je zeker dat er geen hormonen in het spel zijn.

Kijk rond in je eigen gym...

Kijk naar jezelf in de spiegel en je weet +- wat je potentieel is.. zo simpel is het..

Om een voorbeeld hier op het forum te nemen, Dave Hawk. Hij trained al 19 (of is het al 20?) jaar natural.... kijk hoe hij er uitziet... dan weet je genoeg niet?


Het moeilijke aan natural BB is de combinatie van veel spiermassa en een laag BF%
Het is niet uber moeilijk om natural op 10% te staan of om een gespierde 95kg te wegen @ 15%+.. maar probeer maar een keer 95kg bij 10% natural....

Kijk naar wat er van pro's overblijft als ze off gaan....

I've made my point...



Waar veel naturals en beginners de mist in gaan is op het volgende:

te veel, te snel willen...

99% van de trainingschema's die ik zie zijn enkel 10 jaar uit te houden als je aan de hormonen zit...
Wie kent het niet? Je trained 6 maanden en opeens krijg je ergens pijn (pols, schouder..)
Of je kijkt na 2 jaar in de spiegel en het beeld staat je niet aan....
Je groeit maar niet...
En wat denk je dan? ------>AAS

De meeste hebben een vertekend beeld van wat mogelijk is of van de manier waarop je droom fysiek te behalen valt.
Dit komt omdat zoveel mensen in deze industrie liegen over hun gebruik.
Je volgt dan deze mensen hun voorbeeld en je lichaam kan het niet aan...
Je geraakt gebleseerd, werkt catabool, je CN is overbelast en je wordt futloos..... gedaan met BB...

Het enige wat je kan doen is met plezier gaan trainen en zeker niet teveel doen, goed eten en hopen dat moeder natuur de rest doet.
 
mooi stukje, is denk ik wel de realiteit. Achja, sommige mensen kunnen met veel discipline ver komen, maar niet iedereen zal zijn droomfysiek natural kunnen behalen.
 
Wie kent het niet? Je trained 6 maanden en opeens krijg je ergens pijn (pols, schouder..)
Of je kijkt na 2 jaar in de spiegel en het beeld staat je niet aan....
Je groeit maar niet...
En wat denk je dan? ------>AAS

Dat beschrijft mij vandaag.

Ik dacht eerst aan een weekje rust, maar zal ik dan toch aan de roids...? :eek:
 
Ik snap niet waarom iedereen zo laag in vet wil, imo is 10% laag genoeg dan zul je ook best redelijk uitzien als je veel massa hebt.
 
Ik snap niet waarom iedereen zo laag in vet wil, imo is 10% laag genoeg dan zul je ook best redelijk uitzien als je veel massa hebt.

Volgens mij is het tegendeel waar... Ik hoor dat namelijk niet zo heel vaak dat mensen lager willen dan 10 %, aangezien de meeste toch aan het bulken zijn....

10 % met veel massa zie je er idd goed uit, is maar net wat jezelf mooi vindt en ambieert...

Tevens, 10 % in de gym met pomp is OK, maar als je ook nog een beetje shape (definitie, strepen) wil zonder shirt in ontspannen toestand op een afstand van 50 meter op het strand is lager voor de meeste toch wel een vereiste...

HAHAHAHAHAHA,

Maar wie wil dat nou?
 
Volgens mij is het tegendeel waar... Ik hoor dat namelijk niet zo heel vaak dat mensen lager willen dan 10 %, aangezien de meeste toch aan het bulken zijn....

10 % met veel massa zie je er idd goed uit, is maar net wat jezelf mooi vindt en ambieert...

Tevens, 10 % in de gym met pomp is OK, maar als je ook nog een beetje shape (definitie, strepen) wil zonder shirt in ontspannen toestand op een afstand van 50 meter op het strand is lager voor de meeste toch wel een vereiste...

HAHAHAHAHAHA,

Maar wie wil dat nou?

Haha. Niet iedereen is zo Ripped als heer Maximizer. 10% is fine voorlopig voor mij;).
 
Haha. Niet iedereen is zo Ripped als heer Maximizer. 10% is fine voorlopig voor mij;).


Reinier, jij weet net zo goed als ik dat jij degene bent die hier rondloopt met de meeste potentie om echt HUGEST te zijn op een schone wijze....

Met een wijze fysiek...EN sterk

(niet zoals ik goede fysiek maar slap)

Jammer dat het ff allemaal niet zo liep.....:p:

Maar wat je misgelopen hebt haal je zo weer in....Dat weten we allebei...

Jouw VOOR en NA fotos zullen niet misselijk zijn en ga dan ook snel met je trainen nu ik er nog wat beter uitzie dan jij...

NU HET NOG niet te laat is...!!!!

MAKE ME PROUD>>>
 
Reinier, jij weet net zo goed als ik dat jij degene bent die hier rondloopt met de meeste potentie om echt HUGEST te zijn op een schone wijze....

Met een wijze fysiek...EN sterk

(niet zoals ik goede fysiek maar slap)

Jammer dat het ff allemaal niet zo liep.....:p:

Maar wat je misgelopen hebt haal je zo weer in....Dat weten we allebei...

Jouw VOOR en NA fotos zullen niet misselijk zijn en ga dan ook snel met je trainen nu ik er nog wat beter uitzie dan jij...

NU HET NOG niet te laat is...!!!!

MAKE ME PROUD>>>

HEHE. Enige wat mij te doen staat nu is cutten.:(
 
als je een keer op 4% heb gestaan vind je 9% al totaal niet droog.. dat heb ik nu..

en de mensen die zeiken over de classic bodybuilding klasse verwacht ik toch wel foto's te posten.. heb je weleens foto;s gezien van ek/wk van deze classe? ga jij maar tegen hun zeggen dat ze niet huge zijn
 
Back
Naar boven