XXL Nutrition

Prijsvraag Mr Olympia 2007: tegoedbon twv 150 euro te winnen + karma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
<h3>Prijsvraag Mr. Olympia 2007</h3>

Fitness Seller organiseert samen met DutchBodybuilding.com speciaal voor de trouwe leden van DBB een prijsvraag rond de Mr Olympia 2007.

<h3>Welke prijs is er te winnen?</h3>

Fitness Seller geeft een tegoedbon weg ter waarde van 150 euro.

<h3>Hoe deelnemen?</h3>

Voorspel de top drie van de Mr. Olympia 2007 en post je ranking in dit topic. Je mag ook een top 10 geven, maar dit is niet verplicht.

<h3>Wat zijn de spelregels?</h3>

1. Het Olympia weekend begint 27-28 september. De mogelijkheid tot geldig posten is tot en met 26 september. Op 26 September omstreeks 22:00 zal het topic gesloten worden tot na het Olympia weekend.

<h3>Karma?</h3>

DutchBodybuilding.com geeft aan de winnaar 1000 karma punten weg. Na de Mr. Olympia 2007 verkiezing wordt de winnaar bekend gemaakt. Succes!

<h3>Uitslag</h3>

(Wordt later bekend gemaakt in dit topic).
 
1 Jay Cutler
2 Ronnie Coleman
3 Victor Martinez
 
Laatst bewerkt:
1: Ronnie Coleman
2: Jay Cutler
3: Victor Martinez
 
Laatst bewerkt:
1. Ronnie Coleman
2. Jay Cutler
3. Victor Martinez
 
1.jay cutler
2.ronnie coleman
3.dennis wolf
 
Eerlijk gezegd vind ik dit beetje 'onrechtvaardig'
Ik vind dat alle deelnemers die de juiste uitslag voorspellen dan samen in een pot moeten worden gesmeten (naamkaartjes) en dat een onschuldige kinderhand ( :D) dan een kaartje eruit moet trekken...

Sommige mensen zijn nu nog onderweg van werk/school dusja...

Voor de rest een zeer goed iniatief :) :bow:
 
Jay Cutler
Ronnie Coleman
Dexter Jackson
 
Voor de duidelijkheid: je post moet de eerste keer juist zijn, we zien de edit geschiedenis en checken deze na. De eerste inhoud zal tellen. Dingen als achternamen erbij zetten op een later moment mag natuurlijk wel.
 
Jij gaat al zeker niet winnen, ik heb hetzelfde antwoord al gegeven :D
zie karma reply die ik een minuut geleden gepost heb,
we kunnen de 150 euro ook broederlijk delen
Ik zou hetzelfde doen voor jou (:D)
:jk:
Ik gun het je van harte :cool:
 
Ja want anders krijg je dat gezeik van...Ja ronnie...dat kan ook rockel zijn enzo...
 
1) Ronnie Coleman
2) Jay Cutler
3) Dennis Wolf

:D
 
doet Frank Mcgrath eigenlijk niet mee?
 
1.Jay cutler
2.Ronnie coleman
3.Dennis wolf
 
1| Jay Cutler
2| Dennis Wolf
3| Ronnie Coleman
 
Eerlijk gezegd vind ik dit beetje 'onrechtvaardig'
Ik vind dat alle deelnemers die de juiste uitslag voorspellen dan samen in een pot moeten worden gesmeten (naamkaartjes) en dat een onschuldige kinderhand ( :D) dan een kaartje eruit moet trekken...
Beetje lastig om te doen he, zoiets is nog moeilijker te controleren, of we zouden al een hele trekking met deurwaarder moeten organiseren. Ik begrijp wat je bedoeld maar ik zou niet direct een andere oplossing weten. Al ben ik het wel eens dat een extra trekking van de winnaars beter zou zijn.
 
Haha, ik ga nu alvast kijken, wat ik voor die 150EURO kan halen straks :P
 
Back
Naar boven