Fitness Seller

Winny Oral Only Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ohmitep

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
149
Waardering
0
Hierbij begin ik met een logje over mijn 1ste kuur...

Ik ben 21jaar, 1m75 voor 68kg BF 12 - 13 %
trein ongeveer 1jaar (is niet veel, maar is enorm over nagedacht voor kuren)

Waarom ik gekozen heb voor winny:
Mijn bedoelingen zijn niet om enorm veel massa snel te nemen, wil eerst hardheid , massiever en meer kracht.

Ik heb de orals van Extreme Power Labs 10mg tabs

mijn kuurschema:

Week 1t.e.m6 40mg ED (20mg 's morgens en 20mg 'savonds)

na kuur: 2 weken novaldex (ook van EPL) aan 30mg ED

bedoelingen ongeveer 4 - 5 kg spiermassa en deze dan ook bijhouden.

Mijn eetschema is een proteinrijk schema waarbij ik de KH 's avonds beperk.

Voor mijn trainingschema heb ik een vraagje:

Zou dit mogelijk zijn om op sommige dagen bijvoorbeeld ook 2 keer dag te trainen? bijvoorbeeld 's morgens Borst - Triceps en 's avonds Rug - Biceps
maar altijd 1 dag tussen een spiergroep laten...
(dit alleen maar tijdens de kuur)

Wat denken jullie van de kuur en laatste vraag?

(ben nu 3 dagen bezig, heb dus 120mg Winny binnen:)) geen speciale verandering. Klein beetje meer extra pomp maar kan natuurlijk gedachten zijn...
 
swel wat vroeg om te kuren, na een jaartje weet je niet genoeg over je eigen lichaam omtrent training en voeding.
kan natuurlijk mis zijn.

dat terzijde want je bent al begonnen, schema ziet er goed uit, niks op aan te merken...
 
het duurt vaak een weekje voordat je het voelt
 
:thumb: sucses.

over je trainingsschema kan ik niks zeggen weet niet wat je precies doet qua oef. sets. reps.
 
laat een mod het ff bij het logboek forum plaatsen...
 
is dit goed te doen als 1e kuur? tnx
 
Zou van winstrol ook de "Puffy tits" kunnen verdwijnen of toch verminderen? aangezien stanozolol zorgt voor hardheid?

vriendelijke groetjes
 
1 woord: ZONDE, waar gaat voor jou straks de grens liggen kwa as gebruik want dit is toch wel beetje weggooien van je naturel potentie met je huidige stats.
maar succes aangezien je al begonnen bent.
 
Succes kerel. Ik denk dat winny een goede keus is voor je eerste kuurtje.

1 woord: ZONDE, waar gaat voor jou straks de grens liggen kwa as gebruik want dit is toch wel beetje weggooien van je naturel potentie met je huidige stats.
maar succes aangezien je al begonnen bent.
Naturel potentie :roflol:
 
ja zo als hier boven al staat vermeld je status is nog niet echt super.

maar als nog suc6666
 
Voor eerste kuur goed te doen, iedergeval beter dan Dianabol maar das persoonlijk
 
Naturel potentie :roflol:

idd, voor de ongelovigen: ook natural kun je leuk wat massa winnen en eigenlijk moet je basis al in orde zijn natural voor je ook maar aan kuren denkt.

doe ermee wat je wilt brutez:D
 
idd, voor de ongelovigen: ook natural kun je leuk wat massa winnen en eigenlijk moet je basis al in orde zijn natural voor je ook maar aan kuren denkt.

doe ermee wat je wilt brutez:D

helemaal mee eens of bouw ook een huis op drijf zand
 
Zonde, 1 jaar training, 68 kilo, echt je weet niet wat je doet.
 
idd, voor de ongelovigen: ook natural kun je leuk wat massa winnen en eigenlijk moet je basis al in orde zijn natural voor je ook maar aan kuren denkt.

doe ermee wat je wilt brutez:D

helemaal mee eens of bouw ook een huis op drijf zand

Zeg, nemen jullie jezelf eens niet zo serieus. We hebben het hier over 6 weekjes winny. Kan het niet eens een kuur noemen. Zoiets als naturel potentie bestaat niet.

Dat er natural nog genoeg te halen valt voor hem is zeker. Wat ook zeker is is dat het met wat winny net even wat sneller, beter en lekkerder gaat. Dus why not?
 
6 weken winny is voor mij net zoals ff me olie van mijn wagen bijvullen:)
 
Is inderdaad niet de bedoeling om er na 6weken een beer uit te zien, maar gewoon wat harder en wat massiever...
heb de winny gewoon gebruikt om het wat makkelijker en sneller te laten gaan...

ik weet da ik naturel nog enorm veel kan bereiken maar mijn doel is niet om na deze winny nog tientallen kuren te doen... mijn totale streefdoel is 80kg
met 8 - 9 % vet (of totdat mijn puffy's verdwijnen)

(met totale streefdoel bedoel ik dus niet mijn te behalen doel met de winny's want is toch niet mogelijk) maar het totale doel die ik wil behalen in het algemeen...


zit nu aan mijn 5dag winny (vandaag nog niets ingenomen)
dus heb in totaal 160mg winny ingenomen:) (4dagen)
nog geen speciale veranderingen... mss klein beetje extra pomp maar niets speciaal... (kdenk wel dat dit normaal is...)

groeten
 
In de kuur zou mijn trainingschema er zoals volgt ongeveer uitzien:

Maandag: Borst, Triceps
Dinsdag: Biceps, Rug, nek
Woensdag: Schouders, benen, Buik
Donderdag: Borst, Triceps
Vrijdag: Biceps, Rug, Nek
Zaterdag:Rust
Zondag: Schouders, benen, Buik

Zonder kuur zou ik dit mss wat te veel vinden, maar ik denk dat men gedurende een kuur net iets meer kan, daarom ben ik voor deze 6-daagse split gegaan...

wat denken jullie daarvan?
 
te weinig borst triceps :(
 
Back
Naar boven