MuscleMeat

body en fit shop

Bezoekers in dit topic

robnmgn

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2007
Berichten
26
Waardering
0
Effe snel een vraagje is het gebruikelijk om geen bevestigings email te krijgen, bij een order?

mvg rob
 
nee, volgens mijn MOET je wel een bevestiging krijgen. Tenminste bij alle webshops waar ik tot nu besteld heb kreeg ik een bevestigings mail met wat ik besteld had en de kosten ervan.
 
ja kreeg wel een bevestiging op het scherm, maar niet op mijn email.
 
Bij ongewenste post misschien? Ik krijg altijd een bevestiging via de mail als ik daar bestel.
 
gewoon niet via hun kopen. iniedergeval via het net. slechte dingen over gehoord... winkels zijn vette shit btw.
 
heb het net binnen gehad, maar geen email gehad.
 
body en fitshop kan je vertrouwen.... heb ik ook een aantal dingen gekocht...
 
jongens jongens, ik bestel al jaren bij bodyenfitshop en nooit problemen gehad. En ja je moet een mailtje krijgen, kijk anders goed of je gegevens kloppen, mischien heb jij je mail adres verkeerd getypt.

Email ze anders of bel ze, want anders sta je dagen te wachten op niks.
 
Body en fitshop is 1 van de beste shops in NL. Ik heb nog nooit ergens anders deze prijzen in een winkel gezien. Je moet gewoon even bellen, maar sommige mensen vergeten dat nog wel eens.
 
ik krijg ook altijd een bevestiging in de mail en bij eenmalige machtiging heb ik het de volgende dag al binnen... TOPPIE :)
 
ik heb ook nooit problemen met b&f
 
Weer eens zeer tevreden. Zondag creatine en straps besteld, vandaag binnen. Creatine van hun eigen merk besteld, maar kreeg nu MDY voor dezelfde prijs. Terwijl die 10 euro meer kost. Waarom weet ik niet eigenlijk, maar vind het prima zo. Top winkel :thumbs:
 
Weer eens zeer tevreden. Zondag creatine en straps besteld, vandaag binnen. Creatine van hun eigen merk besteld, maar kreeg nu MDY voor dezelfde prijs. Terwijl die 10 euro meer kost. Waarom weet ik niet eigenlijk, maar vind het prima zo. Top winkel :thumbs:

Zit weinig verschil in beide. :thumbs:
 
Body en fitshop is 1 van de beste shops in NL. Ik heb nog nooit ergens anders deze prijzen in een winkel gezien. Je moet gewoon even bellen, maar sommige mensen vergeten dat nog wel eens.

ik zie je sig en denk "yeah right"

:D:D:D

inderdaad een topwinkel:) eerlijke gozer ook die er werkt, geen rommel aanprijzen om geld te verdienen, maar gewoon eerlijke hulp.
daar hou ik van:)
 
ik zie je sig en denk "yeah right"

:D:D:D

inderdaad een topwinkel:) eerlijke gozer ook die er werkt, geen rommel aanprijzen om geld te verdienen, maar gewoon eerlijke hulp.
daar hou ik van:)

Iedereen mag mij aanwijzen waar ze dezelfde merken goedkoper kunnen krijgen. :D
 
goh ik zie XXL-NUTRITION niet reageren:D
 
:orly: wij hebben over het algemeen dezelfde prijzen als bodyenfit
.. so what is going one :wave2:

Ik durf niks tegen jou te zeggen.

Krijg ik klappen van paars. :(

Ik bedoelde eigenlijk in de winkel. :D

Aiiii.. Niet slaan :eek:
 
Ik durf niks tegen jou te zeggen.

Krijg ik klappen van paars. :(

Ik bedoelde eigenlijk in de winkel. :D

Aiiii.. Niet slaan :eek:

ja nu vraag je er om :evil2:.. het paarse monster is onderweg :D
 
spottypurple.jpg
 
Back
Naar boven