AndroidHealthClinic

Stanozolol Only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Hee gasten een vriend van mij gaat aan een Stanozolol only kuur van 9 weken. Barst maar los. Wil weten of hij goed bezig is om enkel dat te gebruiken.
Het is toch een variant van Winstrol/Stromba als ik het goed heb?

Animallegs
 
Stanozolol IS Winstrol!
 
Stanozolol IS Winstrol!

idd en meestal wordt het aangeraden om oral only te beperken tot 6 weken

je kan het wel doortrekken indien na 6 weken je leverwaarden ok zijn

hoeveel mg per dag? 40 mg winstrol voor 6 weekjes is ok
 
Lekker kuurtje om mee te beginnen en kennis te maken met AS.
Zou alleen wel injects nemen en dan om de dag 50mg zetten.
Moet voldoende zijn de eerste keer :)
 
stanonzolol stromba winstrol winny V, allemaal hetzelfde! en vaak doe je een kuur van 6 weken met de orals en max 8 weken met injects. en de injects vooral niet gaan drinken daar is het niet voor gemaakt!! verder ben ik een leek dus luister maar goed naar wat de anderen te vertellen hebben
 
Perfect beginnerskuurtje. Winny 40mg ed voor 7 weken. Makkelijk, nauwelijks bijwerkingen en goede resultaten.
 
Het hangt af van zijn doel en stats. Maar een beginnerskuur zou juist beter naar massa gericht zijn.
 
9 weken, lijkt me heel onverstandig :roflol:

@danidoeni: winny inject kan je prima drinken. ook de injects zijn 17aa he.
 
Hmm weet voor de rest niet hoeveel hem is aangeraden om in te nemen. weet alleen dat hij een op/afbouw schema heeft van totaal 9 weken. Maar meningen zijn beetje verdeelt, maar zo te zien is hij eerder fout als goed bezig als hij echt die 9 weken neemt??

@Big-T, hij train zeker al een jaar en is verhuizer (dus hele dag aan het tillen).
Hij kan aardig trainen en heb zelf ook vaak met hem getraind, tis echt wel een beest! Alleen nog geen kuur ervaring dan. zijn doel is om gewoon wat groter te worden, maar zijn vriendin mag nix ervan weten dus doet hij alleen beetje orals...
 
@Big-T, hij train zeker al een jaar en is verhuizer (dus hele dag aan het tillen).
Hij kan aardig trainen en heb zelf ook vaak met hem getraind, tis echt wel een beest! Alleen nog geen kuur ervaring dan. zijn doel is om gewoon wat groter te worden, maar zijn vriendin mag nix ervan weten dus doet hij alleen beetje orals...
Ik vind het onverstandig om je vriendin er niet van op de hoogte te brengen, aangezien er sowieso gedragsveranderingen kunnen optreden en dan weet zij niet hoe ze daarop moet reageren ( ze verwacht het niet). Dat buiten het feit dat het gewoon niet netjes is om dit soort zaken te verbergen voor je partner. Maar goed, zijn leven.

Injects kan je natuurlijk net zo goed verborgen houden, de injectieplaats zal na injectie niet opvallen normaalgezien. Als hij serieus is over massa winnen dan is testosteron gewoon de enige juiste keuze. Maar er zijn heel weinig mensen die dat advies opvolgen in hun eerste kuur, er lijkt een soort onverklaarbare angst te zijn voor dit middel.
 
Ik vind het onverstandig om je vriendin er niet van op de hoogte te brengen, aangezien er sowieso gedragsveranderingen kunnen optreden en dan weet zij niet hoe ze daarop moet reageren ( ze verwacht het niet). Dat buiten het feit dat het gewoon niet netjes is om dit soort zaken te verbergen voor je partner. Maar goed, zijn leven.

Injects kan je natuurlijk net zo goed verborgen houden, de injectieplaats zal na injectie niet opvallen normaalgezien. Als hij serieus is over massa winnen dan is testosteron gewoon de enige juiste keuze. Maar er zijn heel weinig mensen die dat advies opvolgen in hun eerste kuur, er lijkt een soort onverklaarbare angst te zijn voor dit middel.

Ja hij had gister al ruzie hoorde ik van hem met ze chick :D en Testo-angst heb ìk in ieder geval niet.

de kuur is besteld en is hopelijk binnen een maand binnen mijn bereik :D
4 weken D-bol
10 weken Test-e
5 weken Nolva
en voor als het nodig is Liquidex.
 
ik vind dat mijn gedrag en libido vooral met testosteron verandert. wat opvliegender, na een week of drie, vier testenanthaat aan niets anders dan coïtus denken. zelfs als je klaargekomen bent, ben je een half uur later weer aan coïtus aan het denken. met winstrol oral heb ik daar helemaal geen last van. op dat gebied vind ik het wel relax. wel meer zin om te trainen en wat sterker worden.
 
wel meer zin om te trainen en wat sterker worden.

Geen massa erbij gewonnen dan? Het mag dan een milde aas zijn, er moet toch iets van massawinst geweest zijn?
 
winnie=stanozolol=stromba:D

langer dan 8weken zou ik niet aan de orals gaan, dan maar injecteren aangezien het een AA17 steroide is en je levere meerdere keren passeert en het op lange termijn dus lever toxisch is
 
Bizar zei:
Geen massa erbij gewonnen dan? Het mag dan een milde aas zijn, er moet toch iets van massawinst geweest zijn?
tuurlijk win je een klein beetje massa, maar veel is het niet. diegenen die beweren dat ze 5 kg bijkomen van 6 weken winstrol only, geloof ik niet.
 
maar even nog dan. wat zou ik tegen hem kunnen zeggen wat hij dan moet doen? hoeveel weken, hoeveel mcg/mg? per dag
 
6 weken op 40 of 50mg ED

echter, ik ken mensen die 30mg al teveel vinden en teveel sides ervaren. dus hij doet er goed aan om even een paar dagen op te bouwen vanaf 20mg ED naar de 40 a 50mg ED.
@skydirk: dat zijn trouwens dezelfde mensen die WEL 5kg op winny pakken!

inname bij 40mg b.v.: 2x10 mg bij opstaan, 2x10 mg voor het trainen.
 
THNX gasten , hier heb ik tenminste wat aan ja toch . 9 weken is dus gewoon k*t. Beter 6 weken 40mg per dag . En dan niet afbouwen?
 
wie nog nooit winnie only heeft gebruikt zou IK zo zeggen

BEK TOE !!!!!!
 
THNX gasten , hier heb ik tenminste wat aan ja toch . 9 weken is dus gewoon k*t. Beter 6 weken 40mg per dag . En dan niet afbouwen?

afbouwen is zeker niet nodig.

opbouwen kan je overwegen wel te doen om dus even te wennen en te voelen wat een goede dosis voor je is.

succes ermee! :D
 
Back
Naar boven