XXL Nutrition

Gemiddelde Groei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ergens anders zeg je ook nog:

"Bodybuilden is absoluut NIET mijn ding, maar mss kom ik toch wel ff g-men aanmoedigen, is vlakbij"

Dus samengevat:

Je bent

1) Geen bodybuilder (je gaat dus niet voor zon fysiek)
2) en geen PL (je gaat ook niet voor veel kracht en veel gewicht kunnen heffen/duwen) (Je profiel zegt PL)

Waar train je dan ook alweer voor ?!?!?

En aan jouw trainschema te zien is dat vrij serieus gewicht voor jouw leeftijd,

Zware gewichten = buff fysiek wat jezelf zegt

"Ben jij dan die uitzondering op de regel"

Nee, het zijn volgends jou "serieuze" gewichten voor z'n leeftijd, maar wie zegt dat het volgends zijn standaard genoeg zijn om buff te worden ;)
 
Nee, het zijn volgends jou "serieuze" gewichten voor z'n leeftijd, maar wie zegt dat het volgends zijn standaard genoeg zijn om buff te worden ;)

Nee idd, hij moet nog veel zwaarder trainen om buff te worden...
 
Ga jij je er anders ff mee bemoeien.... Je komt net kijken bij deze discussie...

Ik zeg alleen 1 keer dat in BB alleen de spiegel telt en niet het gewicht...

En zeik helemaal niet op PL is hele andere sport dan BB... Heel ander DOEL...

En waar heb IK genoeg van?

Ik ben geen powerlifter en geen bodybuilder, ik train gewoon om groot & sterk te worden.

Nee idd, hij moet nog veel zwaarder trainen om buff te worden...

Ik moet gewoon nog een tijdje doortrainen idd. Dus wat doet dat er toe voor mijn standpunt?
 
Ok laat ik het zo stellen; hoeveel gasten die 250kg+ deadliften hebben geen buffe rug?

Maar als je het idd bij lichte gewichten houdt is het niet verwonderlijk dat je verkondigt dat je in je 2de jaar nog maar enkele kg's gaat aanzetten.
 
Ok laat ik het zo stellen; hoeveel gasten die 250kg+ deadliften hebben geen buffe rug?
.

Appels met peren. Ken ook jongens die (in verhouding) niet heel zwaar liften en ****ing massief zijn. Er zijn meer wegen die naar rome leiden. Tuurlijk moet je wel flink wat gewicht verzetten en niet met roze dumbbells aan de gang, want dat zet idd geen zoden aan de dijk. Persoonlijk vind ik dat als je er massief uitziet ook sterk moet zijn.
 
Appels met peren. Ken ook jongens die (in verhouding) niet heel zwaar liften en ****ing massief zijn. Er zijn meer wegen die naar rome leiden. Tuurlijk moet je wel flink wat gewicht verzetten en niet met roze dumbbells aan de gang, want dat zet idd geen zoden aan de dijk. Persoonlijk vind ik dat als je er massief uitziet ook sterk moet zijn.

Waarom moet je dan sterk zijn? Ben je dan nog stoerder of mannelijker? Jij kan kennelijk niet kiezen tussen bodybuilding en powerlifting. Anderen misschien wel.

Ik iig ook niet:).
 
Zou niet veel hoger dan 13% gaan. Dus nog even doorbulken.

Citaat:
Origineel gepost door porterhouse
Idd : gem is 5 Kg spiermassa 1e jaar (clean)

Vijf kilo lijkt me toch echt weinig. Misschien voor een hardgainer, maar met een gemmidelde aanleg kan je echt wel meer spiermassa winnen.
 
maximizer: als je rippletoe en zijn prestaties niet kent ben je niet zo "geleerd" dan je denkt. Die kerel staat aangeschreven als een van de beste trainers in de wereld. En niet door hemzelf.

Advies voor je: Minder ladida hebben, en opener stellen voor informatie
 
heb op t-nation eens geleden dat iemand die zeg maar redelijk goede genen heeft en perfect omstandigheden me slaap en rust zo rond de 1 kg vvm kan gainen per maand

die gene onder ons die meer genen dek mar eens hier aan

vvm
vet
vocht ( en je weet wel hoe snel je daar in kunt gainen)
grotere glycoceenvoorraad waardoor meer carbs opgenomen kunnen worden door de grotere spiermassa

Het is maar hoe je het bekijkt. ik denk dat je de extra opgeslagen glycogeen voorrdaad ook moet meerekenen. Het vocht en glcogeen in de spierraden hoort toch ook bij de spieren??? Dus als je echt gaat kijken hoeveel lichaamseiwit iemand gained is dit inderdaad natuurlijk lager.
 
Waarom moet je dan sterk zijn? Ben je dan nog stoerder of mannelijker? Jij kan kennelijk niet kiezen tussen bodybuilding en powerlifting. Anderen misschien wel.

Ik iig ook niet:).

Dan kan je in je signature zetten hoeveel je squat en deadlift, heb je veel aanzien hier hoor :)

Bij ons in de gym zijn er naturals die een heel mooi gespierd lichaam hebben (ook benen) en die nooit squatten of deadliften. Er zijn idd meerdere wegen naar Rome. Maar een grote spier zal altijd sterk zijn. Je kan niet puur op massa trainen zonder ook krachtiger te worden, en vice versa: je kan met babygewichtjes geen grote spieren kweken..
 
Dan kan je in je signature zetten hoeveel je squat en deadlift, heb je veel aanzien hier hoor :)

Bij ons in de gym zijn er naturals die een heel mooi gespierd lichaam hebben (ook benen) en die nooit squatten of deadliften. Er zijn idd meerdere wegen naar Rome. Maar een grote spier zal altijd sterk zijn. Je kan niet puur op massa trainen zonder ook krachtiger te worden, en vice versa: je kan met babygewichtjes geen grote spieren kweken..
Ligt er aan denk ik wat men onder baby gewichtjes verstaan. Ikzelf ben ook niet super sterk. Velen denken ook dat ik sterker hoor te zijn maar dat is helaas niet zo (baal er zelfs van). Ik train altijd to the max met relatief lichte gewichten en moet zeggen dat ik niet klein ben ofzo.
 
begingewicht: 60 kg
na 1 jaar: 69 kg + 9 kg spiermassa (zelfde vetpercentage)
na 2 jaar nu: 76,5 kg vanochtend gewogen + 7,5 kg spiermassa (zelfde vetpercentage)

dit zijn mijn stats alles met 7 a 8% vetpercentage
 
begingewicht: 60 kg
na 1 jaar: 69 kg + 9 kg spiermassa (zelfde vetpercentage)
na 2 jaar nu: 76,5 kg vanochtend gewogen + 7,5 kg spiermassa (zelfde vetpercentage)

dit zijn mijn stats alles met 7 a 8% vetpercentage

zelfde percentage betekent dat je vet ook omhoog is gegaan :p
 
maximizer: als je rippletoe en zijn prestaties niet kent ben je niet zo "geleerd" dan je denkt. Die kerel staat aangeschreven als een van de beste trainers in de wereld. En niet door hemzelf.

Advies voor je: Minder ladida hebben, en opener stellen voor informatie

Idd, AlexT zei het al:

"20-35 kg in het eerste jaar, VOORNAMELIJK spiermassa"

Dat zijn wel de betere prestaties !!!

"als je rippletoe en zijn prestaties niet kent ben je niet zo "geleerd" DAN je denkt"

"DAN je denkt?!?!?"
 
Ok laat ik het zo stellen; hoeveel gasten die 250kg+ deadliften hebben geen buffe rug?

Maar als je het idd bij lichte gewichten houdt is het niet verwonderlijk dat je verkondigt dat je in je 2de jaar nog maar enkele kg's gaat aanzetten.

"je 2de jaar nog maar enkele kg's gaat aanzetten"

Waar heb je het in godsnaam over?!?!?

CITEER ME ANDERS FF VOORDAT JOUW CREATIEVE mind zoiets verzint!

VOOR DE DUIDELIJKHEID

Die foto in me avatar is genomen op 21 jarige leeftijd: ging van 188 met 65 kilo op me 16 naar 90 kilo op 21ste met een vetpercentage van 7 %.....

En dat was met 50 % van de gewichten waar jij nu aan trekt.....

Sindsdien ben ik altijd in shape geweest met laag vet....Jaartje of 7 in shape al...

En aangezien ik puur ga voor het uiterlijk vertoon, en krachtstats me geen reet kunnen schelen ben ik dik tevreden...

Ik zou wel iets meer BB verwachten op een BB forum, maar blijkbaar gaat het hier voor het overgrote deel alleen maar om krachtstats omdat daar zo mee geprofileerd wordt.....
 
Waarom moet je dan sterk zijn? Ben je dan nog stoerder of mannelijker? Jij kan kennelijk niet kiezen tussen bodybuilding en powerlifting. Anderen misschien wel.

Ik iig ook niet:).

Omdat ik het geen gezicht vind als een of andere massive motherfokker met een dumbbell van 14 kg curlt. Of zit te schreeuwen met 100kg deadlift. No offence verder, maar dat is mijn mening.
 
Back
Naar boven