XXL Nutrition

Go Blackwater USA

Bezoekers in dit topic

nee

voor elk feit dat in het nieuws komt, zijn er 10 waarover nooit iets vernomen word

Bron?
Het klopt inderdaad dat veel Amerikanen soms wegkomen.
Maar degene die gepakt worden zullen ook berecht worden, en dat is dus bij blackwater niet het geval
Wat je ook doet, geen hond die je zal vervolgen
 
Bron?
Het klopt inderdaad dat veel Amerikanen soms wegkomen.
Maar degene die gepakt worden zullen ook berecht worden, en dat is dus bij blackwater niet het geval
Wat je ook doet, geen hond die je zal vervolgen

Maargoed ook, je waagt al je leven, en soms kom je in situaties waarin ze geen keuze hebben. Ik geloof niet dat ze zomaar burgers neer knallen, behalve als ze midden in een vuurgevecht lopen, dan heb je ook geen keuze.

Ik denk ook niet dat die burgers zo maar aan de kant gaan als je dat vraagt, voor een stel amerikanen.
 
Bron?
Het klopt inderdaad dat veel Amerikanen soms wegkomen.
Maar degene die gepakt worden zullen ook berecht worden, en dat is dus bij blackwater niet het geval
Wat je ook doet, geen hond die je zal vervolgen[/QUOTE

ik pretendeer niet dat ik exact weet waarmee amerikanen daar allemaal mee wegkomen, maar het lijkt me toch duidelijk dat de legerleiding tot veel bereid is om een conflict te winnen, en dat daarbij het plegen van misdrijven waarschijnlijk niet alleen getolereerd word maar zelfs aangemoedigd word door de legerleiding.

Begrijp me niet verkeerd ik voel geen enkele symphatie voor moslims die zichzelf opblazen voor hun overtuiging, maar ik walg van de arrogantie van de amerikanen, en hun misplaats patriotisme.
 
Bron?
Het klopt inderdaad dat veel Amerikanen soms wegkomen.
Maar degene die gepakt worden zullen ook berecht worden, en dat is dus bij blackwater niet het geval
Wat je ook doet, geen hond die je zal vervolgen[/QUOTE

ik pretendeer niet dat ik exact weet waarmee amerikanen daar allemaal mee wegkomen, maar het lijkt me toch duidelijk dat de legerleiding tot veel bereid is om een conflict te winnen, en dat daarbij het plegen van misdrijven waarschijnlijk niet alleen getolereerd word maar zelfs aangemoedigd word door de legerleiding.

Begrijp me niet verkeerd ik voel geen enkele symphatie voor moslims die zichzelf opblazen voor hun overtuiging, maar ik walg van de arrogantie van de amerikanen, en hun misplaats patriotisme.

Ja ok, maarja er zijn gasten die in de oorlog al een paar maatjes verloren zijn en worden de moslims dan vervolgd voor deze daden. Nee deze worden in de hemel verwelkomt door 70 maagden.. Dan voel je je toch wel een beetje genaaid he :D
 
Spiertje16 de jaloezie druipt er weer eens vanaf, je kan het gewoon niet hebben :rolleyes:
 
Whaha wat een reacties weer...

Het is inderdaad een absurde gang van zaken, maar nochthans is er niet veel over bekend en is het maar de vraag of het een wezenlijk onderscheid maakt met de US Army. Die erkennen het ICC niet en plaatsen zich zo ook in een zeker juridisch vacuum.

Toont eenstemeer aan dat Bush echt heel smerige politiek bedrijft.

Je bent niet verplicht om het ICC te erkennen om toch berecht te kunnen worden. En een universele jurisdictie kun je immers toch niet afdwingen.
 
Bron?
Het klopt inderdaad dat veel Amerikanen soms wegkomen.
Maar degene die gepakt worden zullen ook berecht worden, en dat is dus bij blackwater niet het geval
Wat je ook doet, geen hond die je zal vervolgen[/QUOTE

ik pretendeer niet dat ik exact weet waarmee amerikanen daar allemaal mee wegkomen, maar het lijkt me toch duidelijk dat de legerleiding tot veel bereid is om een conflict te winnen, en dat daarbij het plegen van misdrijven waarschijnlijk niet alleen getolereerd word maar zelfs aangemoedigd word door de legerleiding.

Begrijp me niet verkeerd ik voel geen enkele symphatie voor moslims die zichzelf opblazen voor hun overtuiging, maar ik walg van de arrogantie van de amerikanen, en hun misplaats patriotisme.

Mischien, maar dat is maar gissen
 
de situaties waarin die gasten terechtkomen zijn vaak waarin men zonder meer elk vuur mag beantwoorden. als er dan onschuldige slachtoffers vallen dan kunnen ze daar niet voor vervolgd worden.
 
Maargoed ook, je waagt al je leven, en soms kom je in situaties waarin ze geen keuze hebben. Ik geloof niet dat ze zomaar burgers neer knallen, behalve als ze midden in een vuurgevecht lopen, dan heb je ook geen keuze.

Ik denk ook niet dat die burgers zo maar aan de kant gaan als je dat vraagt, voor een stel amerikanen.

Je waagt al je leven?
Wie heeft je gevraagd daarnaar toe te gaan? Dat doe je toch volgens mij zelf omdat het geld zo lekker aanlokkelijk is.

Dan weet je ook dat je een groot risico loopt om in een vuurgevecht te komen.
Dat is iets anders trouwens dan doen wat je wilt zonder berecht te worden, want dat houdt ook in net zoals wat er nu dus is gebeurd, als ze een bom in de verte horen gewoon op een menigte knallen in paniek bv
Dat moet gewoon bestraft worden
 
Je waagt al je leven?
Wie heeft je gevraagd daarnaar toe te gaan? Dat doe je toch volgens mij zelf omdat het geld zo lekker aanlokkelijk is.
Dr zijn genoeg amerikanen die niks liever willen dan hun vaderland dienen en daarom gaan

Edit: waarom die negatieve karma? Er staat toch duidelijk dat dat alleen met een goeie reden mag en niet om te rellen? En dan het commentaar ''ga huilen dan'' erbij, heel volwassen hor :rolleyes: je mag het best ergens niet mee eens zijn maar hou je wel aan de regels knul, report is gedaan iig
 
Spiertje huilt nogal snel als je het niet met hem eens bent. Wat Blackwater doet, het doden van burgers in een onbekende setting, mag niet maar je hoort hem niet over de vele (zelfmoord)aanslagen die terroristen plegen waarbij velen onschuldige burgers omkomen.
 
Hypocriet noemen ze dat Pat .....
 
Ik denk dat Blackwater op zoek gaat naar chemische-massavernietings-kernwapens!!
 
Je bent niet verplicht om het ICC te erkennen om toch berecht te kunnen worden. En een universele jurisdictie kun je immers toch niet afdwingen.

Klopt helemaal, maar toch gaat dit niet op voor de VS, wie gaat deze wereldmacht op het matje roepen...!? Voorlopig niemand, zeker wanneer ze al dreigen met het binnenvallen van Den Haag :(
 
ik denk dat het een investering is die niet in geld is uit te drukken. ze investeren in de controle over 1 van de grootste energie voorraden van de wereld. En ze investeren in flink wat invloed in het midden oosten zodat de machtspositie in de wereld ook in de toekomst gehandhaafd blijft.

Huurlingen gebruiken, het geeft al aan wat voor een warpig Bush in werkelijkheid is.

++++

Ik denk dat Blackwater op zoek gaat naar chemische-massavernietings-kernwapens!!

:roflol:
 
nogal off topic maar hoe heet dat nummer:D
 
Back
Naar boven