AndroidHealthClinic

ik kan mijn bicep niet aanspannen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
ja ik weet het , klinkt debiel.

maar ik kan mijn linker bicep niet aanspannen zo "uit het niets " (in een pose bv.)
kan uiteraard wel gewoon curlen enzo, maar zonder tegen gewicht lukt het niet, ik span dan mn LINKER borstspier aan, als ik bicep wil doen.

Rechts kan ik wel bicep aanspannen, maar geen borstspier wtf?

iemand dit ook gehad, en weet hoe ik dit kan oefenen...aangezien ik zelf denk dat het met wat oefening wel aan te leren is.
 
:dunno:

meer op biceps concentreren?!
 
je heb geen contact met je spieren
 
Dit is echt stom. Als je je arm buigt span je hem vanzelf al aan
 
Train je al lang of ben je pas net begonnen?

Focus je tijdens je biceptraining eens helemaal op je biceps. Op die manier train je ook je spiercontrole.

Toen ik net begon met trainen kon ik ook niet alles afzonderlijk aanspannen. Nu kan ik al mijn spieren afzonderlijk laten dansen!
 
als je je arm in een hoek van 90 graden buigt, en je draait je pols naar buiten, dan span je hem toch gewoon aan? ???
 
als je je arm in een hoek van 90 graden buigt, en je draait je pols naar buiten, dan span je hem toch gewoon aan? ???

ja, dan span je em lichtjes aan, maar totaal niet vergelijkbaar met de manier van aanspannen in een pose. maar ik zal idd met de training eens wat meer op focussen
 
Motor control noem je dat. Train je net?
 
komt wel na een jaartje
in het begin kon ik het ook niet super
veel oefenen met poses voor de spiegel en het komt vanzelf
 
wat zit je toch ook raar in elkaar he :P
 
ik weet het al . je hebt geen biceps
 
boven en onderarm hoek 45°,pols wat naar beneden en naar buiten (= naar achteren) draaien..
 
Goed je triceps trainen, zodat als je die goed sterk kan aanspannen, zodat die je arm recht wil trekken waardoor je biceps strak komen te staan.

Net als met je borst spier; waarschijnlijk een te zwakke antagonist.

(PS; kan net zo goed iets anders zijn, 'k weet het niet zeker)
 
Goed je triceps trainen, zodat als je die goed sterk kan aanspannen, zodat die je arm recht wil trekken waardoor je biceps strak komen te staan.

Net als met je borst spier; waarschijnlijk een te zwakke antagonist.

(PS; kan net zo goed iets anders zijn, 'k weet het niet zeker)

thanx
 
ik weet het al . je hebt geen biceps

ondanks de beetje * ongepaste * opmerking ,zit er wel een kern van waarheid in, rechts is een stuk groter als links...wie weet dat het ook daar aan ligt.
 
ik weet het al . je hebt geen biceps
Zou nog eens best kunnen. Dat was toch ook iemand hier die een half jaar trainde zonder rechterborstspier?
 
toen ik nog niet trainde kon ik mijn biceps ook niet aanspannen.omdat ze te klein waren.
 
Back
Naar boven