XXL Nutrition

Dikkere onderarmen/polsen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat een bullshit Gunman :roflol:

Een kogelvrij vest van 4 cm dikte beschermd zeker ook niet beter tegen kogels dan een bontjas van 10 cm dikte :)

Dit klingt juist als onzin....
 
monster vergelijking

Dit klingt juist als onzin....



Zijn jullie debiel ofzo? De vergelijking is juist vanwege de samenstelling van je botten. Iemand met een dunnere pols hoeft niet meteen een zwakkere pols te hebben. That's the point. Gezeik de mijne zijn dunnere dus breken ze eerder is te lachwekkend. Dan weet je nog helemaal niets over andere factoren.


Als jullie hier de ironie niet uit kunnen halen ligt dat aan jullie :)
 
Idd, een dunne beenderen weten helemaal niet dat ze dun zijn:D
 
Zijn jullie debiel ofzo? De vergelijking is juist vanwege de samenstelling van je botten. Iemand met een dunnere pols hoeft niet meteen een zwakkere pols te hebben. That's the point. Gezeik de mijne zijn dunnere dus breken ze eerder is te lachwekkend. Dan weet je nog helemaal niets over andere factoren.


Als jullie hier de ironie niet uit kunnen halen ligt dat aan jullie :)

Dat is toch geen reden om mij negatieve karma te geven!!!:mad:
 
Wat een bullshit Gunman :roflol:

Een kogelvrij vest van 4 cm dikte beschermd zeker ook niet beter tegen kogels dan een bontjas van 10 cm dikte :)

kogelvrij vest en bontjas zijn toch echt van verschillende materialen/stoffen gemaakt. dus slaat echt nergens op wat je nu zegt.
 
gaat ook om de dichtheid van botten mensen. Mensen met dikke botten, maar met osteoperose (zoek maar ff op) zullen alsnog sneller breken.
Maar ik zie ook wel enige logica in Gunmans verhaal. maar mijn polsen zijn ook superdun, maar heb ze nog nooit gebroken.
 
Hij kan mij daar toch niet zomaar negative karma voor geven?
 
kogelvrij vest en bontjas zijn toch echt van verschillende materialen/stoffen gemaakt. dus slaat echt nergens op wat je nu zegt.

En bij niet iedereen is de samenstelling van botten nu eenmaal hetzelfde :) Er spelen hele andere factoren mee of je botsnel breekt of niet. De dikte is daarbij dan minder van belang.



Die van dat kogelvrijvest en bontjas was ironisch bedoeld zoals ik al zei.
 
Hij kan mij daar toch niet zomaar negative karma voor geven?

Ik bedoelde een negatieve boodschap maar wilde gewoon karma geven. Blijkbaar fout gegaan :sukkeltje:

Ik krijg vaker negatieve karma niets om van te huilen en zeker niet om 2 posts aan te verspillen....


Hier heb je weer je punten terug :kiss: Edit: als ik weer kan geven
 
Laatst bewerkt:
Mensen die mij karma gave, Dankjewel:D:D
ik ben weer helemaal gelukkig:)
 
4 en 5 kilo word hier gezegd, ik hang er lekker 25 kilo aan, dat gaat pas branden.

zoals ik al zei, gewoon lekker zwaar en niet ineens 20 herhalingen gaan doen. gewoon netzoveel als met je andere oefeningen 6,8, 10 herhaling.
 
4 en 5 kilo word hier gezegd, ik hang er lekker 25 kilo aan, dat gaat pas branden.

zoals ik al zei, gewoon lekker zwaar en niet ineens 20 herhalingen gaan doen. gewoon netzoveel als met je andere oefeningen 6,8, 10 herhaling.

ja en dan je pezen verneuke zodat je daarna helemaal niet meer kan trainen. Goed plan:rolleyes:
 
Back
Naar boven