MuscleMeat

Ziek/gestoord - 4 Vechtsporten En Nog Eens Bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
1.069
Waardering
0
Hallo,

Ik ben al een jaar bezig met bodybuilding en taekwondo. Vanwege grote interesse en nieuwsgierigheid, in combinatie met ambitie en vrije tijd wil ik dit op schroeven naar 3-4 vechtsporten met daarnaast nog bodybuilding. Dit wordt waarschijnlijk mijn schema:

Elke dag ben ik standaard 9-5 aan het werk. 's Avonds ben ik bezig met sport.

ma: 18.15 Borst/Rug --- 1900-2000 Kickboxen

di: 18.00-19.15 Karate --- 19.15-20.30 Taekwondo (zelfde school)

wo: 18.15 Biceps/Triceps --- 1900-2000 Kickboxen

do: 20.00 – 21.30 karate --- 21.30-22.30 Taekwondo

vr: 18.30 Schouders ---- 1900-2000 Kickboxen/ Brazilian Jiu Jitsu(hangt van het seizoen af)


za: Benen/Kuiten

zo: Rust


Bovendien ben ik van plan om mijn waterinname te verhogen naar 3-4 liter per dag en mijn calorie -inname naar 3500-5000 per dag om mijn ectomorfe lichaam niet dunner te laten worden. Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie ervan? Zal dit haalbaar zijn en anders tips/ suggesties?
 
Neem een vriendin :thumbup:
 
niet doen, ik heb enkele jaren geleden een jaar boksen/keeper/powertraining gedaan tegelijk en het heeft me niks anders dan blessures opgeleverd waar ik nog steeds mee sukkel...

Doe trouwens gewoon mixfight, dan heb je alles tesamen in 1 class.

3 dagen powertraining(GEEN bodybuilding) en 3 dagen vechtsporten hou ik wel vol, meer niet...
 
Hou je gewoon bezig met krachtraining en Kickboxen.

goed te combineren.;)
 
Nou, het ziet er inderdaad best veel uit, maar ik kan idd de bodybuilding tot een minimum beperken. Dan heb ik genoeg energie om de vechtsporten te doen, heb best een goede conditie... of ik haal karate weg, zoek het nog uit.
 
5 dagen in de week werken en 6 dagen in de week sporten lijkt mij echt veel te veel van het goede.

ik zou op bjj of mma gaan, en dit ondersteunen met 3 keer in de week kracht of conditie training. Dan ben je heel wat efficienter met je tijd bezig.
 
gewichttraining en MMA
 
stoppen met school en overdag trainen
 
veel te veel. imo richt je je ook beter op 1 vechtsport zodat je daar goed in kunt worden dan overal maar een btje aankloten. tenzij je talent hebt :cool:
 
ik denk dat je af zult vallen en een enorme ecto uiterlijk zult creeren en uiteindelijk nog niet kunnen boxen of iets dergelijks. Beperk het!
 
ik denk dat je af zult vallen en een enorme ecto uiterlijk zult creeren en uiteindelijk nog niet kunnen boxen of iets dergelijks. Beperk het!

Na alle reacties besluit ik dan maar om krachttraining af te schaffen. Na de eerste weken kijk ik welke spieren pijnlijk zijn en train ik misschien de grote/kleine spieren.

Taekwondo/Karate wissel ik af met 1 keer per week, niet beide 2 keer. Kickboxen ga ik 2-3 keer doen. Zo train ik 4-5 keer per week 1.5-2 uur per avond.
MMA kan ik niet trainen in de buurt, en heel ver reizen heb ik ook geen tijd voor...
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je nou met zo'n topictitel?

Je bent toch niet zo'n "ik ben echt gek, ouwe" breezahboy mag ik hopen?
 
wo: 18.15 Biceps/Triceps --- 1900-2000 Kickboxen


vr: 18.30 Schouders ---- 1900-2000 Kickboxen/ Brazilian Jiu Jitsu(hangt van het seizoen af)

Ha ha, biceps en triceps trainen en daarna kickboxen. Zal een leuk gevoel geven als je pads omhoog mag houden.

Nog leuker, shouders trainen en daarna klemmetjes op je armen laten zetten.

Veel plezier :D
 
idd teveel van het goeie, doe zoals vriend van my

eerst zwarte gordel taekwando gehaald, dan zwarte gordel Muay Thai gehaald, en nu lesgever Muay Thai.

Is 29 jaar en heeft 2 zwarte gordels met paar Dan's by :) doet gevechtssport van zn 12

Oja, tussendoor is hy ook Europees Kampioen plankenbreken geweest :)
 
Als het kan waarom niet maar behoud je rust je herstel verschrikkelijk laag zijn.

Dit is beter
ma: 18.15 Borst/Rug --- 1900-2000 Kickboxen

di: 18.00-19.15 Karate --- 19.15-20.30 Taekwondo (zelfde school)

wo: 18.15 Biceps/Triceps --- 1900-2000 Kickboxen

do: 20.00 Rust

vr: 18.30 Schouders ---- 1900-2000 Kickboxen/ Brazilian Jiu Jitsu(hangt van het seizoen af)

Dit zou ik doen om je herstel te waarborgen. waar doe je bjj?
 
Back
Naar boven