AndroidHealthClinic

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het wachten is op Peter Paulus de Roover



Kan je lang wachten..
 
Wat kosten die kaartjes eigenlijk?
 
20 euro
 
is eigenlijk wel een pittige prijs vind ik!!!!
 
Voor een avondje vermaak valt 20,- best mee toch?
 
Voor een avondje vermaak valt 20,- best mee toch?

Middagje he, maar ik ben het wel met Jacky eens!

Ach ja... begin er opeens best zin in te krijgen! Hoop wel dat ik een paar DBB'ers zie!
 
Hehe epic 6 uur werken voor een scholier als ik, maar ik zal er zijn!
 
Middagje he, maar ik ben het wel met Jacky eens!

Ach ja... begin er opeens best zin in te krijgen! Hoop wel dat ik een paar DBB'ers zie!

reken er maar op dat het een lange dag/avond word :(

ik krijg er ook steeds meer zin in...ik hoop dat ik me de avond ervoor kan gedragen en dus aanwezig kan zijn :D

-rodge
 
jij gaat je eigen gedragen rodge (en je gaat aanwezig zijn)dat moet ik ook anders haal ik het helemaal niet .....verdomme die feesten ook allemaal altijd op het verkeerde moment:D
 
reken er maar op dat het een lange dag/avond word :(

ik krijg er ook steeds meer zin in...ik hoop dat ik me de avond ervoor kan gedragen en dus aanwezig kan zijn :D

-rodge

hehe slome begint pas 1uur dat ga je wel redden:D
 
hehe slome begint pas 1uur dat ga je wel redden:D


als ik goed los ga kan het wel is een complete gemiste dag worden :D 1 uur is dan zeker niet haalbaar...maar...ik zal proberen me is te gedragen (anders krijg ik jacky op m'n nek :D)

-rodge
 
als ik goed los ga kan het wel is een complete gemiste dag worden :D 1 uur is dan zeker niet haalbaar...maar...ik zal proberen me is te gedragen (anders krijg ik jacky op m'n nek :D)

-rodge

Begint om 14u. (2 uur.)
 
ga er maar vanuit dat als je niet komt Rodge je inderdaad Jacky op je nek krijgt ....ach ja kan je meteen wat setjes calve-raises doen en squaten .....word dus echt weer een minimeet daar......
 
YBF NAAR EEN RECORD AAN DEELNEMERS!!:)
Op dit moment zijn bijna 70 inschrijvingen binnen voor de wedstrijd.
Team JTC wenst iedereen veel succes de laatste weken en see ya all @ Beverwijk @ the 14 of october!!:)
 
YBF NAAR EEN RECORD AAN DEELNEMERS!!:)
Op dit moment zijn bijna 70 inschrijvingen binnen voor de wedstrijd.
Team JTC wenst iedereen veel succes de laatste weken en see ya all @ Beverwijk @ the 14 of october!!:)

mss kan jij me vertellen of er profs meedoen en welke??
 
Mister Universe Regi Gill doet gastoptreden...
 
Back
Naar boven