XXL Nutrition

Dbb toch een date forum?

Bezoekers in dit topic

FF, wil jij verkering met me?

Ik ben 23, bijna 24. Woon in Amsterdam en studeer daar ook. Mijn hobby's zijn bodybuilding, muziek en bier drinken. Ik hou van tattoos en piercings. Ik ben knuffelbaar en heel lief en soms bitchy. :o
 
FF, wil jij verkering met me?

Ik ben 23, bijna 24. Woon in Amsterdam en studeer daar ook. Mijn hobby's zijn bodybuilding, muziek en bier drinken. Ik hou van tattoos en piercings. Ik ben knuffelbaar en heel lief en soms bitchy. :o

nogal ver he:p
 
FF, wil jij verkering met me?

Ik ben 23, bijna 24. Woon in Amsterdam en studeer daar ook. Mijn hobby's zijn bodybuilding, muziek en bier drinken. Ik hou van tattoos en piercings. Ik ben knuffelbaar en heel lief en soms bitchy. :o
Jaja, Jonko doet sophiej en je wilt je wreken. Ik laat geen misbruik van mij maken:mad:

edit: maar nken kan altijd
 
Hey, clawfinger. heb je geen dochter van rond de 17-19? :D
Dan ben je wel vader geworden aan je 13 jaar maar je weet nooit hé... ;)
 
FF, wil jij verkering met me?

Ik ben 23, bijna 24. Woon in Amsterdam en studeer daar ook. Mijn hobby's zijn bodybuilding, muziek en bier drinken. Ik hou van tattoos en piercings. Ik ben knuffelbaar en heel lief en soms bitchy. :o

fokking hell, ik slaap 1 keer met iemand anders [nouja, 1 keer....] en meteen wil jij al vreemdgaan? ??? Hoer :(
 
ik zou zeggen lang leve de OV
 
fokking hell, ik slaap 1 keer met iemand anders [nouja, 1 keer....] en meteen wil jij al vreemdgaan? ??? Hoer :(

Je gaat met Sophie zei je. :( You hurt me. :(
 
Laat flowergirl dan naar hier komen hé, ze wou bij ons in Brugge toch eens komen winkelen :D
 
fokking hell, ik slaap 1 keer met iemand anders [nouja, 1 keer....] en meteen wil jij al vreemdgaan? ??? Hoer :(

Idd, en mijn kop zot maken en dan met clawfinger afspreken :mad: (clawfinger, die uiteraard enkel belgisch bier meeneemt om haar dronken te voeren zodat zijn slechte bedprestaties niet opvallen)
 
Back
Naar boven