Fitness Seller

Shakes maken in stilte

Bezoekers in dit topic

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2003
Berichten
1.972
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Al jaren maak ik shakes.

Ene keer gebruik je een beker met een profieltje erin zodat je , na flink schudden, kunt genieten van een shake zonder klontertjes.

Andere keer komt daar toch wat electronische apparatuur bij kijken.

De een maakt gebruik van een luxe blender, de andere van een staafmixer en weer een andere gebruikt.......... ?


Niet echt een opsom topic van wat jij gebruikt, maar ik ben de klere herrie zat, en het schudden vinden mijn geblesseerde ellebogen niet geweldig.

Met welk apparaat kun je nou je shake goed shaken zonder al teveel lawaai ?

Op dit moment braun staaf mixer met grote plastic beker....niet iets om te doen om 0600u s'morgens................
 
Optimum whey kun je voldoende mixen met een vork ervaar ik.
 
Ja heb bijv een xxl nutrition whey gehad die wel met vork te doen waren.

Die ik nu heb heeft echt een krachtige mix nodig.

Moet zeggen dat het ook lekkerder is.. ook al kan het met vork. Soms hik je tegen de shakes aan en is een echte lekkere shake net ff iets wat nodig is.
 
die ene minuut herrie zo'n probleem?
 
Beetje overbodige vraag idd, maar probeer het eens met een tarzan oid!!:rolleyes:
 
Hem s'avonds klaar maken voor de volgende morgen, dat doe ik altijd ;)
 
die ene minuut herrie zo'n probleem?

De huidige combinatie maakt idd zo'n tyfus herrie dat die minuut ontzettend irritant is.

Gaat niet over s'avonds maken etc.. maar zou het wel fijn vinden als het wat stiller kan ipv tyfus herrie. Dus benieuwd wat andere voor electrische apparaten gebruiken


En die tarzan optie.. geef die maar aan je vriendin terug :o
 
De huidige combinatie maakt idd zo'n tyfus herrie dat die minuut ontzettend irritant is.

Gaat niet over s'avonds maken etc.. maar zou het wel fijn vinden als het wat stiller kan ipv tyfus herrie. Dus benieuwd wat andere voor electrische apparaten gebruiken


En die tarzan optie.. geef die maar aan je vriendin terug :o

Ja ik vind dat ook erg irritant, maarja....
 
Krijg je van een shake schudden al last van je ellebogen?
Dan kun je ook niet trainen neem ik aan?
 
gaat het enkel om whey of wat? koop die van xxl.. die gooi je er in 4 seconde schudden en zuipen maar
 
Back
Naar boven