AndroidHealthClinic

rode bloedlichaampjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
boldenone zorgt voor een toename van rode bloedlichaampjes,maar wat gebeurt er met die lichaampjes als je kuur om is??sterven die terug af of behou je die?
 
uhh als je die met b12 supplement neem en Fe kan je dat wel een maandje hoog houden maar zoveel zal je HCT niet stijgen van Bold, kan je beter oxymethelone nemen als je het perse voor rode bloedlichaampjes doe
 
wat is Fe?
Dus oxy zorgt ook voor toename rode bloedlichaampjes?
 
Fe = ijzer
 
juist ja ,bedankt :)
 
Boldone zorgt voor een grote toename van de rode bloedlichaampjes !
Heb het vorig jaar ondervonden, tijdens mijn kuur vloog ik op zondagmorgen op mijn mountainbike alle wielertoeristen voorbij op hun hypergesofisticeerde racebikes !!!
 
Na de kuur stopt je verhoogde aanmaak van rode bloedlichaampjes.

De bloedlichaampjes blijven dan nog een tijdje leven en sterven langzaam af. Je zult na je kuur dus nog een redelijke tijd met verhoogde bloedlichaampjes rondlopen.
 
Boldone zorgt voor een grote toename van de rode bloedlichaampjes !
Heb het vorig jaar ondervonden, tijdens mijn kuur vloog ik op zondagmorgen op mijn mountainbike alle wielertoeristen voorbij op hun hypergesofisticeerde racebikes !!!

wat lul je nou heb je je bloed laten testen?? je hct zal misschien 2 3 hoogstens 4 punten doen stijgen meer niet.
 
wat lul je nou heb je je bloed laten testen?? je hct zal misschien 2 3 hoogstens 4 punten doen stijgen meer niet.

Rustig Bravo.. zit de test weer in je kop :p
 
mijn excuses voor mijn grof taalgebruik :p nee maar even serieus ben op veel andere amerikaanse forums tegen gekomen dat het je HCT niet veel doet laten stijgen zal je wel een lekkere boost geven en zeker lekker zijn voor je herstel maar wil je echt een significant verschil zien zal je echt een bodybuild dosis per week moeten nemen om het flink omhoog te krijgen, en neem aan dat je het voor je conditie doet en dan is het niet fijn om een grote dosis bold te nemen ivm met pomp in je spieren plus waar ik last van heb is van shin plints dat komt omdat er niet genoeg bloed door stroomt bij je schenen, dusja en het enigste middel dat ook wordt gebruikt om bloedarmoede te doen minderen is oxymethelone in AAS vorm dan.
Je kan ook denken om winstrol te nemen daar zijn ook wel veel mensen tevreden over maar ook deze zal je HCT niet super veel laten stijgen plus je kan last van je gewrichten krijgen.
 
Mijn hematocriet was van een kuur test(750)-bold(800) toch serieus gestegen. Van 47 naar 54...
 
mijn excuses voor mijn grof taalgebruik :p nee maar even serieus ben op veel andere amerikaanse forums tegen gekomen dat het je HCT niet veel doet laten stijgen zal je wel een lekkere boost geven en zeker lekker zijn voor je herstel maar wil je echt een significant verschil zien zal je echt een bodybuild dosis per week moeten nemen om het flink omhoog te krijgen, en neem aan dat je het voor je conditie doet en dan is het niet fijn om een grote dosis bold te nemen ivm met pomp in je spieren plus waar ik last van heb is van shin plints dat komt omdat er niet genoeg bloed door stroomt bij je schenen, dusja en het enigste middel dat ook wordt gebruikt om bloedarmoede te doen minderen is oxymethelone in AAS vorm dan.
Je kan ook denken om winstrol te nemen daar zijn ook wel veel mensen tevreden over maar ook deze zal je HCT niet super veel laten stijgen plus je kan last van je gewrichten krijgen.

ik vroeg het mij gewoon af omdat ik overlaats gekuurd heb met bold (op 750mg) .van oxy wist ik dat wel niet ,dan weet ik genoeg,bedankt :)
 
jullie praten over 2 dingen. Rode bloedlichaampjes zijn Erytrocyten en dat is dus geen hematocriet.!

+ daarbij als je meer erytrocyten hebt.. zal je HB en HT ook stijgen, nogal logisch. ( hemoglobine + hematocriet)

Als iemand extre ijzer tot zich neemt of vit b12 stijgt het hemoglobine.
het lijkt mij sterk dat het hb met een punt of 4 zal stijgen.
 
zit al 13 weken aan de boldenone en mn hematocriet is met 4 punten gestegen (vandaag uitlsag bloedtest gehad) van 43 naar 47
 
Mijn hematocriet was van een kuur test(750)-bold(800) toch serieus gestegen. Van 47 naar 54...

Dat lijkt me sterk want ik heb een hele tijd geleden een discussie met Big Cat gehad over die stijging van bloedwaarden en hij gaf aan dat de stijging maar een paar punten is, zeker niet de mate die jij aangeeft.

Maargoed ik kan me vergissen.
Weet wel dat onder invloed van EQ met gangbare doseringen je hematocriet-waarden niet dusdanig kunnen stijgen dat het serieuze gezondheidsrisico's met zich meebrengt.
 
ik sta op 3.999 posts dus ik ga nog wat posten, komt ie;

overigens heb ik met primo ook eens stijging in rode bloedcellen ervaren, m'n conditie was echt super toen de tijd, ik kon maar doorknallen zonder buiten adem te raken.

Lekker was dat, je bent net een dolle stier in the gym.

:banana::hb::birthday: 4000 posts, dat moet gevierd worden met een baco'tje en karma voor iedereen die me feliciteert.

fijn weekend mensen
 
gefeliciteert haha :p
 
idd ook van mij felicitaties!!!:D

mijn hematocriet is dus 4 punten gestegen maar ik weet nog van vroeger dat die sowieso regelmatig verschilt , ook indien er nog geen sprake was van AAS-gebruik bij mij
 
gefeliciteerd;)

als je perse je hematocrietwaarde wil laten stijgen neem dan EPO:D
 
Gefeliciflapstaart!

Maar ik had het met test ook heel erg dat ik veel meer zuurstof had.. IS bij eq nog meer dus?
 
Back
Naar boven