AndroidHealthClinic

Zou jij het doen met een real doll?

Zou jij het doen met een real doll?

  • Voor één keer dan

    Stemmen: 38 43,7%
  • Ik wil alleen dolls!

    Stemmen: 4 4,6%
  • Nope, geef maar de real thing

    Stemmen: 26 29,9%
  • Ik ben roxxe

    Stemmen: 19 21,8%

  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

Levensechte k*t. Achja, waarom niet. Liever in een pop dan een aidshoer.
 
Flowergirl hou op met het topic verpesten..

We hebben het hier over poppen naaien.. laat ons.. dit is een mannenonderwerp.
 
Haha, ik reageer zeker wel impulsief ja, maar diegenen die me hier kennen weten in hoeverre dat serieus is.

En idd; mijn logica > geen logica.

Voor mij geldt hetzelfde (maar dan met de mensen die me in mijn privéleven kennen, is toch net ff wat waardevoller voor mij).
Volgens mij ben je zelf gefrustreerd? Ik ben het in ieder geval niet.

Zullen we ophouden met deze (nutteloze!) discussie? Het wordt nu echt een "Welles! Nietes!"-spelletje. Beetje vermoeiend. :S
 
Flowergirl hou op met het topic verpesten..

We hebben het hier over poppen naaien.. laat ons.. dit is een mannenonderwerp.

Hou eens op met dit spelletje. "Met zijn allen tegen Flower! Joehoe!" Ik zeg al niets meer, goed?
 
Voor mij geldt hetzelfde (maar dan met de mensen die me in mijn privéleven kennen, is toch net ff wat waardevoller voor mij).
Hehe, het is niet omdat er hier mensen zitten die me ongeveer kennen dat er irl zo geen zijn. Maar omgekeerd is er hier op de site niemand die dat van jou kan beamen he. Dat is dus wat ik bedoel met logica, why bother?

Volgens mij ben je zelf gefrustreerd? Ik ben het in ieder geval niet.
Wederom monster-argumentatie.

Zullen we ophouden met deze (nutteloze!) discussie? Het wordt nu echt een "Welles! Nietes!"-spelletje. Beetje vermoeiend. :S

K, no prob.
 
Hou eens op met dit spelletje. "Met zijn allen tegen Flower! Joehoe!" Ik zeg al niets meer, goed?

ik vind dat jij je mening best wel mag geven
een vrouwelijke look op het onderwerp is toch wel even anders dan dat eenzijdige van mannen ( als er maar wat te naaien valt )
 
Er zou eigenlijk een topic moeten komen speciaal voor flowergrrl of zij het zou doen met een opblaasbare vent.
Zoiets als Roxxe dus maar dan met een ventiel.
 
Vreemd. Ik had verwacht dat de islam dit zou toejuichen. Wat moet je anders zonder coïtus voor het huwelijk? En zo'n Oosterse pop lijkt me wel wat :p

sodomy mag toch niet volgens die lui ?
 
Wie heeft het hier over kontnken???

naar mijn weten is het enige vorm van coïtus wat niet leidt tot koters

sod·om·y (sd-m)
n.
Any of various forms of coïtusual intercourse held to be unnatural or abnormal, especially anal intercourse or bestiality.
 
Ok breed begrip, kan ook op masturbatie wijzen. Is dat verboden dan in de islam/christendom? Dan zijn ze nog achterlijker dan ik dacht.
 
Er zou eigenlijk een topic moeten komen speciaal voor flowergrrl of zij het zou doen met een opblaasbare vent.
Zoiets als Roxxe dus maar dan met een ventiel.

Nee hoor, hoeft niet.

naar mijn weten is het enige vorm van coïtus wat niet leidt tot koters

sod·om·y (sd-m)
n.
Any of various forms of coïtusual intercourse held to be unnatural or abnormal, especially anal intercourse or bestiality.

Weer wat geleerd! :thumbs: Kende het woord wel maar wist niet wat het betekende.
 
Ok breed begrip, kan ook op masturbatie wijzen. Is dat verboden dan in de islam/christendom? Dan zijn ze nog achterlijker dan ik dacht.

volgens mij wel
iig in het christendom wel

waarom denk je dat die lui zo agressief zijn
 
Waarom een pop? Vrouwen liggen voor het grijpen, je moet er heus niet aantrekkelijk uitzien of ongelooflijk grappig voor zijn, gewoon met: contact leggen, niet slijmen, je laten associeren met positieve emoties, onafhankelijk zijn, speels zijn, initiatief nemen, andere dingen kunnen/doen dan andere mannen, niet met aandacht overladen,... kom je al een heel eind ;)

Ik kan die dingen niet want ik ben wanhopig + ik ben lelijk, dus moet ik wel voor de pop gaan :(
 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeee!!

Hoe kun je jezelf zo verlagen, wie wordt er nou geil van een POP?!?

Beetje kort door de bocht, je wordt toch ook niet geil van je dildo (ik niet van de mijne iig) Het gaat er om dat ie er is als je al geil bent :D. En wat heeft het met jezelf verlagen te maken?

Mmm denk overigens niet dat ik op een pop zou klimmen, denk dat dat hoofd me alleen maar afleid. Maar zeg nooit nooit, kans bestaat altijd dat als je eenmaal zo'n dingen binnen handbereik hebt je liggen je toch denkt 'nouou...ff proberen'. :)
 
Beetje kort door de bocht, je wordt toch ook niet geil van je dildo (ik niet van de mijne iig) Het gaat er om dat ie er is als je al geil bent :D. En wat heeft het met jezelf verlagen te maken?

Mmm denk overigens niet dat ik op een pop zou klimmen, denk dat dat hoofd me alleen maar afleid. Maar zeg nooit nooit, kans bestaat altijd dat als je eenmaal zo'n dingen binnen handbereik hebt je liggen je toch denkt 'nouou...ff proberen'. :)

Ik had het onderwerp alweer afgesloten, ik sta kennelijk toch alleen in mijn mening... so be it. :)

Ik zou het idee hebben dat ik het met een lijk aan het doen ben. Kort door de bocht? Prima.
 
Back
Naar boven