MuscleMeat

'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
:eek: nee toch ? gaan ze nu iran pakken..:( verbaasd me niks als ze een bom teruggooien op amerika.bush kan beter stoppen met deze onzin.
 
nieuwste straaljagers en raketten van Iran:

[afbeelding niet meer beschikbaar]


[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wereld moet iig uitkijken. Daar waar Noord-Korea niet bezeten is van religie en nucleaire ambities slechts als doel gelden voor machtsbehoud, heeft Ayatolla als ambitie de wereld om te turnen in een Moslim planeet.

De onuitputtelijke hoeveelheid geld van Iran door de onvoorstelbare hoeveelheden aardgas en olie is niet te vergelijken met Cuba, Noord-Korea of elke voorgaande 'schurkenstaat'.

Het is schandalig dat het Iraanse verzet, Mojadin nog in de zwarte lijst zit van terroristen organisaties. Het Europese Hof heeft hen in het gelijk gesteld. Het regime vasn Iran stelt dat als elke voorwaarde voot toenadering van het Westen. Waarbij veel belang is.

De bevolking wordt onderdrukt en in Iran zelf is 95% tegen dit regime maar worden onderdrukt en verslaafd gemaakt.
 
Gelijk alles platnuken. Geen gezeik.
 
Ze vragen er wel echt om he, eerst ongestoord hun kernprogramma verder zetten en dan ook nog beetje uitdagen door te zeggen dat ze sterker zijn. Denk dat Bush z'n vingers al jeuken om op de war button te drukken :evil:
 
Ze vragen er wel echt om he, eerst ongestoord hun kernprogramma verder zetten en dan ook nog beetje uitdagen door te zeggen dat ze sterker zijn. Denk dat Bush z'n vingers al jeuken om op de war button te drukken :evil:

:roflol::roflol: monstergoeie reactie
 
is het dan echt zo....als bush zegt we vallen iran aan dat ze het ook echt doen ? denken de mensen zelf niet na en zeggen ze niet dit gaat tever en kan lijden tot een wereldoorlog ? ik denk dat de andere moslimlanden wel in de gaten hebben dat ze ook aan de beurt komen en dat ze zich in de strijd kunnen gaan trekken.maar het zal wel meevallen zoals gewoonlijk.
 
Iran heeft outfits ontworpen met miljarden pixels die het beeld weerkaatsen en dan zijn ze volledig onzichtbaar :eek:

yeah right..
1) geloof er nix van
2) als het al dan waar zou zijn.. zetten ze hun brilletje op en kijken ze op lichaamswarmte, of zoeken op radar en raketje sturen :p
 
Gatespaaier zei:
Iran heeft outfits ontworpen met miljarden pixels die het beeld weerkaatsen en dan zijn ze volledig onzichtbaar :eek:

Tuurlijk
 
Groot gelijk, Amerika denkt de baas te zijn van de wereld.
 
Dit shit gaat te ver, best nu aanvallen wanneer ze op hun zwakst zijn, want hoe meer tijd je ze geeft hoe sterker ze worden.

95% van de bevolking is tegen, jaja goed goed, maar dat blijft al maanden (jaren ?) zo. Het wordt tijd dat er wat verandering in komt dan. Zo kan het echt niet blijven duren.

Groot gelijk, Amerika denkt de baas te zijn van de wereld.

Liever amerika dan Iran.
 
Europa is ook tegen kernprogramma Iran.

australie volgens mij ook want ze hielpen amerika ook in de oorlog tegen afganistan maar ik kan verkeerd zitten.
 
lijkt idd wel een machtige staat geworden (wat wapens betreft dan), maar om te zeggen dat dit weer een reden is om er een zoveelste oorlog tegen te beginnen...
waarom mogen wij over kernenergie beschikken en zij niet ?
men zal altijd wel een stok vinden om mee te slaan.

ik kan ergens wel begrijpen dat ze hun 'spierballen' aan de rest van de wereld (lees: Amerika) willen tonen.
ik zou het iig ook niet leuk vinden moesten andere landen - al dan niet met drogredenen - mijn land zomaar zouden binnenvallen om er de rijkdommen te komen plunderen en de rest in een chaos te herscheppen.
ze hebben toch zelf het recht om hetgeen ze bezitten aan de man te brengen...
wat ze nu doen is gewoon laten merken dat ze geen 2de Irak willen worden.

en wat hun nog tamelijk gematigde dictatuur betreft : sommige van die landen lijken daar gewoon beter mee af.
in het Midden-Oosten zijn het toch meestal heethoofden, soms lijkt een dictator wel de 'beste' oplossing om ze min of meer onder controle te houden.
en voor de rest heeft niemand hier daar last van...

sympathie heb ik er niet voor, maar dit geldt evengoed voor Bush.
ik zie trouwens ook nog niet zo direct zitten waar ie nog het geld zal vandaan halen en waar hij bondgenoten zal vinden. de meeste mensen zijn die kerel meer dan kotsbeu.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
rede te meer om alles in één keer tegoei plat te gooien :p
 
lijkt idd wel een machtige staat geworden (wat wapens betreft dan), maar om te zeggen dat dit weer een reden is om er een zoveelste oorlog tegen te beginnen...
waarom mogen wij over kernenergie beschikken en zij niet ?
men zal altijd wel een stok vinden om mee te slaan.

ik kan ergens wel begrijpen dat ze hun 'spierballen' aan de rest van de wereld (lees: Amerika) willen tonen.
ik zou het iig ook niet leuk vinden moesten andere landen - al dan niet met drogredenen - mijn land zomaar zouden binnenvallen om er de rijkdommen te komen plunderen en de rest in een chaos te herscheppen.
ze hebben toch zelf het recht om hetgeen ze bezitten aan de man te brengen...
wat ze nu doen is gewoon laten merken dat ze geen 2de Irak willen worden.

en wat hun nog tamelijk gematigde dictatuur betreft : sommige van die landen lijken daar gewoon beter mee af.
in het Midden-Oosten zijn het toch meestal heethoofden, soms lijkt een dictator wel de 'beste' oplossing om ze min of meer onder controle te houden.
en voor de rest heeft niemand hier daar last van...

sympathie heb ik er niet voor, maar dit geldt evengoed voor Bush.
ik zie trouwens ook nog niet zo direct zitten waar ie nog het geld zal vandaan halen en waar hij bondgenoten zal vinden. de meeste mensen zijn die kerel meer dan kotsbeu.

maar toch liever amerika dan iran toch ?
In amerika heb je relatief wel toch meer vrijheid dan in Iran.
Er is tenminste nog wat democratie in amerika, in iran niet.
 
Back
Naar boven