MuscleMeat

Botten zijn wit, hier te zien [NSFzwakke magen] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pff login gegevens vergeten, iemand een accountje?
 
had k al gezien op tv.. dan moet je toch echt doordraaien als je ineens zo'n bot uit je ziet steken
 
Hij reageert wel erg koel :D
 
Tnx dave.

Mijn bro deed deze sport vroeger ook, heeft ook een open botbreuk gehad aan de voorarm. Op het moment zelf voel je er niks van, na een tijdje en als je het je realiseerd komt de pijn.

Wel leuke reactie erbij :D

Yeah Carson smokes pole. "That pain was like... the time my friend Tiny did me in the ass without lubrication. He doesnt drink milk and that = bad bones? Moron. He should have fallen on his head, knock some sense into him.
 
hahaha wtflol dat geluidje :P net een duif
 
Tnx dave.

Mijn bro deed deze sport vroeger ook, heeft ook een open botbreuk gehad aan de voorarm. Op het moment zelf voel je er niks van, na een tijdje en als je het je realiseerd komt de pijn.

Wel leuke reactie erbij :D

Yeah Carson smokes pole. "That pain was like... the time my friend Tiny did me in the ass without lubrication. He doesnt drink milk and that = bad bones? Moron. He should have fallen on his head, knock some sense into him.

hahaha :roflol: die had ik nog niet gelezen :p
 
Ik heb ook een keer mijn eigen bot gezien, ongelukje met dirtjumpen. Ik zal es kijken of ik de foto's nog ergens heb :D

edit: foto's van toen de wond alweer dicht was bedoel ik dan, toen het open lag had ik andere dingen aan mijn hoofd
 
Ik heb ook een keer mijn eigen bot gezien, ongelukje met dirtjumpen. Ik zal es kijken of ik de foto's nog ergens heb :D

edit: foto's van toen de wond alweer dicht was bedoel ik dan, toen het open lag had ik andere dingen aan mijn hoofd

als je gewoon zou eten ipv dat halve cult gebeuren [veganist] zou je et niet hebben gebroken!
 
tja, moet je maar niet zulke capriolen uithalen
 
als je gewoon zou eten ipv dat halve cult gebeuren [veganist] zou je et niet hebben gebroken!

Het wordt natuurlijk pas interessant als het risico wat groter is. :D

Maaruh, ik was nog geen veganist toen dat gebeurde, het bot was ook niet gebroken, de voorkant van mijn scheenbeen was er af geschraapt door de trapper. Kan overigens de foto niet vinden :(
 
Holy ****! :eek:

Op de 1 of andere manier heb ik wel veel respect voor die al die gasten. Ze zeggen dat ze nog nooit zoveel pijn gevoeld hebben. En wat doen ze? Ze pikken zo weer het skateboard, inline skates, snowboard of de bmx op om weer verder te stunten. De taaiheid van sommige mensen is inspirerend. Ze weten hoeveel pijn ze kunnen krijgen als het misgaat, en toch doen ze het :thumbup:
 
Hier het resultaat van mijn poging een deuk in aardbol te koppen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ow... je moet de hele handel zeker eerst online zetten? geen zin & laat maar.
 
Holy ****! :eek:

Op de 1 of andere manier heb ik wel veel respect voor die al die gasten. Ze zeggen dat ze nog nooit zoveel pijn gevoeld hebben. En wat doen ze? Ze pikken zo weer het skateboard, inline skates, snowboard of de bmx op om weer verder te stunten. De taaiheid van sommige mensen is inspirerend. Ze weten hoeveel pijn ze kunnen krijgen als het misgaat, en toch doen ze het :thumbup:
Het aantal momenten dat het goed voelt is in percentage groter dan de kans of het aantal momenten dat het misgaat. Zie het als een drugs: verslaafden weten dat ze , als ze zonder zitten, door een hel gaan, maar de momenten dat ze genoeg in huis hebben is het voor hen onweerstaanbaar.

En als je bekijkt wat wij bodybuilders soms afzien, is hun sport nu ook weer niet zoveel pijnlijker ;)
 
Back
Naar boven