XXL Nutrition

wat vind jij van de bodybuilding 'lifestyle'

Bezoekers in dit topic

Waarom kap je smorgens dan niet gewoon een shake naarbinnen?
 
Ik vind het moeilijk om minder strict te eten en trainen atm :p Als ik een paar uur niks te eten heb, wat zelden gebeurt, heb ik honger. hield zoiezo al van schoon eten, vette dingen gaan er zelden in bij mij. Biertje op zn tijd is wel lekker, zit niet in voorbereiding of aan een kuur, dus moet kunnen. Zou er geen probleem mee hebben niet te doen though.
 
I ****in :heart: it!
 
Ik heb mn periodes dat ik er niet op let maar als je dan merkt dat je stagneert denk je:

wtf ik wil wel profijt van mn trainingen !

.. en dat motiveert mij vaak weer genoeg om weer consequent goed op alles te letten. tot de volgende 'dip'

:cool:
 
aan de ene kant vind ik het geweldig! Aan de andere kant een obsessie! Ik ga dus bijvoorbeel voor een paar maandan naar australie, ik weet gewoon dat ik daar massa ga verliezen en daar kan ik dus zo slecht tegen dat ik bijna niet zou gaan! Dan is het dus echt ziek. maar goed.
 
Ik heb het ook een tijd gehad. Het staat me nu nog wel tegen om zoveel te eten maarja. Ik neem nu als ik weg ga bv zak pinda's mee ofzo. Dan heb je in ieder geval te eten.
 
aan de ene kant vind ik het geweldig! Aan de andere kant een obsessie! Ik ga dus bijvoorbeel voor een paar maandan naar australie, ik weet gewoon dat ik daar massa ga verliezen en daar kan ik dus zo slecht tegen dat ik bijna niet zou gaan! Dan is het dus echt ziek. maar goed.

Daarom duren mijn vakanties maximaal 1 week.
 
De échte BB lifestyle zou 'k wel kunnen, maar niet willen volhouden.
Als 'k een keertje een maaltijd mis prop 'k toch wat slechts naar binnen, of helemaal niks als er niks voor handen is ga 'k niet huilen of zo :rolleyes:
Wat drank op z'n tijd gaat er ook wel in, moet kunnen toch?
Keertje niet trainen.. train je toch de volgende dag

Het moet wel leuk blijven natuurlijk.. had er afgelopen jaar misschien wat extra progressie kunnen boeken die 'k nu gemist heb, let it be
 
niet dat ik mezelf echt zie als bodybuilder, maar ik gebruik de bodybuild 'guidelines' om groter te worden.

Ik vind dat, tenzij je pro bent natuurlijk, bodybuilden in dienst moet staan van jou, jij niet van het bodybuilden. Wat heb je aan een geweldig lichaam als je er niet van kan genieten! Het leven is te kort om je door wat dan ook te laten belemmeren in dingen die je eigenlijk had willen doen!

that's just my 2 cents.. doe wat goed voor je voelt, wil je je helemaal storten op het bodybuilden, doe dat dan met volle overtuiging, maar zorg dat je later geen spijt krijgt van dingen die je er voor hebt moeten laten!
 
ik heb toch soms ook het gevoel dat ik wat gevangen zit met dat eeuwige eten.
ik neem dikwijls eten of shakes mee als ik ergens ga en kan ik dat dan niet dan voel ik me er ook echt slecht bij, dan heb ik het gevoel alsof me spieren aan het wegsmelten zijn :o

het vervelendste is mijn werk, ik doe erg zwaar fysiek werk, dus moet ik me wel de hele dag volproppen, en dan komen de eieren of de rijst me soms letterlijk de keel uit.

maar ik vind dat het dat waard is, ik drink en rook ook niet meer (niet voor bb-doelen trouwens ;) )
en voor het ogenblik voel ik me daar goed bij zo een levenswijze, al is het dan ook soms klote
 
Respect voor de mensen die om de 3 uur eten, minstens 8 u slapen en niet drinken enz..
Maar het gaat echt niet zoveel verschil maken hoor...

Het moet allemaal leuk blijven, je moet niet leven om je lijf, gebruik je lijf om te leven....

Ik merk juist echt enorm verschil sinds ik elke drie uur ben gaan eten en niet elk weekend dronken ben. Begon ineens als kool te groeien... :D
Ik ben nu bezig met een schema en plan wat dingen in zoals op 1 dag alles koken en in de vriezer gooien zodat ik gewoon alleen bakjes hoef op te warmen, ik denk niet dat ik dan veel moeite heb met de hele tijd eten en kan altijd bakjes meenemen aangezien iedereen wel een magnatron of oven heeft.

Sinds ik IF doe voel ik me geen slaaf meer van mn voedingsschema.

Wat is IF ?
 
ik ben er pas een half jaar mee bezig maar tot nu toe hou ik het vol zonder gezeur. Al krijg je wel een beetje schuldgevoelens als je 1 uur te laat eet ( ik snap dat dat raar lijkt/is). Maar ik heb het ervoor over en voel me zo veel gezonder/fitter dan vroeger. Als ik ergens naartoe ga neem ik altijd eten mee als er daar geen eten te vinden is, anders heb ik weer het gevoel dat ik mn training die dag nutteloos was.
 
ach, ik krijg vaak genoeg commentaar en opmerkingen over mijn vreetgedrag en dat ik raar eten eet, maar als ik het uitleg hebben ze er wel begrip voor. wat ik nog wel irritant zou vinden is dat ik bij schoonouders zou moeten gaan eten enzo..maar dat is latere zorg. hoe doen jullie dat ?
 
Ik eet elke dag mijn 400 gr kip
blik tonijn
2 * 400 gram platte kaas
 
idd zoals maiskorrel, ik zie gewoon dat ik mijn eiwitten binnen heb maar frequentie e.d. kan me eerlijk gezegd geen reet schelen. zo weet ik dat ik het nog tientallen jaren volhou en uiteindelijk toch een goeie fysiek opbouw, ook duurt het wat langer.
 
Je moet er wel wat voor over hebben en daarbij is het een goed excuus om gezond te eten, niet te drinken, niet te roken en geen drugs te gebruiken. Doelstellingen behaal je nou eenmaal niet zomaar en je zal er hard voor moeten werken en misschien ook wel veel voor moeten laten. Aan jou de keuze! Ik houd me persoonlijk heel strikt aan mijn eetschema en ik drink en rook ook nog maar heel zelden. School en sociale contacten hebben er soms ook wel onder te lijden, maar het is niet zo dat ik daarvoor in het weekend thuis op de bank blijf zitten, want uitgaan doe ik zeker nog wel elk weekend. Wel blijf ik de laatste tijd vrijwel altijd nuchter als ik uit ga, dan ben ik bijvoorbeeld de Bob of dan heb ik het excuus dat ik de volgende dag moet werken. En ik moet eerlijk toegeven, ik ben de katers, gaarheid en depressies de volgende ochtend dan ook liever kwijt dan rijk!
 
Laatst bewerkt:
Als ik objectief ben vind ik 't een isolement vergeleken met 'het gewone leven'.

Je bent minder mobiel, kunt minder impulsief zijn, je moet altijd plannen. En als je impulsief, de dingen laat varen, gaat dat gepaard met een knagend gevoel.

Als je erop uit gaat moet je evt met voeding slepen. Wil geen zware inspanningen doen.

Maar met m'n behoefte aan solitair leven sluit het er prima bij aan.

Pro's leven als baby's. En volgens Chad Nichols willen sommige ook zo behandeld worden.

whha waar heb je dit vandaan gekopierd:P..
 
ach, ik krijg vaak genoeg commentaar en opmerkingen over mijn vreetgedrag en dat ik raar eten eet, maar als ik het uitleg hebben ze er wel begrip voor. wat ik nog wel irritant zou vinden is dat ik bij schoonouders zou moeten gaan eten enzo..maar dat is latere zorg. hoe doen jullie dat ?

whaha tja gwn je kwarkie erbij pakken tochh (H):P
 
Ik vind het maar niks.... Gelukkig ben ik nu 'klaar' wat massa betreft, heb veel moeite moeten doen om mijn zeer bescheiden doel van 70kg te halen :p Ik vind het trainen erg relaxed, het eten ook nog wel maar het slapen vind ik echt niks. Voel me gewoon lekkerder als ik 6 a 7 uur slaap. Voorlopig lekker ontspannen leven en wanneer ik zin heb eventueel nog naar de 76 (volgende gewichsklasse)

Overigens respect voor iedereen die er helemaal 100% voor kan gaan! :thumbs:
 
Back
Naar boven