AndroidHealthClinic

even jullie mening nodig

Bezoekers in dit topic

Lol, zeg nou eerlijk. Hoe KAN iemand nou verliefd zijn door wat formele zinnetjes terwijl jij je kwark bij haar afrekend? Vind je dat zelf ook niet een beetje érg vreemd?

En btw, als Eric er een slotje op gooit, maak ik hem weer open :slotje::nowai: :p

staat eric ni boven jou, of speelt dat geen rol?
 
Gewoon ervoor gaan. Boeie als ze een vriend heeft, het gaat om u geluk.
 
staat eric ni boven jou, of speelt dat geen rol?

Hehe Eric is supermod, ik gewoon mod. Betekend dus dat ik maar in bepaalde secties mod-rechten heb, en Eric in alle secties van dit forum. Maar als Eric bijvoorbeeld ergens een slotje plaatst in de secties waar ik ook mod ben, dan kan ik dat er ook weer afhalen. Niet dat ik het snel zal doen, maar een beetje jennen mag wel toch :D
 
oke, dus eerst de contact wat meer verbeteren. topicslotje ?? thnx voor de info!

Had je dat niet zelf kunnen bedenken? :rolleyes:

Ik ben een retard volgens jou? Jij opent zo'n achterlijk topic, ik niet. Je maakt je druk over een meisje wat volgens jou "verliefd" op je is, terwijl je alleen met haar gepraat hebt tijdens het afrekenen van je kwark. Je loopt je dus een partij druk te maken, terwijl je nog niet eens "verliefd" bent op haar, en dat ze een vriendje heeft. Damn bro, óf je bent erg wanhopig, óf zij is zwakzinnig, óf jij.

Dat zei ik dus ook al, en meerdere mensen met mij. Vermoeiend.

Gewoon ervoor gaan. Boeie als ze een vriend heeft, het gaat om u geluk.

T*ring, wat zijn jullie toch simpel. Ik heb het al eerder gezegd maar het is gewoon zo. Ooit van 'respect' gehoord? Weet je wat dat is? Dat is dus niet, ik herhaal: niet, in een relatie gaan stoken om iemand 'van zijn/haar vriend(in) af te pakken'.
 
Hey bloemenchick, kom nou niet aan met utopie praatjes van je. In deze wereld wordt er gedoet. En als ik het niet doe, dan doet een ander het wel. Net als dat een ander mijn vriendin zou palen als hij de kans kreeg.

Respect, smepect. Degenen met respect zijn de lulletjes die aan de zijlijn staan.
 
Hey bloemenchick, kom nou niet aan met utopie praatjes van je. In deze wereld wordt er gedoet. En als ik het niet doe, dan doet een ander het wel. Net als dat een ander mijn vriendin zou palen als hij de kans kreeg.

Respect, smepect. Degenen met respect zijn de lulletjes die aan de zijlijn staan.

Simpele ziel.
 
Hey bloemenchick, kom nou niet aan met utopie praatjes van je. In deze wereld wordt er gedoet. En als ik het niet doe, dan doet een ander het wel. Net als dat een ander mijn vriendin zou palen als hij de kans kreeg.

Respect, smepect. Degenen met respect zijn de lulletjes die aan de zijlijn staan.

:bow2:
 
T*ring, wat zijn jullie toch simpel. Ik heb het al eerder gezegd maar het is gewoon zo. Ooit van 'respect' gehoord? Weet je wat dat is? Dat is dus niet, ik herhaal: niet, in een relatie gaan stoken om iemand 'van zijn/haar vriend(in) af te pakken'.



flowergrrl :rolleyes:
als de relatie k*t is mag dat wel ;)
 
Volgens mij loop je wat op de zaken vooruit. Spreek nou eerst maar is een x af.
 
T*ring, wat zijn jullie toch simpel. Ik heb het al eerder gezegd maar het is gewoon zo. Ooit van 'respect' gehoord? Weet je wat dat is? Dat is dus niet, ik herhaal: niet, in een relatie gaan stoken om iemand 'van zijn/haar vriend(in) af te pakken'.


Waarom moet het respect van zijn kant af komen? Hij heeft geen relatie zij wel toch? Hij kent die gozer waarschijnlijk ook helemaal niet.

Zij is degene die fout bezig is :) Maar bro mocht je iets serieus met haar willen dan weet je wel meteen wat voor vlees je in de kuip haalt. Ze kan het jou ook zo flikken. Is het alleen puur voor de fun kan je altijd wat afspreken.
 
Had je dat niet zelf kunnen bedenken? :rolleyes:



Dat zei ik dus ook al, en meerdere mensen met mij. Vermoeiend.



T*ring, wat zijn jullie toch simpel. Ik heb het al eerder gezegd maar het is gewoon zo. Ooit van 'respect' gehoord? Weet je wat dat is? Dat is dus niet, ik herhaal: niet, in een relatie gaan stoken om iemand 'van zijn/haar vriend(in) af te pakken'.

Different rules when it's comes to love baby!:cool:
Regels bepaal je zelf.
 
Lol, zeg nou eerlijk. Hoe KAN iemand nou verliefd zijn door wat formele zinnetjes terwijl jij je kwark bij haar afrekend? Vind je dat zelf ook niet een beetje érg vreemd?

En btw, als Eric er een slotje op gooit, maak ik hem weer open :slotje::nowai: :p

:roflol: :roflol: :roflol:


@ts, durf gewoon dat meisje aantespreken of laat anders via jullie gemeenschappelijke vrienden weten dat je haar ook ziet zitten
 
Different rules when it's comes to love baby!:cool:
Regels bepaal je zelf.

En dan liggen te janken als je de dag erop in het ziekenhuis wakker wordt. It's just like with cars, you don't touch another men's car ;) .
 
@bouwens62: idd jah, zo'n wijf hoef ik dus niet he, wie weet zal ze dat idd ook bij mij flikken maar ik ga er niet op af omdat ze me toch wel afwijst mocht het een net meisje zijn wat ze denk ik ook wel is.
 
@bouwens62: idd jah, zo'n wijf hoef ik dus niet he, wie weet zal ze dat idd ook bij mij flikken maar ik ga er niet op af omdat ze me toch wel afwijst mocht het een net meisje zijn wat ze denk ik ook wel is.

Tijd voor een heropvoeding?
 
gewoon de volgende keer als je je kwark afrekent vragen of ze je kwak wil dan weet je zeker wat ze wil;)
 
@jinsu: zo bouw je wel makkelijk een strafblad op dacht ik zo.
 
Back
Naar boven