XXL Nutrition

Victor goes smolov2

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vette squat ! respect :)
 
Pfoei dikke squat man:cool:
 
lekker man, je bent goed bezig zo met je squats!
 


- ik was het vergeten om de barbell breder vast te pakken, ondanks dat geen pijn gelukkig
- squats gingen best soepel, af en toe wel last van onderrug verzuring
- knieën beginnen wel lichtelijk te irriteren


Die rug heb ik inderdaad zelf ook mogen voelen maandag. Had ik niet verwacht.
 
Thx mensen!

Onderrug is gewoon een spiergroep die snel overbelast raakt, maar het went vanzelf wel aan het volume en de loads.
 
Laatst bewerkt:
‘Smolov, week 2, dag 4’

De training van gisteren overgeslagen aangezien ik wat last van mijn knieen had.

squat

10x3x195 PR

dumbbell military press

3x3x30

cable rows (strict)

3x5x90

dips

3x5xlg

pull ups

3x5xlg

abs

5 setjes

Commentaar:

- squatten was saai, het duurde ongelovelijk lang
- voor de rest geen last van mijn knieen en van mijn rechter arm gehad
- vanaf zondag weer het volume van mijn ub-oefeningen opvoeren
 
ik zie nu pas dat je 19 bent, je hebt echt wel een enorm sterke squat man, maar goed dat kan ik elke training wel posten
 
met kniebandjes of zonder? Ik zit soms te twijfelen als ik last heb maar of het nu echt helpt??
 
ik ga het weer zeggen: lekkere pr op je squat man!
 
Victor's squats zijn beestachtig raw!
 
Zoals het hoort.
 
ik zie nu pas dat je 19 bent, je hebt echt wel een enorm sterke squat man, maar goed dat kan ik elke training wel posten

Idd. Wordt zo afgezaagd he:p

ik ga het weer zeggen: lekkere pr op je squat man!


Ja ach ja, complimenten zijn altijd wel goed voor de motivatie, het gaat me dan ook wel meer om de progressie, om jullie te motiveren en natuurlijk om nog veel te leren. Feedback en tips zijn altijd welkom.

met kniebandjes of zonder? Ik zit soms te twijfelen als ik last heb maar of het nu echt helpt??

Victor's squats zijn beestachtig raw!

Zoals het hoort.

Ik probeer gewoon raw zo sterk mogelijk te worden, kniebandjes zullen denk ik wel je knieën wat verstevigen, maar kan er makkelijk zonder mee.
Gear zal ik denk ik nooit gebruiken in de toekomst, misschien mijn kneewraps als ik nog een powerlift meet heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou een moord doen voor die benen :D heb je ook ergens filmpjes van je squatsessies?
 
Ik zou een moord doen voor die benen :D heb je ook ergens filmpjes van je squatsessies?

Mijn benen ogen niet echt massief en ze zijn ook maar 70 cm op het dikste punt. De kracht mag er dan wel wezen indd:D

Filmpjes heb ik niet nee aangezien mijn camera op dit moment een beetje kapot is. Als ik ga maxen zal ik het uiteraard wel proberen te filmen.
 
Mijn benen ogen niet echt massief en ze zijn ook maar 70 cm op het dikste punt. De kracht mag er dan wel wezen indd:D

Filmpjes heb ik niet nee aangezien mijn camera op dit moment een beetje kapot is. Als ik ga maxen zal ik het uiteraard wel proberen te filmen.

Nog bijna altijd 10 cm groter als die van mij ;)

Ben wel benieuwd naar je techniek/vorm op de squat.
 
Ik sta nu gewoon op schouderbreedte en maak als ik naar boven ben een squatgoodmorning. Dit komt onderhanden doordat mijn glutes en hams mijn quads domineren. Op zich geen probleem aangezien ik daar ook al mijn kracht uit haal.
 
De reden dat ik geen front squats doe voor smolov is omdat ik de techniek nog niet goed beheers en omdat het weining carry over geeft aan andere lifts. Voor oly lifters is het uiteraard belangrijk aangezien zij een perfecte balans nodig hebben. In principe blijf ik wel voorlopig full body trainen, dus in de volgende cycle focus ik me dan weer op mijn zwakke punten zoals mijn quads, triceps, boven rug etc.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven