Fitness Seller

weight gainers, wat geeft me nou de 'weight'?

Bezoekers in dit topic

Thin Lizzy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 sep 2007
Berichten
22
Waardering
1
Ik drink 3 x per dag een weightgainer....qua eiwitten zie ik geen probleem....'korte, middel en langzame' verteerbare eiwitten dus ik blijf uren van eiwitten voorzien (als ik de verpakking mag geloven)...maar qua koolhydraten snap ik iets niet....de koolhydraten in een weightgainer zijn toch vaak alleen maar een vorm van suikers die snel worden opgenomen en afgevoerd?...waar haal ik dan eigenlijk de 'weight' vandaan?...vraag me af of ik niet beter 3 x per dag een bord Brinta kan eten want daar zitten volgens mij 'langzame' koolhydraten in waar ik een langere tijd wat aan heb....en zal me dat ook meer 'weight' geven....of zie ik 't nou helemaal verkeerd?
 
wat je de weight geeft is veel eten op een dag en goed en hard trainen en genoeg rusten.
 
Je haalt meer gewicht binnen als je een Weightgainer als extra neemt , dus meer Kcal. binnen krijgt als je gebruikt.

hou een goed voedingsschemaaan.

ga niet net als iemand die ik van de week sprak alleen maar weightgainers drinken

zonder rest van de dag je normale voeding te nemen. ;)
 
idd, weightgainers zijn geen vervanging van een goede voeding. Zeker niet als ze vol zitten met snelle suikers zoals de meeste weightgainers.
 
zeg nee tegen weightgainers :D gewoon goed eten, dan heb je al die poeders niet nodig
 
Voor de mensen die een goede weightgainer zoeken.

Op myprotein.co.uk vind de de ultra fine scottisch oats.
2 kilo voor 15 euri.

Ik gebruik 100 gram van deze gainen met 1 volle schep syntha 6 als ontbijt omdat ik een hele slechte ochtend eter ben.
 
Thx voor de reacties en tips....ik weet dat niets boven goed eten gaat....probleem is echter, en ok dat zullen jullie nu wel 98.657.339 x gehoord hebben, dat ik niet veel eten weg krijg.....als ik bv een glas water drink dan zit ik vol.......en ik weet 't is een kwestie van leren en/of wennen....daarom juist de shakes zodat ik in ieder geval wat meer binnen krijg en ik hoopte dat ik ze straks dan kan vervangen voor maaltijden.

Dus ik weet hoe 't moet maar maakte me gewoon wat zorgen om de suiker in de weightgainer....denk dat ik ze toch maar ga proberen te vervangen door een bordje brinta.
 
indd best vervangen door brinta/havermout.

een truc om te 'leren' eten is in eerste fase om de 2u-3u iets eten wat je heel graag hebt, bv chocoladereep ofzo. Doe dit wel niet tot je aan 3000Kcals zit want dan zal je dik worden maar stel dat je 3000Kcals nodig hebt en je op een dag maar aan 1500Kcals geraakt kun je wel een chocoladereep eten want dan geraak je toch nooit aan die 3000Kcals. Na verloop van tijd verander je dan die chocoladereep door brinta/havermout.
 
indd best vervangen door brinta/havermout.

een truc om te 'leren' eten is in eerste fase om de 2u-3u iets eten wat je heel graag hebt, bv chocoladereep ofzo. Doe dit wel niet tot je aan 3000Kcals zit want dan zal je dik worden maar stel dat je 3000Kcals nodig hebt en je op een dag maar aan 1500Kcals geraakt kun je wel een chocoladereep eten want dan geraak je toch nooit aan die 3000Kcals. Na verloop van tijd verander je dan die chocoladereep door brinta/havermout.

goede tip:eek:

je kan ook gewoon elke 2uur "leren" te eten door bv een shake te drinken of tonijn te nemen.. dat zijn een kleine maaltijdjes en dan wen je aan het regelmatige eten op een goede manier
 
goede tip:eek:

je kan ook gewoon elke 2uur "leren" te eten door bv een shake te drinken of tonijn te nemen.. dat zijn een kleine maaltijdjes en dan wen je aan het regelmatige eten op een goede manier

niet iedereen lust tonijn of niet iedereen kan zomaar een shake binnenwerken...dit is uiteraard de bedoeling na 1 of 2 wken maar tussen de stap die jij aangeeft en het prille begin is er nog een brug die eventueel kan genomen worden dmv mijn tip...beter is zoals jij zegt natuurlijk maar als de TS zegt dat 1 glas melk te veel is kan mijn tip miss helpen...het kan ook een appel zijn é.
 
Voor de mensen die een goede weightgainer zoeken.

Op myprotein.co.uk vind de de ultra fine scottisch oats.
2 kilo voor 15 euri.

Ik gebruik 100 gram van deze gainen met 1 volle schep syntha 6 als ontbijt omdat ik een hele slechte ochtend eter ben.

Kan je toch net zo goed je havermout vermalen???
 
je kunt net zo goed chocolademelk gaan drinken
1 liter = 850 kcal

:thumbup:
 
idd, weightgainers zijn geen vervanging van een goede voeding. Zeker niet als ze vol zitten met snelle suikers zoals de meeste weightgainers.

Ow nee??

Heb je al ooit Complex Carb Gainer van XXL Nutrition bekeken? Denk dat die WG beter is dan de meeste standaard maaltijdjes die je hier wel eens voorbij ziet komen.

Geen suikers, goede eiwitten en vetten, vitamine en mineralen. Zeker wel een goede vervanging van een maaltijd. En nog een stuk makkelijker en lekkerder ook dan altijd weer die maaltijden.
 
Ow nee??

Heb je al ooit Complex Carb Gainer van XXL Nutrition bekeken? Denk dat die WG beter is dan de meeste standaard maaltijdjes die je hier wel eens voorbij ziet komen.

Geen suikers, goede eiwitten en vetten, vitamine en mineralen. Zeker wel een goede vervanging van een maaltijd. En nog een stuk makkelijker en lekkerder ook dan altijd weer die maaltijden.

Breng je nog steeds de koffie rond bij XXL?:D

Maar ik heb deze week 5 kilo van die zooi gekocht en ik moet zeggen dat 'ie me uitstekend bevalt :thumbs: Gebruikte normaal altijd de Leangainer.
 
Eet honderd gram pindakaas er per dag bij. Net zo goed als een weightgainer imo.
 
beste maaltijdvervanger op de markt die ik tegengekomen heb tot nu toe volgens profiel is S.A.N Infusion.

grtz

bart
 
dat hangt van je behoefte af..
 
Back
Naar boven