MuscleMeat

Saw 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Saw 1 was erg goed!
Saw 2 was erg slecht!
Saw 3 was matig!

Saw 4 zal wel k*t worden, de serie leunt teveel op het ''gore'' element!! Hoe smeriger hoe beter?
 
het is nu nog wachten tot een seriemoordenaar het idee van de film overneemt en dit in het echt zal gaan gebeuren. het zal je maar overkomen:angstig:
 
Saw 1 was erg goed!
Saw 2 was erg slecht!
Saw 3 was matig!

Saw 4 zal wel k*t worden, de serie leunt teveel op het ''gore'' element!! Hoe smeriger hoe beter?

Ik snap niet dat iedereen saw 2 zo slecht vind. Ik vind het een zwaar onderschatte film.
 
Ik snap niet dat iedereen saw 2 zo slecht vind. Ik vind het een zwaar onderschatte film.

En ik overschat;)
Het punt van veel films is dat ze uitgemolken worden en het speciale van de film af is.
 
Ik heb SAW II eerder dan SAW I gezien en ik vond II dus beter dan I. SAW III vond ik nog gruwelijker. Vooral dat beginstuk met haken.... :)
 
Ik snap niet dat iedereen saw 2 zo slecht vind. Ik vind het een zwaar onderschatte film.

Komt vast omdat het nieuwe eraf is, maar ik vond hem ook goed :)

Stel dat II als 1ste uitgebracht was dan zouden ze dat nu vast over I zeggen, met Silence of the lambs & Red Dragon is dat ook zo.
 
Er zijn helaas maar weinig films die beter worden in het tweede deel, of derde.. Misschien dat de Godfather een grote uitzondering is :)
Misschien idee om een topic te openen met flms die beter worden in de opvolgende delen ;)
 
Haha vette trailer met die autopsie, heb al zin om het hem te zien.

Vond Saw I super, Saw II iets minder maar nog steeds vet, Saw III ook zeker goed!

Ik ben denk ik wat sneller tevreden dan de meeste hier.
 
Back
Naar boven