Fitness Seller

snoob's beginnerslog

Bezoekers in dit topic

Daarom zie je mij ook nooit in zwembaden...
 
Captains of Crush
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T

grip is nog wat zwak, wat meer laten rusten
 
Benchpress
10 x 20
5 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Military press
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60

Pushpress
5 x 70
3 x 80
1 x 90
f x 100 ( juist boven hoofd )
f x 100 ( kansloos )
2 x 70

DB curl
10 x 12
10 x 12
10 x 12
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Was maar wat geklooi, 100kg pushpress komt wel goed binnen paar weken. Ga nu terug bill starr doen, schema aangepast zodak het 8-9 weken volhou. Na dit schema is MP hopelijk 5 x 65 of 5 x 70 waarna 100kg pushpress een eitje wordt.
 
om het geklooi van vanochtend goed te maken:

Captains of Crush
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
 
mooi overhead werk, die 100 zal je wel lukken binnenkort :)
 
jammer van die 100, die komt binnenkort ook!
 
Héhé hopelijk hé :D

Vandaag 12km gefietst + 1km gezwommen.
30 minuten turks stoombad deed deugd :D
 
Vorige week maandag had ik dus een meting laten doen. Ziehier het resultaat:

Gewicht: 119,8kg
Vetpercentage: 26,5%
Vetmassa: 31,5kg
VVM: 88,3kg

Biceps: 40cm
Borst: 126cm
Schouders: 143cm
Taille: 107,5cm
Dijen: 70,5cm
Kuiten: 45,5cm

zoo dat was even ontnuchterend :p
vetpercentage moet naar 15%. Dus een gewicht van 106kg is men streven. Kga men eiwitinname drastisch moeten verhogen want ik leef nu hoofdzakelijk van koolhydraten en vet is me verteld. Time to get busy :)
 
yeah! good luck gast...
 
yeah! good luck gast...

thx, kvraag me af wat men BF% voor ik begon was :eek: zeker 35% ofzo lol.
Ben er van versteld dat ik toch nog vrij goed vooruit ga met zo'n k*tdieet en maar effectief 88kg vetvrije massa heb :o
 
En nou ff die voeding in orde maken want ik zei de vorige keer al dat je serieus probleem hebt met je voeding. Als je nou zorgt dat dat beter wordt moet je eens zien hoe snel je vooruitgang dan gaat.

Neemt niet weg dat je al aardig wat bereikt hebt!
 
héhé ik maak er werk van :D
Kheb wel al gemerkt de dagen waarop ik meer dan normaal eet ik beter presteer, bvb woensdag heb ik 4 sets van 5 x 80kg gebankt + 5 x 90kg zonder veel moeite, vrijdag had ik er het echt lastig mee. Woensdag heb ik veel gegeten, vrijdag niet. Kan natuurlijk ook zijn dat ik vrijdag nog wat stijf was van woensdag. Ma soit :)

Wat minder vet zou ook wel leuk bijkomstig effect zijn van dieetverandering aangezien carbs + vet insulinepieken geeft waardoor je vet aanzet dachtek. Eiwitten vragen zowiezo meer energie om te verteren, zou ook al iets doen :D
 
Vorige week maandag had ik dus een meting laten doen. Ziehier het resultaat:

Gewicht: 119,8kg
Vetpercentage: 26,5%
Vetmassa: 31,5kg
VVM: 88,3kg

Biceps: 40cm
Borst: 126cm
Schouders: 143cm
Taille: 107,5cm
Dijen: 70,5cm
Kuiten: 45,5cm

zoo dat was even ontnuchterend :p
vetpercentage moet naar 15%. Dus een gewicht van 106kg is men streven. Kga men eiwitinname drastisch moeten verhogen want ik leef nu hoofdzakelijk van koolhydraten en vet is me verteld. Time to get busy :)

Nice Calves ! Genetische aanleg ? Je armen moeten groter! Hoe lang ben je ?
 
wow je vetpercentage :o. Welk soort meting was het, want vele technieken zijn onnauwkeurig.
 
Taille: 107,5cm
:eek:

Kom op man!! Mooi gew aan VVM maar hier moet serieus werk worden verzet.

KH naar beneden en blikjes tonijn en gekookte kip erin!
 
Nice Calves ! Genetische aanleg ? Je armen moeten groter! Hoe lang ben je ?

ik ben blijkbaar 1m94, men armen mag idd wat beef op. Dno men kuiten zijn altijd vrij groot geweest, train ze ook nooit specifiek. Alsk strongman ga trainen gaan ze nog wel groeien veronderstel ik aangezien het vele stappen met gewicht ( conan's wheel, duckwalk, farmers walk, yoke etc ) wel goeie training zal zijn voor de beentjes :p

wow je vetpercentage :o. Welk soort meting was het, want vele technieken zijn onnauwkeurig.

Haha had ik ook WOW :D was zo'n klein paars tangetje, precies een schuifmaat, maar dan precies in speelgoed :D Kan zijn dat het er een paar % naast zit maar tzal niet veel zijn iig. Moet zowiezo vet af :)

:eek:

Kom op man!! Mooi gew aan VVM maar hier moet serieus werk worden verzet.

KH naar beneden en blikjes tonijn en gekookte kip erin!

ja echt KH moeten naar beneden, ga vandaag es vragen voor een voedselschema en es zorgen dat men vet-carb-protein verhoudingen in orde komen.
 
Back
Naar boven