XXL Nutrition

Bodybuilders en heuptassen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Wat is dat toch ???

Wat stoppen ze allemaal in die tas en waarom draagt elke BB er een?
 
Wat is dat toch ???

Wat stoppen ze allemaal in die tas en waarom draagt elke BB er een?

in de sportschool of op straat ? op straat misschien voeding ? en in de sportschool misschien sportkleding.
 
ze dragen vaak broeken zonder zakken? en als je wat in je zak stopt met zulke brutal squatpoten dan crush je je mobieltje zo tussen je broek en je poten.
 
Ik vind die heuptassen eigenlijk wel handig, alleen gebruik ik ze nooit. Alleen op vakantie dan.
 
Greg Kovacs met heuptas,

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeg nou zelf, dat is toch geen gezicht :roflol:
 
heuptassen is voor gays , ik heb er geen dus dat is het bewijs dat ik geen gay ben.:roflol:
 
Ik snap niet wat je er in moet doen eigenlijk, je kunt er geen bakje kip of whey shake instampen.
 
Mischien een dom antwoord, maar zit daar niet gewoon van dat witte poeder in dat je gebruikt om meer grip te krijgen wanneer je met zware gewichten bezig bent... zoiets lijkt mij logisch.
 
wat een topic....en waarom is dat nu weer gay :dunno:
 
amoniak, wat daanb zegt, schema, misschien een horloge ?? mobieltje..en het is idd geen gezicht.
 
gewoon, ze dragen broeken waar je ofwel geen zakken in hebt ofwel niets in kwijt kan door spiermassa, dus mobieltje, geld, weet ik veel, zakdoekje ofzo, in de heuptas
 
gewoon, ze dragen broeken waar je ofwel geen zakken in hebt ofwel niets in kwijt kan door spiermassa, dus mobieltje, geld, weet ik veel, zakdoekje ofzo, in de heuptas

zo is het idd!
 
daar zit die secret stuff in jwt :D
 
Wat is dat toch ???

Wat stoppen ze allemaal in die tas en waarom draagt elke BB er een?
Komt omdat bijna alle BB-ers de jaren '90 hebben meegemaakt als volwassene en iedereen toen zo'n tasje droeg. En nu vinden ze het gewoon nog steeds handig. Ik kan nog herinneren dat mijn ouders dat droegen, ziet er inderdaad niet uit. Beter gewoon een rugzak pakken. Kan je ook best mee squatten.

Denk ik..:p
 
omg die tasjes zijn uber:gay:
 
Als ik men een lange broek aan loop ( zelfs trainingsbroek ) moet ik er ook niet aan denken ff men Zen Vision M of een GSM erin te steken ofzo hoor :D Kheb al 2 lange broek opengescheurd zonder dat er iets in men zakken stak, kan me voorstellen als je benen dan 20-30cm rondomrond dikker zijn dat het helemaal niet meer kan. Naja wie heeft nu een gsm ofzo mee in de gym
 
Het is gewoon gay daar mee uit. + het ziet er werkelijk waar niet uit. Dat soort tasjes dragen mensen die in deze maatschapij alternatievelingen worden genoemd.
 
Het is gewoon gay daar mee uit. + het ziet er werkelijk waar niet uit. Dat soort tasjes dragen mensen die in deze maatschapij alternatievelingen worden genoemd.

Meestal toch meer half Tokkie volk met een matje in de nek die dat draagt in de gym.
 
Ik heb geen heuptasje , neem een hutkoffer mee naar trainen.:D
 
Back
Naar boven