AndroidHealthClinic

wat vind jij van de bodybuilding 'lifestyle'

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken. Ik heb het over om de 2 a 3 uur eten, schoon eten. Als je weggaat, eten meenemen. Als je uit gaat voor en direct na het uitgaan eten. Niet te veel alcohol drinken.
Vaak hebben we het gehad over hoe andere mensen hier tegenaan kijken. Dit keer ben ik benieuwd of jij deze lifestyle apprecieert of op de koop toe neemt om groter te worden.
Als ik eerlijk ben, word ik erg soms wel een beetje chagie van om altijd maar hier mee bezig te zijn. Eventjes spontaan ergens naartoe gaan. Niet wetende hoe lang je daar blijft, of daar blijft pitten of er uberhaupt gegeten wordt, belemmerd mij soms om dingen te doen. Sinds kort heb ik er soms weer schijt aan zoals gisteren en giet mij in het uitgaansleven weer zoals vanouds vol met bier. HEERLIJK! Even geen bodybuilding in mijn systeem en val daarna zonder eten :eek::D in bed. Ik denk soms wtf ben ik aan het doen met eten enzo. **** it, ik ga alleen vreten wanneer ik trek heb en ga lekker genieten en tijd vrijmaken om dingen te ondernemen.
Ik vind het toch moeilijk om deze 'lifestyle' te combineren met het leven buiten. Het vergt toch veel consessies en aanpassingen. Ik ben net thuis en kon het weer niet laten om snel toch maar een maaltijd met rijst en kip klaar te maken :o
Laterz
 
Sinds ik IF doe voel ik me geen slaaf meer van mn voedingsschema.
 
de gulden middenweg, ik weet waar mijn doelen zijn en die bereik ik langzaam maar zeker het zou sneller kunnen maar waarom zou ik ik heb geen tijdsbestek opgesteld, alles moet kunnen mits je erachter staat....
 
Dat eten neem ik idd ook niet altijd zo nauw aangezien ik anders te veel wordt belemmerd in mijn doen.. Helaas pindakaas als ik soms om de 5 uur eet...

Wat ik wel erg vervelend vind is dat mijn lichaam nu gewend is aan om de 3 uur eten.. Als ik dus na 4 uur nog niets heb gegeten heb ik enorme honger
 
Dat eten neem ik idd ook niet altijd zo nauw aangezien ik anders te veel wordt belemmerd in mijn doen.. Helaas pindakaas als ik soms om de 5 uur eet...

Wat ik wel erg vervelend vind is dat mijn lichaam nu gewend is aan om de 3 uur eten.. Als ik dus na 4 uur nog niets heb gegeten heb ik enorme honger

je kunt ook geestelijk honger hebben, zo van **** ik heb te weinig gegeten ik zit wel vol maar ik moet nog meer eten...

oftewel obsessief eten... schandalig is het
 
je hebt overal eten denk ik altijd. als ik uit ga drink ik bier(met mate, niet tot kotsen toe zat) maar dat doe ik voor mezelf, heb het wel gehad met uber zat zijn. gewoon aangeschoten vind ik leuker. opstap heb je kebab, pizza, friet, frikandellen! als je ergens heen gaat hebben ze daar ook wel eten of een shell of een supermarkt of op het station een kiosk of AH. geen problemen dus voor mij..

ik ben dan ook geen bodybuilder ofzo dus dat maakt de dingen ook makkelijker ;)
 
een dag een keertje niet kan geen kwaad hoor...

en je raakt eraan gewend he... op een gegeven moment kost het geen moeite om er rekening mee te houden het wordt gewoon.
 
Als je een baan hebt en je zit van 8 tot 5 op kantoor is het eten niet zo moeilijk hoor. Ik werk van 8:00 tot 12:00. Ga dan hier bij Philips een uurtje trainen in het Welness center en van 13:00 tot 17-18 weer werken. Kan verder eten wat ik wil.

Op zaterdag wordt het inderdaad wel eens lastig. Als je geen wedstrijd ambities hebt is het niet zo moeilijk kiezen: Bier, Kebab en chocolade gaan er vaak in grote hoeveelheden in :D.

Verder zorg je dat je vriendin kwark en melk in huis heeft als jij langskomt, en neem je je eigen brinta shake mee.
 
Over het algemeen heb ik niet zo veel moeilijkheden met om de zoveel tijd te eten. Zeker niet in mijn dagelijkse routine. Maar zoals je zegt, als je ineens beslist om met wat vrienden ergens naartoe te gaan vind ik het toch vervelend dat ik waarschijnlijk die dag niet goed ga gegeten hebben. Beetje improviseren en maar denken dat 1 dag niet zoveel uitmaakt.
 
Zo is mijn neef bijvoorbeeld naar Australie gegaan om af te studeren voor 5 maanden. Heeft daar een super tijd gehad. Werken, slapen uitgaan 5 dagen in de week. Helemaal suf gedoet daaro. En hij hoeft zich niet te bekommeren over eten enzo. DIt soort dingen lijken me echt tof om ook te doen maar ik weet dat ik dan 12 kilo lichter terugkom na 5 maanden. En dat staat mij niet aan.
 
Het is maar hoe je het bekijkt kijk als je prof bent okee.

als ik in de stad loop eet ik net zo goed een whopper als rijst met tonijn.
 
Soms hangt het eten etc ... men strot ook wel uit ... dan laat ik mij gewoon even gaan voor
een paar dagen en is het weer van me af. Kan ik er weer met verse moed tegenaan.

Training probeer ik wel zo goed mogelijk op te volgen, dus niets overslaan.
Heb ik een mindere dag, doe ik wel minder, maar ik doe wel altijd iets.
 
een dag een keertje niet kan geen kwaad hoor...

en je raakt eraan gewend he... op een gegeven moment kost het geen moeite om er rekening mee te houden het wordt gewoon.

ik ben er ook aan gewend. Maatr soms denk ik laat ik wat meer van de wereld zien. En dan kan je moeilijk altijd je bakjes eten meenemen.
 
Maar je kan overal wel eten krijgen... en zolang je niet in wedstrijdvoorbereiding zit hoef je het allemaal niet zo nauw te zien.

Zorg gewoon dat je dan niet te vet eet en gewoon je eiwitten binnen krijg.

En ook wedstrijdatleten laten zich wel buiten het seizoen wel wat makkelijker gaan soms voor een hele tijd. Zorgen gewoon dat ze de eiwitten binnen krijgen die ze nodig hebben,
 
Als ik objectief ben vind ik 't een isolement vergeleken met 'het gewone leven'.

Je bent minder mobiel, kunt minder impulsief zijn, je moet altijd plannen. En als je impulsief, de dingen laat varen, gaat dat gepaard met een knagend gevoel.

Als je erop uit gaat moet je evt met voeding slepen. Wil geen zware inspanningen doen.

Maar met m'n behoefte aan solitair leven sluit het er prima bij aan.

Pro's leven als baby's. En volgens Chad Nichols willen sommige ook zo behandeld worden.
 
vroeger leefde ik nog 100% voor trainen en eten. Eerst kwam trainen daarna kwam pas de rest.

gelukkig zie ik nu in dat het andersom moet zijn! Ja ik ben wat spieren kwijtgeraakt door niet meer goed eten en trainen (van 115 na 91 kg) maar ik voel me veel beter zo!

Lekker leven en daarna komt BB.
 
Hmm door de weeks ben ik vrij strikt. Weekend is lang leve de lol.
Ontbijt is altijd thuis dus altijd makkelijk.
Maaltijd voor het slapen gaan idem.

Dus dat hoeft nooit een probleem te zijn. Op mijn werk heb ik een complete keuken tot mijn beschikking dus kan klaarmaken wat ik wil. Maar meestal doe ik dit thuis gewoon. Zij zijn mijn maaltijden wel gewend en ja of ik nu brood of rijst eet, zal mij verder een worst wezen.

In het weekend verjaardagen/feestjes/stappen enz enz ziet niemand dat ik anders doe en zo houd ik het ook allemaal goed vol.
 
It sucks. Ik doe er niet aan mee. Ik let wel op wat ik eet en af en toe neem ik wat meer calorieen en proteinen en ik eet eigenlijk altijd gezond. Maar ik ga er echt geen leuke dingen of sociale contacten voor opofferen.

Als ik wil zuipen wil ik zuipen en zal ik dat ook zeker doen.
 
ik hou van spieren dus de rest neem ik ook met plezier erbij,alleen jammer dat het soms zo een dure hobby is....dat is het enige nadeel ervan
 
Back
Naar boven