AndroidHealthClinic

HGH en maaltijden plannen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Korte vraag van mij. Ik las toen straks een post dat je als je GH neemt een uur voor en een uur na je prikje geen maaltijden moet eten. Is deze info correct ja of nee?
 
betwijfel ik sterk, nooit van gehoord anyway.
 
heb het nog nooit gehoord zal volgende week eens goed de us boards doorspitten of daar wat staat
 
poeh heb niet moeilijk gedaan gewoon even op een amerikaans forum gevraagd net misschien dat ze daar iets meer weten hahahahaha als ze mijn amerikaans kunnen lezen (en ja ik weet dat het gewoon engels is)
 
heeft al iemand gereageerd die zei dus inderdaad geen koolhydraten te nemen een uur voor en een uur na de injectie eiwitten en vetten mag wel........
 
heeft al iemand gereageerd die zei dus inderdaad geen koolhydraten te nemen een uur voor en een uur na de injectie eiwitten en vetten mag wel........

Dat word nog lastig als je GH in wil nemen als je opstaat :D. Word even creatief worden met mijn voedingsschema dan.
 
Ik dacht eigenlijk wel dat jullie hier op de hoogte waren daarvan... Aangezien het grote risicos met zich mee kan brengen als je even pech hebt :S

Maar als je direct prikt als je wakker wordt.. Dan een eiwitshakeje oid.

Maar ik zou helemaal niks eten, just to be save.. :)
 
Ik dacht eigenlijk wel dat jullie hier op de hoogte waren daarvan... Aangezien het grote risicos met zich mee kan brengen als je even pech hebt :S

Maar als je direct prikt als je wakker wordt.. Dan een eiwitshakeje oid.

Maar ik zou helemaal niks eten, just to be save.. :)

Het rare is dat veel mensen onmiddelijk PWO GH zetten. Staat zelfs in de sticky's. Heb nog geen concreet bewijs gezien. Heb Rodge maar gePM'd want ben nog niet echt overtuigd moet ik zeggen.
 
gevoeligheid voor slin neemt af door gh, de verhoogde slin waardes leidt tot vermoeidheid en vet opslag..dus probeer carb maaltijden zover mogelijk van gh injectie te zetten..ditt is het makkelijkst bij am prikkies..
 
hgh verlaagd je insuline gevoeligheid. dus als je carbs eet rondom je hgh shot dan zit je met een te hoog bloedsuiker gehalte. dit kan op lange duur typeII diabetes veroorzaken. 1 enkele keer zal niet uitmaken maar aangezien een hgh kuur meestal minstens 6 maanden duurd...en als je dan iedere dag na je ontbijt voor lange tijd met een te hoog bloedsuiker spiegel komt te zitten gaat dit geheid problemen geven op den duur. dus vermijd of de carbs of zet er gewoon 4iu slin bij(idem dito als je hgh pwo zet icm je dex/whey shake). zou ook zeker een bloedsuiker meter aanschaffen om af en toe te kunnen checken hoe het ervoor staat.

ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is... heb ff niet veel tijd nu...

-rodge
 
Zo dat is duidelijk. Is het dan beter om de totale 5iu anders gewoon uur voor je workout te zetten? Ik eet 2 uur voor het trainen niet namelijk. Of toch dosissen splitsen?
 
het is zoals Rodge zegt en er word inderdaad geadviseerd om er slin bij te pakken verdomme Rodge weet alles....alleen hadden ze het daar over 10 iu maar ja in Amerika moet alles meer zijn hahahaha
 
damn, dit heb ik nooit geweten en wel 2 maanden gebruikt voor blessure :eek:

edit: geld ditzelfde eet-concept ook voor IGF1 ?
 
edit: geld ditzelfde eet-concept ook voor IGF1 ?

nee, igf-1 werkt bloedsuikerverlagend en verhoogd je insuline gevoeligheid. dus ipv een paar iu insuline zou je er ook wat lr3 igf-1 bij kunnen zetten. ga er echter niet blind van uit dat alle chinsese generic "lr3 igf-1" ook daadwerkelijk echt igf-1 is... test het ff door te kijken of je bloedsuikerspiegel daalt na het zetten er van....heb het namelijk al diverse keren meegemaakt dat bloedsuiker niet daalde bij die chinese zooi(dus geen igf-1).

-rodge
 
nee, igf-1 werkt bloedsuikerverlagend en verhoogd je insuline gevoeligheid. dus ipv een paar iu insuline zou je er ook wat lr3 igf-1 bij kunnen zetten. ga er echter niet blind van uit dat alle chinsese generic "lr3 igf-1" ook daadwerkelijk echt igf-1 is... test het ff door te kijken of je bloedsuikerspiegel daalt na het zetten er van....heb het namelijk al diverse keren meegemaakt dat bloedsuiker niet daalde bij die chinese zooi(dus geen igf-1).

-rodge


Ja bij mij werkte en merkte ikke dat wel zene bij die igf want had eens s'avonds gezet en dan uurke derna gaan slapen en khad hypo dus wilt wel wa zeggen :-)
 
Back
Naar boven