Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit? (1 bezoeker)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij zegt van wel dan geloof ik hem best, als hij zou liegen heeft hij alleen zichzelf er mee dus ja.
 
opzich is het imo wel naturel te behalen, maar alleen als je 24/7 voor je sport leeft en je de goede genen ervoor hebt:)
 
Als hij zegt van wel dan geloof ik hem best, als hij zou liegen heeft hij alleen zichzelf er mee dus ja.


Hij heeft er juist niet zichzelf mee, smartass. Hij is juist de enige die er beter op wordt als hij zou liegen. Hij is pro, dat betekent dat hij er geld mee verdient. Hij heeft dus een goede reden om te liegen, als hij zou liegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van Layne eens echte before pics gezien en ik kan je zeggen dat hij een monster ecto was. Stond ooit eens op Muscle Mayhem geloof ik.
was het nou een monster of een ecto before?:D
 
Hoe kan je nu weten of het haalbaar is of niet, als je zelf deze fysiek nog niet bereikt hebt ;).
Ik vind het daarom wat raar dat er velen zeggen dat het kan...
 
Maar zeggen dat het niet kan, terwijl je het niet geprobeert hebt kan in die optiek wel dan?
Er wordt een mening gevraagd dus mag die wel gegeven worden.
 
Maar zeggen dat het niet kan, terwijl je het niet geprobeert hebt kan in die optiek wel dan?
Er wordt een mening gevraagd dus mag die wel gegeven worden.

nope

Daarom vind ik (mijn mening dan) dat je niet kan zeggen dat het kan of niet kan, tenzij je het natural zelf behaalt hebt of in zeer dicht in de buurt komt of na enige tijd getraind te hebben nog lang niet in de buurt komt.
 
Zit hier nog steeds geen slotje op?
 
nope

Daarom vind ik (mijn mening dan) dat je niet kan zeggen dat het kan of niet kan, tenzij je het natural zelf behaalt hebt of in zeer dicht in de buurt komt of na enige tijd getraind te hebben nog lang niet in de buurt komt.

Daarom zeg ik dus dat ie full of sh*t is!:D
 
Hmm zie het topic nu pas, ik geloof dat ik vergelijk materiaal ben geworden:eek:

Ik zal ook eens mijn mening uitspreken:

Punt 1 Het is een nutteloze discussie die al meerdere keren is gepasseerd.
Punt 2 Het zijn altijd dezelfde die pertinent GEBRUIK roepen (Houston) echter ik heb op heel dbb van deze personen vaak nog geen zinnige post die getuigd van enige kennis gezien en of een trainingslog waaruit getuigd van hardwerken en leven voor de sport. Van andere leden zoals Smoothmold, Kale etc zie ik dit wel.
Punt 3 Waarom altijd over genen praten? Iedereen moet gewoon het beste uit hemzelf halen.

Mooie post van Big-T: Niemand hier heeft een probleem met AS alleen met liegen over gebruik.

Dus tenzij je iemand persoonlijk kent kun je niet oordelen over de eerlijkheid van een persoon.
Persoonlijk trek ik het me wel aan als mensen me leugenaar noemen zonder mogelijkheid tot verdediging.

Gelukkig heb ik via het forum al een aantal mensen mogen ontmoeten zoals Energypop, AlexT, Jesaja, Ruben, Niels, Hans etc en dit bleken allemaal aardige mensen te zijn.
Op de YBF hoop ik ook veel aardige mensen te ontmoeten! Zie jullie dan.
Houston hoeft alvast geen gedag te komen zeggen!
 
het zal me jeuken of hij natural is of niet :mad:, deze jongen heeft een fantastisch fysiek
 
Denk dat ie wel wat gebruikt heeft, ziet er een beetje te perfect uit. Kijk naar Frank Zane, hij was ook niet kolossaal maar wel zeer goed ontwikkelde en gedefinieerde spieren. Het gekke is dat veel mensen denken dat je gebruikt als je een massief monster bent terwijl slank gespierde gasten ook gebruiken maarja kom er maar eens achter als iemand zegt dat ie naturel is.
 
BUMP!

Wie zei dat natural deze droogte en hardheid niet te halen is, MET flinke massa??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
haha so true kale!

:D
 
Layne is toch wel een stukkie groter, maar haalt de hardheid van gijs niet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jep, tel 5 kg spiermassa bij Gijs erbij en weg is Layne:D
 
Of Layne Norton nooit heeft gebruikt weet alleen hijzelf. Naar mijn mening is eenzelfde fysiek wel te behalen zonder gebruik van AAS.
 
Layne's conditie is ook zeer goed hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Probleem is dat je nooit 100% zeker weet dat Gijs naturel is, Kale. Is dus naar mijn mening geen argument. Is enkel een ander voorbeeld van iemand die al dan niet naturel is.

Afgezien van of ik denk of dat waar is of niet.
 
Je wilt het gewoon echt niet geloven he? Sta een open voor de mogelijkheden van het menselijk lichaam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven