XXL Nutrition

MarcJ 5x5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon doorknallen en vandaag gaan trainen.... echt andere optie heb je niet volgens mij.

nou.. heb dat toch maar niet gedaan omdat ik ook beetje last heb van knie en nog steeds spierpijn in rug en verscheidene plaatsen.... ik train morgen avond wel en dan donderdag avond en dan helass zondag pas weer want vrijdag ga ik uit( en dus ook alcohol) en zaterdag moet ik werken.... dus kan helaas niet anders dan dit doen... liever extra rust dag dan extra werkdag denk ik maar zo....

echter thnx for the input bro :thumb:
 
Jongens, ik zit met een dilemme. Ik heb zaterdag getraind en trainde eerste dinsdag donderdag en zaterdag. maar omdat ik nu zeg maar met school ook les heb en om half 6 eruit moet is trainen op die dag k*t. vrijdag moet ik er ook om 6 uit.

ik was daarom aan het denken om maandag, woensdag en vrijdag te gaan trainen, maar an zou ik dus morgen al weer moeten beginnen en hoewel ik geen extreme spierpijn heb behalve rug weet ik niet of dat een goed idee is. en ik heb ook geen zin om 1 week complete rust te nemen want dan doe ik het schema te niet ben ik bang. ik ga nu na week 4 en ik weet dat ik de pr's van maandag makkelij moet kunnen want kon die vrijdg al, maar ja..... iemand enig idee.......

want ik heb geen idee of ik nog wel doorgroei na morgen avond zeg maar...... dilemma dilemma

Ik zou vandaag gewoon gaan trainen. Je hebt zaterdag getraint dus heb je zondag rust gehad en kan je er maandag weer tegen aan. Als je spierpijn nu te erg is kan je ook altijd op woensdag beginnen. Kan niet zoveel kwaad om een keer een training te missen als je er maar geen gewoonte van gaat maken
 
Ik zou vandaag gewoon gaan trainen. Je hebt zaterdag getraint dus heb je zondag rust gehad en kan je er maandag weer tegen aan. Als je spierpijn nu te erg is kan je ook altijd op woensdag beginnen. Kan niet zoveel kwaad om een keer een training te missen als je er maar geen gewoonte van gaat maken

:D:D, maar volgens bill star moet ik juist dinsdag gaan trainen omdat ik altijd dinsdag, donderdag en zaterdag ging.

dus dinsdag is de normale dag van mij en die houd ik nog even aan, tevens heb ik ook last va mijn linkerknie en moprgen staat 5x115 squat op het programma, dus ik geniet maar van mijn off dag.
 
zie mn log ik mag tijdje nie trainen dus je gaat me sowieso ownen:P

succes verder:D
 
W4, D1

Na royaal k*t en kort geslapen te hebben en 6 uur intensieve les op school met huilende personen en dergelijke....... op naar de gym

Squat
5x58,75
5x72,5
5x86,25
5x101,25
5x115

Bench
5x35
5x45
5x53,25
5x61,25
5x70 ( is dus ook echt niet meer mijn 5rm pr)

Row
5x33,75
5x41,25
5x50
5x57,5
5x65

HyperExtension
2x8xBW + 20

Machine Weighted Crunches
4 sets 95 kilo
 
vanaf volgende week gaan er dus PR's gezet worden?
ben benieuwd!
 
vanaf volgende week gaan er dus PR's gezet worden?
ben benieuwd!

zkers te weten kerel. ben er zelf ook benieuwd naar maar er gaan daadwerkelijk pr's gezet worden. :thumb:
 
Ben ook erg benieuwd naar die PR's van je.....

Wat ik alleen nog steeds maf vind van dit schema, is dat je zo retesnel klaar bent met je training. Ik heb dan echt de neiging om dan nog van alles erbij te gaan doen.
 
Ben ook erg benieuwd naar die PR's van je.....

Wat ik alleen nog steeds maf vind van dit schema, is dat je zo retesnel klaar bent met je training. Ik heb dan echt de neiging om dan nog van alles erbij te gaan doen.

hmm, ik rek altijd nog een beetje, gewoon rustig aan doen, straks wordt het zwaar genoeg en heb je de rust per setje wel nodig, maar ik moet ook moeite doen om 1 uur vol te krijgen hoor..... anyhow...... het verbaast me ook nog steeds dat ik gewoon echt vaak spierpijn in de rug heb terwijl het maar 5 setjes bor zijn.... misschien hebben we toch minder nodig om te groeien dan we denken.. ik weet niet

voor morgen staan 5x55 mp en 5x140 deads op het programma :D
 
sterke mp in verhouding met je bp man.
 
sterke mp in verhouding met je bp man.

ja en dat snap ik dus niet man want mijn schouders zuigen als de mother****er.. maar ik ben ook db bp met 32/34 gewend en daar deden de schouders ook veel werk mee... misschien daardoor ??????
 
Go MArcJ:D Kom maar kom maar met die mij ownende PRs:D
 
Go MArcJ:D Kom maar kom maar met die mij ownende PRs:D

haha :thumb: doe mijn best he kerel, maar de pr's zijn pas vanaf volgende week bro... en dan gaat het 5 weken deraan... :cool:
 
het verbaast me ook nog steeds dat ik gewoon echt vaak spierpijn in de rug heb terwijl het maar 5 setjes bor zijn.... misschien hebben we toch minder nodig om te groeien dan we denken.. ik weet niet

er zijn iig voldoende 'studies' die dat aantonen idd.
en met 'we' bedoel je BB'ers zeker? :D
 
leuke log

wil het ook gaan doen als ik van me blessures af ben...heb al bijna 6 weken niet getraind :@

en volgens mike mentzer is er idd veel minder voor nodig om zo optimaal mogelijk te groeien. alleen leeft ie niet meer haha

succes met je pr's iig...kan niet w8en dat ik ook bill star kan gaan doen!!
 
er zijn iig voldoende 'studies' die dat aantonen idd.
en met 'we' bedoel je BB'ers zeker? :D

HAHA, ja die bedoelik eigenlijk. ik ben altijd gewend om aardig wat setjes tot max en failure te gaan maar bij deze heb ik dat nergens en toch merk ik het overal....

@ leeman... gewoon doen ja.. het is echt de moeite waard..
 
ja ik wil t zeker gaan doen. maar zal eerst ff paar weken ''normaal'' licht en pijnloos moeten trainen gezien ik uit een verrotte blessure kom en dus bijna 6 weken niks gedaan heb :-( maarja positief blijven :-) over paar maandjes kunnen we weer bulken en 5x5 doen :)

ga je vandaag wel trainen?
 
ja ik wil t zeker gaan doen. maar zal eerst ff paar weken ''normaal'' licht en pijnloos moeten trainen gezien ik uit een verrotte blessure kom en dus bijna 6 weken niks gedaan heb :-( maarja positief blijven :-) over paar maandjes kunnen we weer bulken en 5x5 doen :)

ga je vandaag wel trainen?

met bill star begin je de eerste 3 weken ook licht hoor..

nee.. morgen weer trainen, squat, mp en deads
 
ja das waar maar in week 4 of 5, als ik me niet vergis doe je pr's toch? dat lijkt me toch niet zon goed idee, heb nl een spier gescheurd in me nek en 2 nekwervels stonden scheef.

vervang je mp nooit door bijv inclines? ...pak je wel je borst meer natuurlijk maar goed
 
met bill star begin je de eerste 3 weken ook licht hoor..

nee.. morgen weer trainen, squat, mp en deads

ik morge oo squat mp en deads:)
 
Back
Naar boven