MuscleMeat

Genante ervaringen....Post ze hier...Als je durtf!!!

Bezoekers in dit topic

en toen liet jij nog een dikke boer om het af te maken ????
 
ooit danzkij gezeik uit mijn huis geflikkerd door mijn ouders. waardoor ik naar een crisis opvang moest waar 's nachts ook word gecontroleerd. rond 4uur 's nachts was ik aan het rukken, want dat kon ik nog maar net als 12 jarig ventje, toen kwam er zo'n man aan die zich wou voorstellen. ik half moe en net klaargekomen. gaf ik die beste man een hand met mijn vieze natte ruk hand die nog warm was van de sperm..hij wist niet meer wat hij tegen mij moest zeggen en heeft me daarna ook nooit meer aangekeken.

:roflol:

als 12 jarige het huis uit geflikkerd?
 
Godver, wat heb ik me rot gelachen om sommige verhalen hier zeg. :D

Ik kon me er bij het lezen van 1 ook opeens weer eentje herinneren van een jaar geleden.
Gezellig op vakantie in Italie, kwamen mijn broer, wat vakantie vrienden en ik op het idee om naar een vlakbij gelegen plaatsje te gaan. Was gezellig, lekker uit eten geweest enzo, alleen op de terugreis in de bus ging het fout. Waarschijnlijk heb ik in een van de voorgaande dagen iets gegeten wat niet helemaal goed meer was, en dus kun je het resultaat min of meer al raden. Zo ontzettend nodig moest ik schijten, gewoon pijn deed het.:roflol: Na overleg met mijn broer en een maat die hetzelfde probleem had besloten wij om uit te stappen en het laatste stukje naar de camping te lopen. Nog geen 1 stap uit de bus en daar zat ik naast een drukke weg gewoon te kakken. Daarna maar besloten om verder te lopen naar de camping, alleen het was nog niet voorbij. Die maat met hetzelfde probleem ging plotseling midden om de weg in kleermakerszit zitten omdat hij het ook echt ff niet meer wist. Kapot van het lachen hield ik het (voor de tweede keer) niet vol en dit keer besloot ik vanaf de zijkant van een stenen brug te schijten. Kijk je daar naar beneden, zit er potverdomme iemand te vissen. :D gelukkig waren we bijna bij de camping, anders was het echt niet goed gekomen. Een geluk bij een ongeluk, want op die camping moest je eerst het restaurant passeren om binnen te komen, dat had de lekkere etens lucht wel iets vervormd denk ik.

Achteraf vraag ik me nog steeds af wat ik daar wel niet heb opgegeten. Was een flinke voedselvergiftiging te noemen.:grinny:
 
Op mijn toenmalig sportschool waar ik werkte waren ze de kleedkamers aan het verbouwen. Nu deden ze eerst die van de heren en later die van de dames. Op een gegeven moment naar de training dacht ik eens bij mezelf, laat ik eens naar de sauna gaan. Dus ik in adams kustum naar de sauna toe. Niks doorhebbende dat de dameskleedkamer zich voorlopig in de relax ruimte van de sauna bevond, liep ik vrolijk met mijn handdoek over mijn schouder de relaxruimte in waar ik ineens werd aangestaard door de vrouwlijke judoka's die net klaar waren met trainen. Cool als ik ben maak ik nog een luchtige opmerking "Sorry dames" en vertrek ik zo snel als mogelijk terug naar de kleedkamer. Helaas moest ik dit verhaal nog lang aanhoren. Een voordeel heeft het dan wel, het heeft indruk in ieder geval gemaakt :cool:
 
hehehe je denkt dat het indruk heeft gemaakt en ze laten je gewoon in die waan...
 
een paar jaar geleden sta ik op een muziekfestival aan te schuiven bij van die luizige schijtcabinetjes... en blijkbaar schijnen niet alle slotjes daarvan even goed te werken...

wat is er nu gebeurd : de gast die voor mij binnenging (duidelijk goed bezopen) moet al rechtstaande beginnen pissen zijn, leunende met zijn rug tegen de deur van de cabine.

wat volgde was gewoon hilarisch : het slotje sprong open en die gast valt gewoon al pissende achterover buiten de cabine.
al rollende over de grond zeikte hij zichzelf onder en dit ten aanzien van een heleboel festivalgangers.

spontaan gelach alom dus en veruit de beste performance van die dag :D
 
een paar jaar geleden sta ik op een muziekfestival aan te schuiven bij van die luizige schijtcabinetjes... en blijkbaar schijnen niet alle slotjes daarvan even goed te werken...

wat is er nu gebeurd : de gast die voor mij binnenging (duidelijk goed bezopen) moet al rechtstaande beginnen pissen zijn, leunende met zijn rug tegen de deur van de cabine.

wat volgde was gewoon hilarisch : het slotje sprong open en die gast valt gewoon al pissende achterover buiten de cabine.
al rollende over de grond zeikte hij zichzelf onder en dit ten aanzien van een heleboel festivalgangers.

spontaan gelach alom dus en veruit de beste performance van die dag :D
:D:D:D:D:D
 
:roflol::roflol:Het word steeds gekker hier.:D
 
Echt een leuk topic! Zijn toch nog mensen zat met genante ervaringen, kom maar op!
 
een paar jaar geleden sta ik op een muziekfestival aan te schuiven bij van die luizige schijtcabinetjes... en blijkbaar schijnen niet alle slotjes daarvan even goed te werken...

wat is er nu gebeurd : de gast die voor mij binnenging (duidelijk goed bezopen) moet al rechtstaande beginnen pissen zijn, leunende met zijn rug tegen de deur van de cabine.

wat volgde was gewoon hilarisch : het slotje sprong open en die gast valt gewoon al pissende achterover buiten de cabine.
al rollende over de grond zeikte hij zichzelf onder en dit ten aanzien van een heleboel festivalgangers.

spontaan gelach alom dus en veruit de beste performance van die dag :D

omg, brutal self-ownage!:roflol::roflol::roflol: whahaha

wat een meesterlijk verhaal:D
 
leuke verhalen weer:D

ongeveer een jaar geleden was ik bij iemand op een feestje. van te voren hadden we een paar flessen wijn ingekocht -> het waren van die hele goedkope:barf:. goed ik had dus behoorlijk wat op en ik kan al slecht tegen alcohol en het werd tijd om naar huis te gaan. zo dronken als ik ben loop ik als een gehandicapte naar huis. onderweg moest ik zo nodig pissen dat ik even naar een weiland toe liep om daar tegen een boom te pissen. toen ik bezig was verloor ik mijn evenwicht en zette een ongecontroleerde stap naar voren (het liep daar een stuk naar beneden) en PLONS! niet ff een been in de sloot maar echt kopje onder in het midden van die sloot! ik terugzwemmend:o en teruglopend naar huis.. kom ik iemand uit me straat tegen die de hond uitliet om 2 uur snachts!??? en ik was drijfnat en zat onder het kroos en brabbelde een hallo waarop hij niks terug antwoorde (hahah wat moet ie wel niet gedacht hebben) volgende dag kom ik hem weer tegen en zeg gewoon weer gedag tegen hem:o
 
hehe,heb vroeger (@17jr) eens wat pillen en trips genomen,avondje peppermill,thunderdome om precies te zijn.Ging ff naar buiten toe met een kameraad van me,moest ik ineens heftig pissen man.Dus ik relaxed mn leuter uitgelaten richting die koeien wat een eindje verderop staan bij de pep,sta ik ff te pissen...ineens!!!!!BZZZZTTT DAMN schrikdraad!!!!!Zat vol op de trip en wist ff niet wat me overkwam!!!Mss het wazigste gevoel wat ik ooit heb meegemaakt in mn leven...Of het meest aangename.:rolleyes:

Ben trouwens op mn 20e gestopt met die shizzle,al pis ik af en toe nog wel eens stiekem tegen het schrikdraad aan.:D


:jk:
 
en nog steeds niet impotent????
 
leuk topic :)

dan add ik de mijne eens. :D

Ik zat als exchange student in een amerikaanse college les te volgen (geen aula, klein lokaal) en ik had die morgen 4.5L water gedronken...
Ja inderdaad wat overdreven niet? maar dat was in men begin BB fase en wou ik alles hardcore doen ^^
Dus er moest een examen afgelegd worden en alles was muisstil.
Ineens voel ik die pis opkomen! echt een mega rush die ik niet kon tegenhouden, nog nooit zo'n gevoel gehad. Het water spoot gewoon uit me pisbuis recht me broek in.

Ik moest dus echt wel alles laten lopen of ik ging met krampen de grond in gaan.
Als alles eruit was rap naar wc gelopen en ik denk .. 2 rollen aan papier in men broek gestopt en naar huis gefietst.

gelukkig had ik een donkere jeans aan :D dus niemand heeft het gezien maar beeld je gewoon de schaamte in toen ik daar zat te zeiken in de les... omg dat vergeet ik nooit.
 
hehe,heb vroeger (@17jr) eens wat pillen en trips genomen,avondje peppermill,thunderdome om precies te zijn.Ging ff naar buiten toe met een kameraad van me,moest ik ineens heftig pissen man.Dus ik relaxed mn leuter uitgelaten richting die koeien wat een eindje verderop staan bij de pep,sta ik ff te pissen...ineens!!!!!BZZZZTTT DAMN schrikdraad!!!!!Zat vol op de trip en wist ff niet wat me overkwam!!!Mss het wazigste gevoel wat ik ooit heb meegemaakt in mn leven...Of het meest aangename.:rolleyes:

Ben trouwens op mn 20e gestopt met die shizzle,al pis ik af en toe nog wel eens stiekem tegen het schrikdraad aan.:D


:jk:

:hahaha:
 
dat was geen voordeel :D

het was putje zomer en me benen begonnen ervan te jeuken in combinatie met die jeans stof :mad:

Hehe:D Dat warme is misschien zelfs wel het ergste vind ik. Je voelt dan echt precies welke gebieden getroffen zijn. als het koud wordt is het al helemaal naar en dan gaat het idd nog jeuken ook he? Dat zijn ook echt feelings die ik nooit meer vergeet van vroeger.:roflol:
 
toen ik 10 jaar was had ik mijn eigen kippenboerderijtje in de tuin, ik regeerde over een 16 tal kippen van Engelse afkomst, types met speciale kam en haarsTen. Uiteraard was men taak ook het bij elkaar rapen van de eieren. Tuurlijk in het voorjaar broeden sommige kippen hun eieren uit en dit had ik toch even visueel niet meer in de hand wanneer sommige broedende kippen hun nesten even verlaten. Mijn vader die was gek van gekookte eieren en kookte per ongeluk mijn bij elkaar geraapte bijna uigebroede eieren die hij wou opeten. De dag erna had hij zijn bril niet bij en zag de fijne rode adertjes in een van ver onschuldig gekookt ei dat eigenlijk half uitgebroed was. Toen hij er van beet voelde en smaakte hij dat er iets niet pluis was, hij had in een half ontwikkelde foetus gebeten.. Het overgeven hield niet op:) :kots:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven