AndroidHealthClinic

wat vind jij not done in de omgang met jongens

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
jongen was maar een grapje, als je verstandig bent dan reageer je hier niet meer. dan vinden wij het niet meer leuk en gaat het topic ook weer door naar de volgende blz.

hoezo niet ? jullie vinden het dus leuk en ik ook ? waarom dan stoppen met reageren.of denk je dat ik vannacht niet kan slapen omdat een stel keybord warriors die in 30 jaar niet achter hun pc'tje vandaan komen mij voor gay uit te maken.ik weet wel beter wat ik ben en wat halv dbb is.en jij ook ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks, but no thanks.
 
Het lijkt me duidelijk :roflol:
 
hoezo niet ? jullie vinden het dus leuk en ik ook ? waarom dan stoppen met reageren.of denk je dat ik vannacht niet kan slapen omdat een stel keybord warriors die in 30 jaar niet achter hun pc'tje vandaan komen mij voor gay uit te maken.ik weet wel beter wat ik ben en wat halv dbb is.en jij ook ;)

Serieus leer Nederlands kerel, ga naar school ipv naar de sportschool om je ecto lichaampje af te tuigen.
 
Misschien voor de zekerheid een poll maken? :D

Ben alleen te lui :(

wil wel alleen dan gooit eric er weer een slotje op, dus dan had ik die energie van het klikken met mijn muis beter in mijn training kunnen steken.
 
Geen reactie meer van arnoldfan, is zichzelf gaan snijden, maar niet te hard, dat doet pijn !
 
eric je besteed wel veel aandacht hieraan he.. toch nieuwschierig?
 
Seg mannen, zo een groot nieuws is dat toch niet dat arnoldfan gay is? Dat was toch duidelijk van in het begin?
 
bascross je bent populair
 
Geen reactie meer van arnoldfan, is zichzelf gaan snijden, maar niet te hard, dat doet pijn !

nee , omdat ik ook een leven heb buiten dit wat jullie dus niet hebben.het enige wat ik snij is jou keel swa :roflol:
 
jij reageert wel erg vaak:rolleyes:
 
nee , omdat ik ook een leven heb buiten dit wat jullie dus niet hebben.het enige wat ik snij is jou keel swa :roflol:

hahahaha, hooooow wat moeten we toch met jou,

(zeg nu niet anale vernedering):D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven