XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ?

Bezoekers in dit topic

Waarom doe je hem niet los? Als je los kunt squaten moet frontsquats toch ook lukken?
 
hahah ja vond het behoorlijk gay.....
Na ik heb de frontsquat nog nooit los gedaan dus kan eigelijk niet zo heel veel erover zeggen, mr de smith machine is gewoon gay

EDIT: 5x100 in smith wat zou ik dan los ongeveer aan kunnen? Any idea anybody?

Licht eraan hoe goed je smith geolied is etc..valt bijna niet te zeggen.
 
PR's niet gehaald, trainen ging k*t en mijn schouders en nek doen bij de minste beweging al pijn.
 
Vandaag plat bankdrukken, 5x105 zou dan een PR worden.
 
5x127.5 Squat ROOOOAAAARRRRR!!!!!!!!!!!
 
Waarom doe je hem niet los? Als je los kunt squaten moet frontsquats toch ook lukken?

Dat was de eerste keer front squatten, en ik was niet in mijn eigen gym, waar we wel een squat rack hebben. Gelukkig! Denk dat los ook wel moet lukken, gewoon laag gewicht beginnen. Heb wel beetje beurse schouders nu, van die front squats.... HARDCORE? :rolleyes:





:D
 
vrijdag 300kg x2 deadlift, gaan we voor dan.
 
Vandaag: 5x40 en 4x45 mp PR, 10x40 en 5x50 wide grip bench PR, 4x25 incline dumbbell press PR en 14x15 flat dumbbell press PR. Het was leuk:D
 
140 kg boxsquat, daarna 20 x 100 kg (jammer genoeg is het bankje net iets te hoog, haal net geen parallel als ik zit).
 
140 kg boxsquat, daarna 20 x 100 kg (jammer genoeg is het bankje net iets te hoog, haal net geen parallel als ik zit).

of je beentjes zijn te kort!!!
 
of je beentjes zijn te kort!!!

Hehe, idd... Ik ben maar een menneke van 1.80m, met nog redelijk lange benen voor mijn lengte... Maar toch is het bankje voor mij te hoog.
 
Ik ging vandaag voor een PR op OH press, bench press, DB row en ik hoopte om eindelijk mijn pronated pullups eens goed te doen.
Alle op alle 4 PR's:D
 
Net thuis en op alle 5 de dingen die ik getraind heb Pr's :D
Niet dat het echt al om van de daken te schreeuwen is, maar dit doet wel deugd.

Lat's : 1 x 65kg (stang in de nek)
Legextension quadriceps: 1 x 8 x 45 kg en kort daarna nog eens 3 x 5 x 45kg
squat: 1 x 15 x 130kg
Leg press: 2 x 15 x 160kg (dit is meteen het maximum wat mogelijk is van gewichten...)
benchpress borstspier: 1 x 8 x 55kg

Voor alles zit er nog groei in, enkel lats wordt het moeilijkst denk ik, we zien wel
 
Damn je squat is gruwelijk uit verhouding met je bench.
 
Back
Naar boven