AndroidHealthClinic

Clean Bulk Schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riccohw

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
699
Waardering
0
Okay mensen.
Ik ben nu sinds februari 2007 bezig met fitness. Het werkt lekker.
Ben in totaal 15 KG aangekomen, waarvan ruim 10 KG spier.
Dit mede doordat ik een enorm ondergewicht had, dus was het redelijk makkelijk om aan te komen. Gewoon goed eten ;)

ik heb nu weer eens mijn voedingsschema aangepast, andere voedingsmiddelen toegevoegd, en ben van plan te cleanbulken tot net niet cutten. Zo kan ik m'n buikje een kleinbeetje wegwerken, zodat ik daarna weer lekker kan eten.

Stats:
Lengte: 1,90
Gewicht: 75 KG
BF: 11%

>>> de eerste 3 rijen met cijfers zijn de Grammen, de tweede rij zijn de hoeveelheid Kcal<<<

Graag wat commentaar op m'n voedingsschema.
Alvast bedankt mense!
Deel1voeding.png

Deel2voeding.png

Deel3voeding.png

Deel4voeding.png


hij is lekker groot. De groene gedeeltes zijn de maaltijden die ik op trainingsdagen neem.
Zegmaar, maaltijd 6 vervanging ik dan door de groene maaltijd 6.

dank je!
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit, leuk schemaatje heb je er van gemaakt in excel.
 
ziet er goed uit, leuk schemaatje heb je er van gemaakt in excel.
thanks kerel.
zo hou ik een beetje overzicht. en ja je ziet makkelijk hoeveel je eet en wat je eet:D

ik heb alleen het idee dat de silvervliesrijst niet zo best idee is na het trainen.
maja weet niet zeker.
 
vervang in je 2de maaltijd de melk en yohgurt door kip of tonijn gaat wat beter met de zilvervliesrijst en je krijgt betere eiwitten binnen.

zou in de maaltijd na je training de melk en ei vervangen door 150gr a 200gr biefstuk zul je zien dat je er beter op groeit. en de zilvervliesrijst kun je gewoon laten of mixen met witte rijst.
 
waarom 25 gram rookworst???
 
waarom 25 gram rookworst???
vind t vet lekker:D

vervang in je 2de maaltijd de melk en yohgurt door kip of tonijn gaat wat beter met de zilvervliesrijst en je krijgt betere eiwitten binnen.

zou in de maaltijd na je training de melk en ei vervangen door 150gr a 200gr biefstuk zul je zien dat je er beter op groeit. en de zilvervliesrijst kun je gewoon laten of mixen met witte rijst.
top idee!
biefstuk is vet lekker ja! dat ik er zelf niet op ben gekomen!
thanks kerel!:D
 
even terugkomend op de biefstuk,
is het ook goed als ik tartaar of beenham neem?
Biefstuk wordt nogal prijzig, aangezien ik dat als een malle dan naar binne ga werken :p
 
Back
Naar boven